Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה במזגן :

כשממלאים גז ומדליקים זה מקרר לרגע - המדחס מרעיש מאוד ואז כאילו נתקע והקירור נעלם

מזגניסט אמר שלא כדאי לתקן

אני בכל זאת מחפש דרך לתקן

יש למישהו רעיונות ? קרה למישהו ?

פורסם
מהיכן אתה בארץ?.

צריך חוות דעת של מזגניסט רכב אחר והערכת העלות.

בברכה - רפי לין :-)

מאיזור חדרה -מכיר מישהו ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
נראה לי שמזגניסט שלך צודק, מדחס+מייבש+שטיפת מערכת+גז יעלה כמו הרכב לדעתי.

דרך אגב מזגן חדש לגמרי כלומר התקנה של מזגן מאפס עולה 8500

ברור שאני לא אתקין חדש אני רוצה לתקן את הקיים בעלות מינימלית

מדחס משופץ עולה 890

נניח שהכל יגיע ל 2000 זה שווה את זה לדעתי כי האוטו שלי אחרי פחחות ותיקונים ושווה הרבה מעל המחירון (בשבילי כמובן)

מחירון לוי יצחק 17000

אז כדאי או לא ?

פורסם
קיה פרג'ו ? נפלט לך איזה 0 בטעות למחירון.

תבדוק את המחירון אתה לא מעודכן

אחד הרכבים הכי אמינים שיש אם אתה דואג לתקוע את המאורר המיכני תמיד פועל

טפו טפו טפו חמסה חמסה

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

החלפתי מדחס מפירוק

עובד כמו חדש

חיסרון אחד מאורר קידמי עובד קצת חלש

למי יש רעיון ?

(כל הסיפור עם עבודה 1100 ש"ח שווה ועוד איך )

 

תבדוק את המחירון אתה לא מעודכן

אחד הרכבים הכי אמינים שיש אם אתה דואג לתקוע את המאורר המיכני תמיד פועל

טפו טפו טפו חמסה חמסה

×
×
  • תוכן חדש...