Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על הסקירה (ועל העזרה בפורום האחר).

ממש הזדהיתי עם ענין השטיחים. היתה לי בעיה דומה עם ה-206 והשטיחי גומי-ריבועים שלה. מצאתי שטיחים באופיס דיפו שאפילו התאימו בצבע לדיפוני הדלתות.

ראיתי שגם הקליאו ספורט שהזמנתי ותסופק אי"ה בעוד שבועיים מגיעה עם שטיחים כאלו :-(. אפשר לדעת מהיכן הזמנת את השטיחים המקוריים?

 

יזהר

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי לניר

 

ברורה לי פעולת ה ESP . מהכתיבה חשבתי שמא המערכת מתרגלת גם ליכולות הנהיגה בלשונך" קרדיט לנהג " ומכאן באה השאלה שבסופה היו המילים " האם נסחפתי"

 

בשפה שונה האם המערכת מזהה נהג טוב שעולה על ההגה לעומת נהג טירון, או שהמערכת אהבל'ה, ותיכנס לפעולה , בגין פעולת נהג / רכב באותו שבריר שניה. זה מתקשר לפעולה אותה תיארת בה אתה "משטה" במערכת כדי שלא תיכנס לפעולה, ושם אתה מתאר זאת (ועוזרים למערכת להבין שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים)

 

בהשוואה לקליאו מרק 3 שגם עליה נסעת בנסיעת מבחן למיטב זכרוני. האם הESP נכנס לפעולה יותר מהר או פחות מאשר במגאן שלך, או שנסיעת המבחן הייתה כזו קצרה שלא הצלחת להתקרב לתחום הפעולה של ה ESP.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
דיסקובר, אכן אבל צריך לזכור שיקח זמן עד שהדגם החדש יגיע כי גם בחו"ל הוא עדיין לא משווק (בקיצור לארץ היא לא תגיע השנה) לכן אני לא בטוח שקרסו לא יזמינו בינתיים עוד 225 אם מישהו ירצה.

 

למיטב ידיעתי הייצור של המגאן ספורט 225 הופסק וקו הייצור עובר הסבה לקראת הייצור של החדש ואז יתחיל ייצור הדגם החדש.

זאת מתוך כוונה שיחידות ראשונות של הרכב ימסרו כבר באוקטובר השנה.

לגבי מועד ההגעה של הדגם החדש לארץ - לפי נסיון העבר עם קרסו, כנראה מתישהו באיזור ה2012-2013.

מצד שני, לאור המנכ"ל החדש וצורת ההתנהלות - אולי נראה אותה כבר בחצי הראשון של 2010.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קודם כל, תודה לכל המפרגנים :-)

 

504L - לצערנו ההיסטוריה נגדנו בעניין הזה. עד היום קרסו נמנעו מלהביא את גרסאות הקאפ השונות (לכל דגמי הקליאו ספורט הקודמים הייתה גרסא כזאת שלא הובאה לארץ) וכך גם במגאן הנוכחית למרות שישבתי להם על הראש (כשלא הלך הניסיון להזמין את ה-R26 ניסיתי לפחות את הקאפ (ועיקר התוספת ל-R26 זה ה-LSD שחשבתי אולי להתקין בנפרד)).

הדגם החדש נראה מעניין, אני מחכה לקרוא סקירות שלו בחו"ל.

 

אפשר לדעת למה בחרת בסוף במגאן ולא בקליאו ?

הקליאו רכב נהדר, אין בכלל ספק. אני הופתעתי מאוד בנסיעת מבחן שלי על הקליאו לגלות איך התוספת משקל הגדולה בכלל לא מורגשת ואיך הצליחו לייצר משהו קליל כל-כך שמרגיש הרבה יותר חד מהקליאו הקודמת שהייתה לי.

מבחינת התנהגות ושלדה מדובר בנוסחה מנצחת שמאוד דומה למגאן. חדה מאוד, turn-in נהדר, זנב שיוצא קצת ומעגל פניות.

וכל זה על רכב קטן וקל יותר, פשוט רכב קלאסי לג'ימקאנות (ואפילו טוב יותר מההורים שלו).

הבעיה מבחינתי הייתה שכבר הייתה לי קליאו מעל 3 שנים וקצת רציתי שינוי.

גם נמאס לי קצת מהבחישה האינסופית שצריך לעשות בגיר כדי לשמור על טווח יעיל (מתחת ל-4 האוטו מת, וב-5 הוא מתחיל באמת להתעורר) ובדגם האחרון זה נהיה עוד יותר קיצוני (בגלל המשקל העודף שידכו למנוע גיר 6 הילוכים קצרים שבאמת דורש משחק בלתי פוסק בידית כדי להשאר בסל"ד מתאים).

יש לזה את הקסם שלו אבל התבגרתי והתברגנתי כנראה :-)

בנוסף התבאסתי משדרוג לדגם מתקדם יותר שנראה הרבה יותר ערום מבחינת אבזור ומראה בפנים (בדור הקודם שהיה לי היה קסנון, בקרת אקלים, מושבי אלקנטרה ועוד ועוד תוספות שנעלמו בקליאו החדשות שהביאו לארץ).

והאמת, אחרי כל הנסיעות מבחן שעשיתי, הגעתי למסקנה ששתיהן מעולות ועד הרגע האחרון עוד לא הייתי סגור על הבחירה ביניהן.

במגאן פשוט התאהבתי והשיקולים שציינתי פה הכריעו בסופו של דבר.

 

אחלה, רק שלא כתבת כמה ק"מ גמעת עד עכשיו וזה נתון מעניין.

חאפר, אם היית קורא עד הסוף (בהשוואה שעשיתי עם רכב חדש לגמרי) היית גם רואה שכתבתי שעשיתי 12 אלף 8)

 

לגבי השטיחים, שאגב החבר שלי שקנה לאחרונה ממש לא הבין על מה אני מדבר ולא נתקל בשום בעיה (מן הסתם זה מאוד אינדבידואלי כי זה גם עניין של הצורה בה מניחים את הרגל ועוברים דוושות וגם עניין של תנוחה וגודל אם אתה "נופל" בדיוק על חיבור של הקוביות האלה), חיפשתי הרבה באינטרנט אבל הבעיה שהמקום הכי נפוץ לענייני רנו זה אנגליה ודווקא במקרה של שטיחים אנחנו נדפקים בגלל הצדדים ההפוכים אז לא הייתה לי ברירה אלא להזמין דרך קרסו (אתה יכול לדבר עם צביקה בת"א, הוא עזר לי עם זה).

 

ישה - אז כן, נסחפת :wink:

המערכת לא לומדת ומתאימה עצמה לסגנון נהיגה אבל היא מראש מכויילת לנהיגה ספורטיבית ולהתערבות מאוחרת בצורה טובה מאוד.

בתיאור שלי (שאני "משטה" במערכת) התכוונתי לכך שאני לומד ועושה התאמות (:lol:) לדרך הפעולה של המערכת ולספים בהם היא נכנסת לפעולה וכך יודע איך להמנע מכניסה מיותרת שלה.

לגבי השוואה למערכת בקליאו, קצת קשה. בנסיעת מבחן דווקא הגעתי לתחום הפעולה של המערכת אבל עדיין מדובר בנהיגה קצרה מדי וזכרון רחוק מדי בשביל להשוות. אני חושב שמדובר במערכת דומה ומוצלחת גם כן אבל לא חותם על זה :wink:.

 

דיסקובר, אני גם מניח שהייצור הופסק אבל זה לא אומר שאין מלאי שאפשר להזמין ממנו (בכל זאת מדובר על חצי שנה גם בחו"ל שהרכב עוד לא ימכר אז צריך לספק בינתיים את הדגם הקודם).

קרסו מדברים על רוח חדשה וכוונות להמשיך להביא את גרסאות הספורט (סביבות החצי הראשון של 2010 באמת למגאן). נקווה.

 

ניר

פורסם

תודה על התשובה, מנסיון שלי עם הרכב ה ESP נותן לך קצת משחק, אבל לא מספיק, בנוסף בקרת המשיכה מבאסת את הצורה, בעליות של חמת גדר זחלתי מתחת ל50 קמש כי אחרת הרכב היה מסרס אותי ביציאה מהסיבוב (בגלל פרפור גלגלים ובקרת משיכה) .

 

בנוסף כפי שציינת ההגה קצת מת וברור שאפשר להתרגל לזה בדיוק כמו שאפשר לגיר בקורולה אבל לא ברור לי למה.

 

ד.א, כדי לחסוך לך את השלילה בזמן הבדיקה, המהירות המירבית של המגאן היא 230 וקצת.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
תודה על התשובה, מנסיון שלי עם הרכב ה ESP נותן לך קצת משחק, אבל לא מספיק, בנוסף בקרת המשיכה מבאסת את הצורה, בעליות של חמת גדר זחלתי מתחת ל50 קמש כי אחרת הרכב היה מסרס אותי ביציאה מהסיבוב (בגלל פרפור גלגלים ובקרת משיכה) .

תראה, זאת שאלה של מה אתה מנסה לעשות. חבריי הטובים, חובבי הדריפטים, האחיות לבית סדובסקי :-), לקחו את האוטו לנסיעת מבחן והתבאסו לאללה מהבקרה שמנעה מהם להחליק בסיבובי הסופרלנד (מעבר לעניין הזה מאוד אהבו את האוטו אגב). בסדר, לסגנון הזה זה בעייתי להיות עם כל בקרה מן הסתם.

בנהיגה מדוייקת, אין התערבות. גם במבחן של אוטו התלונות הגיעו כשנכנסו למנחת. בכביש הציבורי היא לא מפריעה בנהיגה ספורטיבית.

לגבי הבקרת משיכה, היא מפריעה כמובן ליציאה חזקה מהמקום (אבל את זה דווקא אפשר לבטל, היא פשוט חוזרת ב-50 קמ"ש). בהאצה ביציאה מפניה (או סתם עקומה מתמשכת) היא יכולה להכנס אם משתמשים ברגל כבדה על הגז אבל אי-אפשר להגיד שהיא חותכת. מדובר על משהו מתון יחסית והחלופה היא בדרך-כלל עוד תת-היגוי אז אין לי הרבה תלונות (להפך, היא שומרת לי על הדפנות של הצמיג שהייתי מכסח בקליאו תוך זמן קצר :?).

זה כמובן מחמיר מאוד אם הצמיגים במצב רע ואז תקבל הבהוב בלתי פוסק בלוח שעונים אבל אין מה להאשים את המערכת במצב.

 

בנוסף כפי שציינת ההגה קצת מת וברור שאפשר להתרגל לזה בדיוק כמו שאפשר לגיר בקורולה אבל לא ברור לי למה.

למה להתרגל ? כי אין ברירה :lol:. כבר אמרתי שזה חסרון ולכן מדובר בפשרה שלטעמי שווה את זה כי בשקלול הכולל זאת התמורה הכי טובה עבורי ושווה לי לסבול את ההגה הזה בשביל ההתנהגות (זה ידעתי כשקניתי, מה שהוספתי כאן זה שדי מהר גיליתי, כמו שגם בוחני רכב שונים טענו בפניי כשהתלבטתי, שזה הרבה פחות נורא ממה שחשבתי).

 

ד.א, כדי לחסוך לך את השלילה בזמן הבדיקה, המהירות המירבית של המגאן היא 230 וקצת.

גם מהירות סופית בדקת במסגרת נסיעת מבחן ? :lol:

מהירות סופית זה פחות מעניין, מה שאהבתי זה את הקצב שהיא מטפסת אליה :twisted:

פורסם

רכב מדהים!

תכלס שאלה רצינית מה היית בוחר מבין השניים הבאים:

קופר S או את מגאן 225 ? סתם מעניין אותי לדעת .:twisted:

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

שמח לשמוע שאתה נהנה.

מבחינתי מדובר באחד הרכבים הכעורים על הכביש, מבחוץ ובמיוחד מבפנים, ולי זה "מוריד" את החשק לשהות בו, אבל לי יש קריטריונים שונים... (אני לא נוסע בסופרלנד, למשל).

 

הדגם החדש - זה כבר סיפור אחר, ומבחינתי עשוי להיות מתחרה ראוי ל- GTI שלוש דלתות.

(אפרופו, מישהו ראה את עומר לאחרונה?)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בהשוואה לקליאו מרק 3 שגם עליה נסעת בנסיעת מבחן למיטב זכרוני. האם הESP נכנס לפעולה יותר מהר או פחות מאשר במגאן שלך, או שנסיעת המבחן הייתה כזו קצרה שלא הצלחת להתקרב לתחום הפעולה של ה ESP.

 

אמנם השאלה כוונה לניר, אך נקודה נוספת, ברשותך.

 

אם זכרוני אינו מטעני (נסיעת המבחן שלי בקליאו בוצעה לפני כשנה), ה-ESP בקליאו מתנתק באופן מלא, בניגוד למגאן - ובמשך כל נסיעת המבחן(הארוכה) הוא נותר מנותק. אישית, מצאתי את ההתנהגות והשלדה נהדרים, אך את ההגה מאכזב(קל מדי ושתקן).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

NMP, כמה דברים :

1. אני לא מייחס חשיבות למבחן של "אוטו"

2. מה שעיצבן אותי במיוחד זה העובדה שה ESP יוצא ב 50 ולא נכנס חזרה שיורדים מ 50, בעליה של חמת גדר (פניות U בעליה מתונה) "לוקחים" את הפניות במהירות נמוכה ללא ESP, אבל בקטעים הקצרים שבין הפניות הוא חוזר ומוציא אותך מה zone, זאת הייתה פעם ראשונה שקיללתי מכונית.

 

3. הבקרת משיכה לא חותחת (כמו בגולף 160) אבל אחרי הכל היא עושה את העבודה שהיא אמורה לעשות ומפסיקה את הפרפור ע"י סירוס המנוע.

 

4. סוס מנצח לא מחליפים, לכן אני במקומך הייתי לוקח את הקליאו, למרות שהייתה לך כבר אחת מהדור הקודם.

 

5. אתה לא חייב להתרגל להגה, ראה סעיף 4 :)

 

6. הרכב היה אצלי שבוע, זו לא הייתה נסיעת מבחן עם נציג.

 

שמח לשמוע שאתה נהנה.

מבחינתי מדובר באחד הרכבים הכעורים על הכביש, מבחוץ ובמיוחד מבפנים, ולי זה "מוריד" את החשק לשהות בו, אבל לי יש קריטריונים שונים... (אני לא נוסע בסופרלנד, למשל).

 

הצורה של המגאן האץ' בק מיוחדת, יש כאלו שאוהבים אותה ויש כאלו שלא, אבל על טעם וריח אין מה להתווכח.

 

 

הבחור שמשווה את המגאן לקופר, אלו רכבים מקטגוריות שונות ומחירים שונים (הבדל של 80 אלף שקל)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
תכלס שאלה רצינית מה היית בוחר מבין השניים הבאים:

קופר S או את מגאן 225 ? סתם מעניין אותי לדעת .:twisted:

אם הוא בעל ה225, סימן שהוא כבר בחר לא?

קיבלת תשובה 8)

הרבה זמן התחבטתי בשאלה לגבי המחליפה של הקליאו והייתי עם תקציב נדיב שמכסה יפה את כל המתחרות (גם ליאון קופרה וקופר S עם התמחורים המופרכים שלהם), אפילו שקלתי ברצינות איבו חדשה :shock:.

בסופו של דבר המחיר גם משפיע מבחינת עלות-תועלת והקופר נהדרת ככל שתהיה פשוט לא בסקלה הגיונית.

 

bar72, תדע לך שאני מעולם לא אהבתי את המגאן 2 5 דלתות עם התחת הזה. גם חשבתי שזה אחד הרכבים המכוערים.

כשנפגשתי עם גרסת הספורט במבחן, היא איכשהו נראתה קצת אחרת, מספיק כדי שפתאום מזוויות מסויימות היא תראה מדהים, ומאחרות פשוט מוזרה. עכשיו מן הסתם התרגלתי גם למוזרות ואני כבר די אוהב את זה, הגיוני לא ? :wink:

דווקא מבפנים אין לי שום בעיה. לא מראה סופר מרשים אולי אבל גם לא רע בכלל ויותר טוב מחלק מהמתחרות לדעתי.

בכל מקרה, מראה זה ממש לא השיקול הראשי אצלי בקניה של רכב ספורטיבי. זה חשוב אבל יש דברים חשובים יותר.

 

בן:

1. אוטו זה סתם דוגמא לדעות שונות על המערכת. כמו שבמקרה דיברתי השבוע עם גידי (מדריך במסלולים) שמעביר קורסים על המגאן בנס-הרים (כמו גם הרבה התנסויות בג'ימקאנות איתה) ושיבח מאוד את המערכת וחושב כמוני בעניין. אמרתי שאני מכיר גם דעות הפוכות, הכל עניין של סגנון נהיגה ומה אתה רוצה להוציא מהרכב. גם החלקות אפשר לעשות יופי, אבל צריך להוציא את הפיוז בשביל זה (או לשגע אותה כ"כ הרבה בזמן קצר עד שהיא מרימה ידיים ומנטרלת את עצמה :twisted:, לא משנה 8)).

2. אכן קטע מטומטם. מה עוזר לי שנטרלתם לי עד 50 ? שאני אוכל להחליק בחניה ? התרומה היחידה של הביטול הזה הוא למטרת יציאה חזקה מהמקום בלי הבקרת משיכה.

3. אין לי בעיה עם זה. "הסירוס" הזה בכלל צריך להגיע מהנהג במצבים האלה אם הוא לא רוצה תת-היגוי (בהנחה שאנחנו בלי בקרה).

4. כפי שאמרתי, הרגשתי שזה עוד מאותו דבר ואפילו עם תוספת של כמה מינוסים שהפריעו לי. רציתי שינוי.

 

ניר

פורסם

הוצאת הפיוס מבטלת את האחריות ?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...