Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום ביניים - 8 חודשים עם מגאן ספורט 225


NMP
שימו לב! השרשור הזה בן 5372 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בנהיגה מדוייקת, אין התערבות. גם במבחן של אוטו התלונות הגיעו כשנכנסו למנחת. בכביש הציבורי היא לא מפריעה בנהיגה ספורטיבית.

 

תראה, לא מפריעה זה עניין של מה אתה מחפש. עשיתי רק סיבוב קצר על המגאן ואני עם האחיות. אתה בכיכר ונותן בכוונה יותר מדי גז. הבקרה עובדת, נותנת גז מדוייק כדי לשמור אותך במגבלות ואתה טס קדימה.

יופי.

את זה כל דביל יכול לעשות...

 

הבקרה הזו לא מונעת ממך לנהוג מהר. היא רק עושה זאת במקומך ואותי אישית זה מבאס. נכון, היא לא שומרת אותך כל הזמן בתתיגוי משמים. נכון, בכביש מתפתל עם מכונית שאני לא מכיר על בוריה (והיא לא שלי) אני לא אנתק. אבל עם הזמן וההכרות עם הרכב שלך המצאות בקרה כזו תוציא לי את הטעם. המגאן מתנהגת מצויין, הבקרה פועלת מאוד מתון והדרגתי (כמעט בלתי מורגש), המנוע סופר גמיש, והמכונית אוחזת ביותר וקלה מאוד מאוד לנהיגה מאוד מאוד מהירה. קלה מדי. אם אני צריך להשוות אותה ל-WRX, אין לי ספק שהיא תהיה מהירה יותר.

אבל היא לגמרי מכונית של... לגמור בחוץ (סליחה, הכי מתאים...:oops:).

יש לי הרבה תלונות על ה-WRX, אבל לפחות אני נוהג אותה ולא להיפך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תגזים, אם הרכב היה אוטומתי זה היה ל*** ולגמור על הגב, אבל הוא ידני וגם עם ה ESP אתה לא הופך לשומאכר.

 

ניר, הפיוז של ה ESP יושב בקופסאת פיוזים ?

 

אתה בטוח שהוא אחראי רק על הESP ?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר, אמרת שתוספת המשקל בקליאו היא דבר לא מורגש.

 

ביום מסלול האחרון שעשינו, הקליאו דור 1 עשתה על אותו המסלול ועם אותו הנהג זמנים טובים יותר (שניה הפרש) מקליאו ספורט MK3. (ועוד מדובר על MK1 עם יותר מ-200K ק"מ).

 

יש לי חלום, ובו אחד הדברים הראשונים שאני אעשה אם וכאשר יהיה לי כסף מיותר - הוא לשמר כמה מהרכבים האלה - ה-306GTI6, ה-106 ודומיה. יש לי הרגשה שכבר לא יעשו רכבים כאלה. (כלומר, ברור שפורשה 911 טורבו עדיפה על 306GTI6. אבל עממית היא לא. קליאו ספורט חדשה עולה כמעט 200K - תבדקו כמה עלתה 106GTI אז).

 

והרכב יפה ;-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביעד, תעשה סיבוב במגאן...

 

למען האמת - לא יצא לי לעשות סיבוב מעמיק מידי בקליאו ספורט...

 

את המגאן מאוד אהבתי - כיף מאוד לנהוג בה (ולאו דווקא מהר, אלא בכלל - גם "מנהלתית") :-)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי סיבוב במגאן, ואין ספק - שאני מעדיף אותה על הקליאו.

 

מה לעשות - המנוע גמיש הרבה יותר, ורוב הזמן זה יותר כיף. ובנסיעה מנהלתית הקליאו MK1 פשוט גרועה!!. הרכב לא נוח, רועש מאוד במהירויות שהן לא 90, והריפודי חצי-עור גורמים להזעות, גם כשהמזגן עובד. בנסיעות ארוכות הגב התחתון מתחיל לכאוב. אני רוצה לשמוע אחד מבעלי ה-MK1 שיגיד שאחרי נסיעה של 3 שעות רצוף הוא יורד רענן מהאוטו. אחרי שיורדים מרכב ספורטיבי נח, כמו ZX וולקן, הדברים האלה מציקים. המגאן היא באמת קפיצת מדרגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

למען האמת - לא יצא לי לעשות סיבוב מעמיק מידי בקליאו ספורט...

 

 

זה כי כל פעם שאנחנו אומרים לך לבוא ליום מסלול יש כל מיני תירוצים... פעם אחרונה זה היה משהו בסגנון "הכלב אכל לי את הצמיגים", לא?:lol::lol::lol::-P:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי סיבוב במגאן, ואין ספק - שאני מעדיף אותה על הקליאו.

 

מה לעשות - המנוע גמיש הרבה יותר, ורוב הזמן זה יותר כיף. ובנסיעה מנהלתית הקליאו MK1 פשוט גרועה!!. הרכב לא נוח, רועש מאוד במהירויות שהן לא 90, והריפודי חצי-עור גורמים להזעות, גם כשהמזגן עובד. בנסיעות ארוכות הגב התחתון מתחיל לכאוב. אני רוצה לשמוע אחד מבעלי ה-MK1 שיגיד שאחרי נסיעה של 3 שעות רצוף הוא יורד רענן מהאוטו. אחרי שיורדים מרכב ספורטיבי נח, כמו ZX וולקן, הדברים האלה מציקים. המגאן היא באמת קפיצת מדרגה.

 

 

הנוער של היום - כוסיות :shock:

 

היתה לי וולקן. דו"ש אמיתית, אבל דחילק, יחסית לקליאו היא איטית מאוד והרבה יותר מתונה. חרשתי עם הקליאו את כל הארץ. היא פחית, זה נכון, אבל אי-זה כיף. לא מפסיקים לנהוג לרגע.

המגאן בעיני היא צעד לכיוון הבורגנות המשעממת. אבל מסתבר שזה מה שהעם רוצה וזה מה שהוא מקבל. חבל, פעם היו מכוניות לנהגים גם דרומית ל-BMW.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסית לקליאו היא איטית מאוד והרבה יותר מתונה.

אהבתי. ניסוח מכובס לעגלה מתה. עדיין, אם אני זוכר נכון, בדרך מאשקלון לחיפה אין סיבובים. (טוב, חוץ מהסיבוב הנחמד של גלילות. כל הנהגים מאיטים ל-50 כי הם מפחדים ליפול למטה והורסים לי את כל הקו :lol:). בנסיעה כזו כל הפאן והטריקיות של הקליאו לא עוזרים לי. בנסיעות לאיזור ירושלים, למשל, דווקא נהניתי יותר כי כל סיבוב ופיתול שקול ל-10 דק' הפסקת התרעננות ;-)

המגאן בעיני היא צעד לכיוון הבורגנות המשעממת. אבל מסתבר שזה מה שהעם רוצה וזה מה שהוא מקבל. חבל, פעם היו מכוניות לנהגים גם דרומית ל-BMW.

זה בדיוק מה שאמרתי הודעה אחת למעלה. אם נניח הייתי מקבל עכשיו סכום כסף לא צפוי (ולא שפוי) - הייתי תוך כמה שבועות קונה גם GTI6, גם 205GTI 1.9 וגם 106 GTI. וכמובן משאיר את הקליאו. רכב אספנות לא חייב להיות בן 30, ובשבילי כל שישי לקחת רכב אחר מאלה יהיה כיף לא נורמלי.

 

14916

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפר, אל תשליך את כל השנאה שלך לאבולוציה המוטורית הנוכחית על המגאן. אתה צודק לגבי המגמה אבל דווקא בהיצע הנוכחי של רכבים חדשים אני חושב שהמגאן מתבלטת לטובה.

וגם אל תתן כ"כ הרבה קרדיט למערכת ESP, היא לא תגרום לכל דביל לנהוג מהר. היא אולי תאפשר לו להמשיך לנהוג...אבל לא בהכרח מהר.

את התלונות שלך אני יכול להדביק גם בשרשור על GTR, אני אקח את זה כמחמאה למגאן 8)

 

ניר, הפיוז של ה ESP יושב בקופסאת פיוזים ?

אתה בטוח שהוא אחראי רק על הESP ?

אין פיוז ייעודי ל-esp אבל עד כמה שאני יודע, בדומה ל-mk1, הפיוז של ה-abs אחראי לכל המערכות האלה (מן הסתם הן מבוססות על אותם נתונים) והוצאה שלו תנטרל אותן (abs/esp/tc). הפיוז הזה יושב בקופסה שזמינה מתא הנהג.

 

ניר, אמרת שתוספת המשקל בקליאו היא דבר לא מורגש.

 

ביום מסלול האחרון שעשינו, הקליאו דור 1 עשתה על אותו המסלול ועם אותו הנהג זמנים טובים יותר (שניה הפרש) מקליאו ספורט MK3. (ועוד מדובר על MK1 עם יותר מ-200K ק"מ).

אמרתי לא מורגש, אמרתי שהתחושה היא של רכב קליל. לא אמרתי שחוקי הפיזיקה נמחקו :-)

ובכל זאת, במסלול טכני, ה-mk3 כנראה תקח בקלות את הדורות הקודמים.

אני לא יודע מה היה ביום מסלול שלכם. יש המון משתנים: האם זה היה הנהג של הדור הראשון שלא מכיר כ"כ את החדשה ? עלה רק למקצה/שניים ? היו בעיות במקצה הזה או שזאת הייתה תוצאה מייצגת ? איזה צמיגים יש בכל אחד מהרכבים ומה המצב שלהם ? האם ה-mk1 משופרת ? מה אופי המסלול שבניתם ? וכו'.

במבחן דורות של אוטו, היינו בנחשונים ואותו נהג (רוני שכידוע לך נהג בעצמו על דור ראשון) נסע 3 מקצים על כל אחד מהרכבים (דור ראשון ושני סטנדרטיות, דור ראשון משופרת והחדשה) והחדשה לקחה את כולנו ביותר משניה (וזה על מסלול קצר של 45 שניות).

גם במסלול המהיר יותר של ערד החדשה עשתה זמן הרבה יותר טוב מהדור הראשון.

 

את המגאן מאוד אהבתי - כיף מאוד לנהוג בה (ולאו דווקא מהר, אלא בכלל - גם "מנהלתית") :-)

זה באמת חלק מאוד כיפי בשדרוג, האצות הביניים, זמינות הכח שהטורבו נותן לך בנסיעה "מנהלתית" זה פשוט תענוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר, המסלול היה דוקא מאוד מהיר, עם חלק קטן טיפה טכני (סללום משולב עם רדיוס סיבוב משתנה בסוף). לנהג (לאון, מי שמכיר) דווקא הייתה קליאו ספורט MK1. הצמיגים הקדמיים ב-MK1 ידעו ימים יפים יותר והרכב עשה 212K ק"מ. המתלים לא שופרו, וגם לא המנוע. (למעט הסרת ממיר).

 

בכל אופן, אין ספק שה-MK3 מרשימה בכל קנה מידה. האחיזה האבסולוטית, אגב, הרבה יותר טובה מה-MK1. מרשימה ביותר. לטעמי בתאוצות ובבלמים אין הבדל משמעותי. (זהים בשני הדורות).

 

ושוב, אני עדיין הייתי מעדיף את המגאן. מעדיף את זמינות הכח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את כל האמת ועם יד הלב (ולא רק בשביל לרשום פה תגובה) - באמת התרשמתי מהרכב רק מהסיקור המקיף והקולע שלך! מחכה להתרשם ממנו (לאו דווקא משלך ספציפית) בשידור חי (רק כשאני ליד הנהג - הרבה זמן לא הייתי על ידני, שלא נדבר על כלכך הרבה כוח לרסן :oops: :oops: :oops:).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר תודה על הזמן שהקדשת וכתבת את הסקירה.

נהנתי לקרא.

:)

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5372 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...