Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי לימודי התיאוריה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני חדשה כאן , היום נרשמתי

יש לי שאלה לגבי לימודי התיאוריה..

אני יודעת שעדיף ללמוד מהספר אבל אם אני מחליטה ללמוד מאיזה שהוא אתר האם יש לכם המלצות ?

 

תודה :-)

פורסם

האמת שגם אני מצטרף לשאלה זו.

ספר זה מאוד טוב ויפה, אבל גם אתרי אינטרנט מאוד עוזרים, במבחנים וכדומה.

איזה אתר באמת טוב =]?

rhpe6t.jpg
פורסם

lamed.co.il - אם אני לא טועה... אני לא יודע מה קורה שם עכשיו אבל לפני בערך 3 שנים עברתי תאוריה רק בעזרתו ובלי שום ספרים.

פורסם

יש מספר אתרים, צריך רק לעשות חיפוש בגוגל ולקבל את התשובות.

 

יחד עם זאת, קחי בחשבון שמשרד הרישוי מסתמך על ספר התיאוריה בשאלותיו ובמידה ותתגלה אי התאמה בין הספר לאתר ממנו תלמדי, את תיהי בבעיה ולא יהיה לך מה לעשות בעניין.

 

בהצלחה עם לימודי הנהיגה (כשתתחילי) ולא לשכוח לדרוש ממורה הנהיגה שלך ללמד אותך גם:

בלימת חירום

נהיגה בכביש ההרי

נהיגה בחשיכה

השתלבות בתנועה עמוסה

 

לפי כרטיס התלמיד המורים אמורים ללמד את כל הדברים הללו, אבל רק מעטים אכן עושים זאת.

 

דני G.

פורסם

אין כמו למד פשוט תעשה מבחנים שוב ושוב ושוב ואל תפחד מהעובדה שאתה לא תפסיק להיכשל ותמשיך לעשות מבחנים.

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

×
×
  • תוכן חדש...