Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישי סופר לנסר שנת 1997, היא שקטה ואמינה בדרך כלל.

 

אתמול עם ההתנעה שמעתי רעש כמו שיוצא בדרך כלל ממנוע של אוטובוס ישן... מן טרטור כזה שנשמע כאילו משהו מפריע לאיזה גלגל להסתובב. המכונית כן מתניעה ונסעתי איתה קצת. קצב הטרטור משתנה לפי המהירות שנסעתי בה.

 

הבוקר לקחתי את המכונית למוסך. הם פירקו שם כל חלק אפשרי, כולל האלטרנטור, הסטרטר וכו', ולא מצאו את הבעיה. המוסכניק אמר שהדבר היחיד שאי אפשר לשלול זה בעיה בראש המנוע, אבל הם לא יכולים לבדוק את ראש המנוע במוסך. האפשרויות שהוצעו לנו:

 

לתקן את ראש המנוע

פירוק המנוע והוצאת ראש המנוע: 900 ש"ח.

לשלוח את ראש המנוע לבדיקה ותיקון: בין 2500-3200 ש"ח, תלוי בבעיה שתימצא.

 

להחליף את כל המנוע

עבודה: 1300 ש"ח

מנוע "חדש": בין 3300-3700 ש"ח.

מסתבר שזה לא מנוע חדש, אלא "מנוע שמייבאים מחו"ל של רכב שעשה עד 30,000 ק"מ ועבר תאונה שבגללה מוכרים אותו כחלקי חילוף" (המוסכניק הסביר לי שזה נהוג, ושמנוע חדש לגמרי יעלה הרבה יותר).

 

עכשיו אני אשמח אם מישהו יוכל לענות:

1. יכול להיות שהבעיה בכלל לא בראש המנוע? זה נשמע לכם כמו משהו פשוט יותר?

2. מישהו יודע כמה שני סוגי התיקונים הנ"ל "אמורים" לעלות? הציעו לי מחירים סבירים?

 

עצות? הצעות?

תודה!

פורסם

אני עשיתי ראש מנוע (נזילות) ושילמתי הרבה פחות.

אולי כדאי לך לבדוק אצל אחים לוי בגבעתיים מוסך מורשה מיצובישי.

 

 

http://www.musach.co.il/details.asp?id=255

 

הם עשו לי ראש מנוע בתוך המוסך בלי להעביר אותו לאף אחד

אני לא יודע בדיוק מה הבעיה אצלך אבל שווה לנסות.

פורסם

לא ברור הסיפור.

תחילה, יש לבדוק את משאבת השמן ולראות שהדפיקות הן במקרה לא בגלל סתימת רשת המשאבה.

אם זו הבעיה ועדיין לא נגרם נזק נוסף,לא נדלקה מנורת לחץ שמן אז יתכן והחלפת משאבה תחזיר את הרכב לחיים.

יש לבדוק תפקוד משאבת שמן,לבדוק במוסך את לחץ השמן ע"י שעון.

אם התקלה לא ממשאבת השמן הרי שיש רעש מהמנוע וצריך לאבחן, האם הבעיה בגלל שסתומים דופקים או שהקראנק דופק.

אם זה רק השסתומים יש לשפץ ראש מנוע כולל בדיקת מרימי שסתומים רגילים/הידראוליים ,תיקונם ושימוש במשן מנוע מתאים לפי הוראות היצרן.

אם הקראנק דופק שום סיכוי בעולם ששיפוץ ראש יעזור,חבל על הזמן,תצטרך להרכיב מנוע מייבוא /פירוק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המכונאי שלך בדק סימונים בטיימינג ? יכול להיות שקפצו כמה שיניים , אם תפרק מכסה שסתומים תוכל

לבדוק אם נגרם נזק לראש מנוע

פורסם

כן, הם בדקו לי רצועת טיימינג.

 

מישהו יודע איך עובד הקטע של מנוע משומש ("מיובא")?

מישהו עשה ויכול להמליץ?

פורסם

טוב,

קיבלתי המלצה מחבר על מקום שמוכר חלפים למוסכים, קניתי מנוע ישירות ממנו והחלפתי (לא לבד כמובן).

מישהו רוצה לקנות את המנוע הישן שלי?

אני אמכור למרבה במחיר.

 

 

תודה לכולם על העצות.

×
×
  • תוכן חדש...