Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקי,גם ברשות אבי יש סיוייק אבל 2005 ומשהו מאוד מוזר-היצרן טוען שיש להחליף טיימינג ב-100,000 ולא ב-90,000 או בתלות של זמן (אצלנו הרכב על הכביש 5 שנים ואצל פותח השרשור כ-6 שנים).

כמו כן,כתוב שם רק החלפת רצועת תזמון ללא מותחן/מחזירי שמן/משאבת מים ונכון שדאולי מיותר להחליף חלק מהדברים ב-90,000 אבל תאמין לי שאף מוסך לא יתן אחריות לעבודה אם מחר המותחן,שלא הוחלף יתפרק ויגרם נזק לראש המנוע כך שלדעתי,המחיר מתייחס לרצועה בלבד ואם תוסיף ל-1330 ש"ח את עלות משאבת המים,מחזירי השמן והמותחן אפשר להגיע ל2000-2200 אם כי ברור שבמוסך כללי עלות העבודה תהיה זולה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

משום מה אלה לא המחירים שאתה תקבל במוסכים המורשים, תמיד איכשהו זה עוד 300 שקל.

שים לב שלא דוחפים לך תוספים או כל מיני דברים אחרים שאתה לא צריך.

Polo 2012

פורסם

בוקי תודה על הקישור.אכן מוזר שב 90,000 ק"מ הם אומרים שצריך להחליף טיימינג הלא באתר רשום שצריך ב 100,000.בכל מקרה המחיר נאמר לאבי ע"י סתם עובד שם ולא על ידי מישהו שהמחירים ממש לפניו.בכל מקרה יש להוריד מהמחיר את מחיר הטיפול שכן הוחלפו רפידות ועוד כמה שמונצס ובנוסף כל אותם שמנים ונוזלים למיניהן כך שהמחיר ירד.כנראה שזה לא כ"כ זול להחזיק רכב חדש כמו שחשבתי....

!

פורסם

אם הרכב מעל 5 שנים על הכביש, לפי הנחיית היבואן צריך להחליף טיימינג, גם אם טרם הגעת ל 100 אלף ק"ם.

 

הרכב שלכם כמעט בטוח מעל 5 שנים על הכביש, יש סיכוי אפילו שהוא כבר בן 6 שנים, אם נמסר בשנת 2003, כדגם 2004.

 

 

פורסם
1000 ש"ח זה לא מחיר הגיוני לטיפול טיימינג, גם ללא משאבת מים.

הדעות על כך חלוקות, אבל אני (ורבים אחרים) ממליץ בכל טיפול טיימינג להחליף משאבת מים.

 

אתה כנראה רגיל למחירים של פג'ו.

1000 ש"ח זה מחיר הגיוני מאוד להחלפת טיימניג תלוי כמובן באיזה רכב.

 

מה תגיד על המחיר הבא - לפני שבוע בדיוק עשיתי טיפול גדול בג'ימני שלי , שמן + פילטר+החלפת נוזל קירור + החלפת שתי רצועות אביזרים + טיימינג + מחזירי שמן. משאבת מים לא הייה צורך להחליף.

כמובן חלפים מקוריים והעבודה בוצעה במוסך מורשה של סוזוקי כמה עלה הכל?

 

1100 ש"ח כן כן זה המחיר וזה לא טעות :-D , טיימניג לבדו עולה בסביבות 600-700 ש"ח כולל חלפים ועבודה ומדובר במנוע 16V קאמפשפט כפול.

×
×
  • תוכן חדש...