Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רציתי להגיד שזהו הדבר הדבילי ביותר ששמעתי, ואז נזכרתי שבעצם אין גבול לכמה דברים דביליים כבר שמעתי וחויתי בטסטים.

 

אם חשוב לך, אל תוותר כל כך מהר.

 

אפשרות א. להסביר לבוחן שזה מקורי, ושבגלל שמיני היה רכב זול במיוחד זו היתה תוספת שהרכב שלך הגיע בלעדיה. סיכוי קלוש.

 

אפשרות ב. קח פס דבק דו צדדי ותמצא דרך להדביק איתו את הסך שמש לתקרה לכמה דקות, קצת דומה למה שעושים עם הפסים הזוהרים שמורידים אותם 5 שניות אחרי הטסט.

 

אפשרות ג. לא לגמרי שייך אבל אם מתקרצצים לך על דברים כאלה, אתה כנראה עושה טסט במקום הלא נכון. סימן מלמעלה להחליף.

 

והערת אגב, למניעת בעיות סינוור יש המצאה מופלאה: קוראים לה משקפי שמש

 

בהצלחה

אני מצטרף לדברים זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי.

ואם לדוגמא לא מייצרים יותר את סך השמש המדובר, מה אז, אצלי ברכב אין סך שמש אני עוד מעט ניגש לטסט מקווה שלא תהיה בעיה כי לא ניתן להשיג או לבנות דגם כזה של סך שמש מכיוון שמדובר בקבריולט.

אלכס איצקוביץ 14083

פורסם

סכי-שמש מיועדים לכל כלי-הרכב ללא הבדל בשנתונים.

 

תקנה 358

א) ברכב מנועי בעל שמשה קדמית יותקן סך-שמש המיועד להגן על עיני הנהג בפני קרני השמש.

ב) ברכב מנועי ציבורי* וכן באמבולנס יותקנו שני סכי-שמש - אחד בצד הימני והאחד בצד השמאלי של השמשה.

 

*נוסף על מונית ואוטובוס, גם רכב סיור-תיור ו-"ל" חייבים בשני סכי-שמש.

**במידה ורכב הגיע במקור עם שני סכי-שמש, אין התקנה מתירה לשנות את מבנהו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

KOMPY

 

אז אם אני מגיע לטסט עם סך שמש אחד בצד הנהג אעבור טסט?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אני מצטרף לדברים זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי.

ואם לדוגמא לא מייצרים יותר את סך השמש המדובר, מה אז, אצלי ברכב אין סך שמש אני עוד מעט ניגש לטסט מקווה שלא תהיה בעיה כי לא ניתן להשיג או לבנות דגם כזה של סך שמש מכיוון שמדובר בקבריולט.

 

ואם לדוגמה לא מייצרים יותר ברקסים לאוטו שלך? תסע בלי ברקסים? ואם לדוגמה לא מייצרים יותר פנסים לאוטו שלך? -נו, באמת, איזה מין תרוץ זה?!:shock: ואיך אנשים עם רכבים משנות ה-20 מצליחים לתחזק אותם?:roll: -דבר בטיחותי בסיסי- זה דבר בטיחותי בסיסי! אני מבין ומסכים, שלא הגיוני לדרוש ולצפות מאוטו משנות ה-50 נניח, שיהיו לו 4 בלמי דיסק בגלגלים, ABS וכריות אוויר- אבל כאשר כבר היה לך משהו מותקן באוטו, אז להוריד/לא להרכיב את זה רק בתרוץ ש"לא ניתן להשיג", או יותר גרוע- "פוגע ביופי של האוטו"?!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...