Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
2. ברכב האמור בתקנה 179 למעט טרקטור ומלגזה.

תקנה 179 החדשה:

 

דרגת רשיון I -

(1)בטרקטור למעט טרקטור משא גם אם צמוד אליו גרור שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 10000 ק"ג אם עמד בהצלחה בקורס שקבעה רשות הרישוי.

(2)במכונה ניידת הנעה על גלגלי זחל או מכונה ניידת אופנית שמשקלה הכולל המותר אינו עולה על 14000 ק"ג למעט

מלגזה.

(3)במלגזה שכושר הנשיאה שלה עד 20000 ק"ג.

(4)בטרקטורון

(5)ברכב שטח

(6)בטרקטור משא אם ניתן לגביו היתר מאת רשות הרישוי לפי תקנה 190.

 

תקנה 180 החדשה:

 

רשיון נהיגה B -

(1) ברכב מנועי שמשקלו הכולל אינו עולה על3500 ק"ג, ושמספר מקומות הישיבה לפי רישיונו לא יעלה על 8למעט הנהג.

(2) ברכב כאמור בתקנה 179 החדשה(דרגה1).

(3) באמבולנס, ברכב לכבוי שריפות, ברכב חילוץ וברכב אחר שאישרה רשות הרישוי כרכב ביטחון, ובלבד שמשקלו הכולל המותר של הרכב האמור לא יעלה על 3500 ק"ג ושרשות הרישוי נתנה היתר לבעל הרשיון לפי תקנה 190 (2).

(4) בטרקטור משא.

 

בעל רשיון ע"פ תקנה זו רשאי לנהוג ברכב מנועי כפי שמופיע בסעיף(1) גם אם צמוד אליו גרור שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 1500 ק"ג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה לא מובן?!

סעיף (2) למחזיקים רשיון מסוג B(זה ר.נ. שבידך), מבהיר לך שמותר לך לנהוג בנוסף לכל אלו שמצויינים בתקנה 180 גם על כלי רכב שהמצויינים בתקנה 179 בכפוף לתנאים הרשומים בו.

הווה אומר = מותר לך לנהוג גם בטרקטורון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אבל קודם אמרתם שאם הדרגת רשיון של הרכב לא רשונה ברשיון של האוטו אז אסור לי

והטרקטורון זה T2

ואני יכול רק

M1 N1 O1

 

והדרגת רשיון שלי זה B לא I

פורסם

אני רק שואל אם הדרגה כן משנה משהו כמו שאמרתם מקודם

 

אני רוצה להיות בטוח 100% שלא יקרה מצב ששוטר יתפוס אותי ויקח לי תרשיון

 

אז שאלה אחרונה זה שאם הדרגה שלי ושל הטרקטורון כן חשובים כי שלי זה B וזה אומר M1 N1 O1

והטרקטורון זה T2

פורסם

אני מציע שתתקשר 100 ותשאל אם אתה יכול לנהוג בטרקטורון

אולי לפקידה יהיה כוח להסביר לך...

וגם עליה תסמוך ולא עך פורום

אני תמיד בשאלות של חוק מתקשר למשטרה

בשביל מה משלמים מיסים אם לא בשביל שירות ציבורי.

פורסם

תגיד לי mosho

מה הבעיה במה שרשמתי?

 

בענייני חוק אז להסתמך על פורום באינטרנט זה לא תמיד הכי טוב.

אפשר לקחת מקדם בטיחות לאותו עניין ולשאול את המשטרה,הם גם חייבים להסביר לך ולא לברוח מתשובה.

אני באמת לא מבין מה הבעיה להתקשר 100 כשיש לך שאלה חשובה בנוגע לחוק?

 

זה נראה לך מצחיק? לי זה נראה עדיף מלסמוך על הפורום פה שלמרות הכל הוא באינטרנט ואין אחריות של אף אחד על תוכן הדברים הנאמרים בו בניגוד למשטרה שאחראית להביא לך את התשובה לפי החוק.

פורסם

100 זה מוקד חירום! אני לא מוכן להרחיב מעבר לזה, זה אמור להיות ברור מאליו.

 

נסה את מוקד 200. פעם שמעתי על זה, אבל לא יודע אם קיים.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

זה ברור לי ש100 זה מוקד חרום

סמוך עלי שהשיחה תארך פחות מחצי דקה.

יש לך דרך טובה יותר להבטיח את אמיתות התשובה?יש לך דרך טובה יותר ליצור קשר עם שוטר?

סלח לי על בורותי אבל לדעתי מוקד 100 של משטרה מיועד לכל פניה למשטרה ולאו דווקא פרצו לי לאוטו או לדירה או נערים עושים רעש מחוץ לבית ?

אם אני טועה ויש טלפון לבירורים כאלה אם המשטרה אשמח אם תתקן אותי...

פורסם
מתי לפנות למוקד 100?

 

מוקד 100 של משטרת תל אביב מטפל באלפי פניות טלפוניות בכל יום, ולכן חשוב להקפיד לפנות למוקד רק במקרים דחופים:

  • סכנה לחייך, לשלומך או לרכושך, כתוצאה ממעשיו של אדם אחר.
  • סכנה לחייו, לשלומו או לרכושו של אדם אחר.
  • חשש לחפץ חשוד, מכונית ממולכדת או אדם העוסק בפעילות חבלנית עוינת.
  • עבירה מתבצעת או עומדת להתבצע.
  • הפרה של הסדר הציבורי.
  • הפרעה לתנועת כלי רכב בנתיב תעבורה.
  • מפגע המסכן את הנוהגים בדרך.
  • תאונת דרכים.
  • מידע על מקום הימצאו של חשוד בביצוע עבירה.

בכל מקרה אחר מומלץ להתקשר אל תחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריך, או אל מרכזי השירות לציבור , כדי לקבל מידע ושירותים.

מאתר המשטרה.

 

פעם ניסית להתקשר ל100 בשביל מידע וענו לך ובנוסף לא העמידו אותך על טעותך? רשלנות פושעת של המוקדן\ית.

אגב, תכפיל חצי דקה באלפי פניות ביום.

 

רציתי להעביר הרבה יותר ביקורת, עד שראיתי את המשפט הזה:

 

לתשומת ליבכם: מוקד 100 אינו שירות מודיעין טלפוני . השוטרים המאיישים את המוקד מטפלים באירועי חירום, ואינם מסייעים באיתור מספרי טלפון. כדי לאתר מספרי טלפון אנא התקשרו למודיעין 144.
וטמנתי את פניי בכף ידי.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל


×
×
  • תוכן חדש...