Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

הרכב הינו לאנטיס 2004 1600 סמ"ק. ישנה נזילה ממחזיר השמן האחורי, היא לא חזקה מדיי, אני בודק שמן בקביעות, והרמה לא נופלת.

המוסכניק שלי אמר שכדאי מאוד לטפל בזה, למרות שהנזילה היום היא חלשה, המחזיר הנ"ל יכול להקרע בכל רגע, ואז יברח לי כל השמן, ואז הוא סיפר לי סיפורי אימה כך שהארנק שלי רצה לברוח לי מהכיס ולקפוץ מאיזה צוק.

 

האם סיפורי האימה האלה מבוססים או שהם שקר וכזב? האם מחזיר השמן האחורי יכול באמת "לפרוץ" ולגרום לי לכל סיפורי האימה שהמוסכניק שלי מספר לי?

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

אם יש הזעת שמן קטנה זה לא קריטי אפשר לסחוב עם זה הרבה זמן.

 

אם יש נזילה (מטפטף שמן ברצפה בחניה) זה קריטי יותר כי השמן בנסיעה נוזל הרבה יותר.

 

כדי לטפל בזה צריך לפרק את הגיר ולהחליף את המחזיר שמן.

 

עלות מחזיר שמן מקורי(ושים רק מקורי) כ 120ש"ח, העבודה היא יקרה כי צריך לפרק את הגיר מהמנוע.

 

אני טיפלתי בזה לא מזמן בלאנטיס 97 במוסך מורשה עלה לי 1800ש"ח.

 

אם יש נזילה כמו שהסברתי מטפטף ברצפה אז תטפל בזה, כי אם המחזיר ישחק עוד קצת יצא שמן בכמויות מטורפות יותר, ובזמן נסיעה אם יגמר השמן המנוע לא יסע עוד הרבה...

פורסם

יש רטיבות, אבל הרצפה מתחת לאוטו יבשה לגמרי. השאלה היא עד כמה זה נוזל יותר בזמן נסיעה?

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

שלום רב

התופעה מוכרת והיא לרוב תוצאה של שימוש בשמנים לא איכותיים אשר גורמים להתקשות המחזירים (כמובן בעזרת חום המנוע )

השאלה הנשאלת האים אתה רואה ירידת מפלס השמן באופן מורגש ( גם נסיעה בסל"ד גבוה ומהירות 110 ומעלה גורמת לירידת מפלס השמן )

בד"כ כאשר יש ממש נזילה אז כול המרכב של הרכב נרטב ומלווה בריח של שמן שרוף מכך שהשמן נזרק לכיוון האגזוז

 

לסיכום יש לראות אים זוהי הזעה או נזילה ( כמובן שהכי אידיאלי שלא תהיה הזעה בכלל )

בברכה זיסו יוסי- מוסך זיסו

×
×
  • תוכן חדש...