Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה!

 

אני רק רציתי להראות לכם מה אישה (כן, כן) יכולה לעשות לרכב:

 

היום הקפיצו אותנו לתאונה עצמית ליד בי"ס אמי"ת (מי שמכיר את מעלה אדומים). אישה שנסעה לכיוון הקניון, כנראה שהוסחה דעתה, סטתה מנתיב נסיעתה, עלתה על המדרכה, הורידה שלושה עצים ונשארה בחיים. הרכב בצדו הימני די התרסק, ושתי כריות האוויר נפתחו. זה רק מראה, שיש אנשים (בכללי, לא רק נשים) שיש צורך לשלול להם רישיון או להעביר להם קורסים של נהיגה מונעת.

 

מצ"ב תמונות:

12Jul_0001.jpg

12Jul_0002.jpg

12Jul_0004.jpg

12Jul_0006.jpg

12Jul_0005.jpg

12Jul_0007.jpg

12Jul_0008.jpg

12Jul_0009.jpg

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואו , אני חושב שהיא רצתה למצוא חנייה מהירה על הדשא סמוך לקניון :)

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

אני חושב שהיא מהעירייה ואמרו לה להוריד את העצים. כמובן שלא נתנו לה את המכשור המתאים...

ועכשיו ברצינות - בהחלט תאונה שבמזל לא נגמרה רע יותר, הולכי רגל יכלו להפגע כאן קשות, אני הייתי מפטר את הטסטר שלה.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
אני הייתי מפטר את הטסטר שלה.

רק את שלה ?

 

באמת תאונה מוזרה, אבל לא משהו חריג, לפני כשנתיים מישהי נסעה אצלי רברס ברחוב, התבלבלה בין הפדלים, עלתה ברברס על הונדה סיביק והתהפכה על הצד.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

תיקון קטן - הנהגת היתה מבוגרת (50-60). עוד השאירה פתק על השמשה, אחזור בעוד שעה! הפתק (לא רואים את הכיתוב) מופיע בחלון הנהג למעלה (כתם לבן).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

חייבת להיות סוג של רפורמה בהוצאת הרישיון למשל להגדיל את השיעורים ל50 , להעביר קורס נהיגה לכל נהג כתנאי לקבלת הרישיון , טסט של חצי שעה או אפילו הגבלת הוצאת רישיון מגיל 21.

פורסם

לא משהו שפוליש גס לא יוכל לתקן.

 

 

אתה אומר שהאישה עלתה על 3 עצים, הורידה שלט, גרמה לפתיחת כ"א ולריסוק של רוב החלק הקדמי, והשאירה את הרכב במקומו והלכה לטייל בא"י עם פתק מיוחד לשוטרים ?

כן, זה משהו מיוחד. במקום השוטרים הייתי לוקח אותה למשפט מהיר עם שופט תנועה אמריקאי שלא אכל את מנת הדונאטס היומית.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

קבעה עם חברה לשתות קפה ולעשות קניות בקניון, אז שטות כזאת תעצור אותה.

 

טוב שלא היו הולכי רגל על המדרכה. היה יכול להיות גרוע .

 

ניסים כבר אמרנו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למזלנו (או לצערנו, תלוי איך מסתכלים), המדינה הזו קיימת על ניסים...:|

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

הבעיה היא בטסטים עצמם.

לוקחים אותך לאזור סטרילי וממש מעבדתי, למשל צפון ת"א. כבישים שהמהירות בהם היא 35 קמ"ש בלחץ, אתה נוהג כמו רובוט, לא מתרגל בלימות חרום כניסה לסיבוב חלק ב100 קמ"ש וכו'.

לכן לדעי מגיע לך רישיון לנהוג רק ברחובות של שיכון דן.

כמו כן כ להעניין הזה של הטסט מוגזם, מכשילים על הדברים הלא נכונים, אני חושב שאת הכסף במקום להשקיע בהסברה מטומטמת ואווילית של אור ירוק הטרחנים האלו, יש להשקיע בלימוד אמיתי של נהיגה ושליטה ברכב, ולא להעביר תלמיד טסט של רבע שעה בשיכון דן. ללמד נהיגה בלילה באיילון, לקחת לסיבוב בנס הרים ואפילו מגרש החלקה, כן התלמיד יעבור טסט ב3 שלבים, זה יעלה למדינה יותר אבל יחסוך את טרחן ירוק...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
חייבת להיות סוג של רפורמה בהוצאת הרישיון למשל להגדיל את השיעורים ל50 , להעביר קורס נהיגה לכל נהג כתנאי לקבלת הרישיון , טסט של חצי שעה או אפילו הגבלת הוצאת רישיון מגיל 21.

 

איך יעזור רשיון מגיל 21?

דווקא הפוך, רשיון נהיגה רק מגיל 17 עד גיל 45.

אחרי גיל 45 שלילה אוטומטית, שהילדים יסיעו את הזקנים.

הנהגת המוכשרת בתאונה הזו בת 50-60 וחוק כזה היה מונע את התאונה :?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

להזכירך את הנהגת בת 93 שנתפסה על 140 בכביש 471 לא מזמן.

 

והדרת פני זקן

 

בגיל הזה הכי פחות תאוונת בדוק. העליה מתחילה אחרי גיל 65

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
איך יעזור רשיון מגיל 21?

דווקא הפוך, רשיון נהיגה רק מגיל 17 עד גיל 45.

אחרי גיל 45 שלילה אוטומטית, שהילדים יסיעו את הזקנים.

הנהגת המוכשרת בתאונה הזו בת 50-60 וחוק כזה היה מונע את התאונה :?

זה הרעיון הכי HomerSimpson38.gif שראיתי :|

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
איך יעזור רשיון מגיל 21?

דווקא הפוך, רשיון נהיגה רק מגיל 17 עד גיל 45.

אחרי גיל 45 שלילה אוטומטית, שהילדים יסיעו את הזקנים.

הנהגת המוכשרת בתאונה הזו בת 50-60 וחוק כזה היה מונע את התאונה :?

 

איך יעזור?

30% מההתפרעויות על הכביש אם לא יותר נעשים על ידי נהגים חדשים 17-21, וכך גם אחוז גדול מהתאונות.

גיל 21 אחרי צבא מקבלים אחריות ומוח מבינים השלכות של מעשים אני בטוח שתהיה ירידה דרסטית של תאונות.

 

בגיל יותר מבוגר צריך לעשות טסט חוזר לדעתי.


×
×
  • תוכן חדש...