Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך התיבשות הובילה לדלקת בדרכי השתן?

אני לא רופא, ככה שאין לי מושג.

מהמעט שאני כן יודע, הגוף משתמש בשתן כדי לפנות עודפי רעלים ופסולת, או משהו בסגנון. אם אין מספיק נוזלים, כל הג'יפה הזאת נאגרת במקומות שבהם היא לא ממש אמורה להיות, ואז מתחילה החגיגה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם שרדת את לניאדו:shock: שום דבר לא יגמור אותך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • אחראי פורום
פורסם

תרגיש טוב!

אני בעייתי בעניין השתייה, לא משנה כמה אני מנסה לזכור, פשוט לא מרגיש צמא.

פעם אחת אפילו התעלפתי מזה (אחרי שעתיים תס"חים בשמש, לפחות יצא לי פטור מהחרא הזה).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תרגיש טוב!

ולא תמיד אנשים יכולים לשתות הרבה מים, אז פשוט לשים קצת פטל וזהו.

המים יזרמו חופשי יותר לתוך הגרון :)

 

חודש הבא ב"ה אני מתגייס, בשיא החום... נקווה לעבור את זה בשלום.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אנשים ממעיטים בערך שתיית המים יותר מדי בקלות,

לשמחתי לי אין בעיה כזאת כי אני מקפיד לשתות במהלך כל היום למרות שכל היום אני באזור ממוזג ולא מרגיש את עומס החום אבל לילדה אני משתדל פעם ברבע שעה 20 דקות ,לשכנע לשתות מים מהבקבוק(שותה מעט בכל פעם).

פורסם

זיכרו את הכלל הפשוט-

פיפי צהוב זה לא טוב

פיפי לבן זה מצויין

פיפי שקוף- אלוף!

רק בריאות

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ועוד טיפ קטן - אם ישנם סימנים כלשהם של התייבשות במהלך היום,

אסור אסור אסור לשתות אלכוהול בערב גם אם שתית כמויות של מים בין לבין.

 

מנסיון מר שכמעט עלה לי בחיי.

 

היום יש לי פק"ל בקבוק מים אופנתי לצידי לאורך כל שעות היום והערב.

No worries 8)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה לרגל חג השבועות שחל היום, אשר מסמן את תחילת הקיץ, ויש טוויסט בעלילה:

אדם מאוד קרוב אלי, לאחר לחצים רבים, נאות לגשת לרופא עור כדי לבדוק שומה מוזרה למראה. השומה היתה ממארת.

אותו אדם נהג להשתזף בים במשך שעות ארוכות במהלך העשור השני לחייו (גיל טיפשעשרה), ואילו כיום הוא בשלהי העשור הרביעי לחייו.

למזלו, לאחר פעולה כירורגית קטנה ונקודתית אותה שומה הוסרה, עוד בטרם החלה לפתח גרורות, וכעת הוא בריא לחלוטין, אך כמובן ייאלץ להישאר במעקב למשך המשך חייו.

אני את הלקח שלי למדתי: אני מחזיק ברכב באופן קבוע קרם הגנה וכובע, ודואג להתמרח היטב לפני יציאה ממושכת לשמש. אפילו הקרחת זוכה לטיפול נאות.

אם חשבתם שהשמש בקיץ לא מסוכנת, אתם פשוט טועים. הנזק מצטבר בגוף ויכול להופיע גם עשור או שניים אחרי שימי ההוללות שלכם תמו.

שמרו על עצמכם, וכמובן: חג שבועות שמח לכולם!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
הנזק מצטבר בגוף ויכול להופיע גם עשור או שניים אחרי שימי ההוללות שלכם תמו.

שמרו על עצמכם, וכמובן: חג שבועות שמח לכולם!

לפי התאוריה שלך עוד כמה שנים לא ישארו צרפתים בארץ.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
זיכרו את הכלל הפשוט-

פיפי צהוב זה לא טוב

פיפי לבן זה מצויין

פיפי שקוף- אלוף!

רק בריאות

פיפי ירוק, איזה צחוק

פיפי אדום, דווקא היום?!

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני מצליח להבין איך אולים חדשים, תיירים וילדים מצליחים להתייבש אבל פשוט נשגב מבינתי איך מבוגרים ישראלים מבטן ומלידה שנולדו למציאות החמה בישראל מצליחים להתייבש.

 

זה הרי משהוא שדוחפים לנו לראש מגיל 0.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...