Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אחרי שבועיים כימת שאוטו אצלי אבא שלי אצליח למצוא זמן שאני יבוא אליו לעבודה והרפד את הגג

(אבא שלי עובד בנגריה רהיטי כח אם מישהו מכיר :roll:)

אז יש שם גם מרפדיה של כיסאות אז לקחתי אצלהם חומרים מצאתי איזה חומר שמרפדים איתו ספות

הוא מעוד נעים למגה ואפשר לנקות אותו עם מים, לקחתי ספוג לא זוכר את המידה שלו אבל די שמנמן

ואקדח דבק, הדבק אמור להחזיק את חומרים ביחד גם בחום של ישראל.

 

טוב אז נתחיל

 

ככה הגג היה נירא לפני :

DSC01002.jpg

כל הריפוד הקודם נפל והספוג השין היה כמו פודרה ככה שלא הייתה בעיה להוריד ולנקות

קצת מברשת ולחץ אוויר וכל יצא נקי

 

זה הדבק:

DSC01057.jpg

 

פה אתחלתי להדביק:

DSC01058.jpg

 

שמתי קצת דבק על הגג והספוג חיכתי דקה והדבקתי

 

DSC01060.jpg

 

DSC01063.jpg

 

בדקתי את החומר אם הוא מספיק לי לגג

ואתחלתי להדביק אותו

 

DSC01065.jpg

 

וככה זה נירא אחרי הדבקה:

DSC01066.jpg

 

 

וככה זה נירא כבר מורכב ברכב:

DSC01067.jpg

 

אני הצלם אחרי זה עם מצלמה נורמלית כי באותו רגע היה לי רק את הפלאפון

 

טוב אז בסך הכל אני מעוד מרוצה מעבודה שעשיתי! יצא מעוד מקצועי ויפה :-D

DSC01002.jpg

DSC01057.jpg

DSC01058.jpg

DSC01060.jpg

DSC01063.jpg

DSC01065.jpg

DSC01066.jpg

DSC01067.jpg

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

ממש לא. מפרקים משקופים, מגניי שמש (3 ברגים פיליפס כל אחד), שתי פקקים כאלו שיוצאים בתלישה מקדימה(מאחורי המשקופים) ושתיים כאלו מאחורה(ליד הבגז'), וכמובן את המנורה, מורידים את הפלסטיק השקוף ושם יש שתי ברגים 8 מ"מ מנתקים את החיבור והגג בחוץ, אני כמובן לא פירקתי את כל המשקופים רק את הקדמיים הורדתי עד הסוף ואת האחוריים הסרתי קצת ושלפתי את הגג

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

פרוייקט מרשים.

אני עומד להתחיל פרויקט דומה בפורד אסקורט.

קניתי את כול החומרים ואני מתלבט לגבי סוג הדבק שעלי להשתמש.

אשמח אם תרשום את שם הדבק בו השתמשת.

פורסם

בכיף אבל אני לא זוכר.

וגם עדיף לך לא לשתמש בדבק הזה עם אין לך את המרסס שיש בתמונה מלמעלה

כי ככה זה משאיר גושים ולא יצא יפה. כמובן עם יש לך מרסס אז אני אבדוק בישבילך מה שם הדבק.

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

אנטון כל הכבוד! אחלה עבודה, יצא יפה מאוד.

 

בזמנך החופשי, אני חושב שגם פרנקוס ישמח למגע ידך בגג שלו:wink:.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

הוא כהה אבל דווקה באור יום הוא יותר בהיר, הוא מחליף גוון לפי מצב רוח :-D

 

אדי, הדלתות עדיין לא עשיתי. אתחלתי משהו אבל לא היה בנתיים זמן להמשיך.

אבל לא לדעוג ברגע שאני מסיים ואני בטוח שיצא לא פחות טוב מהגג

אז אני יפתח נושא חדש עם הרבה תמונות באיכות גבוה :-)

 

מאור מי זה פרנקוס?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

×
×
  • תוכן חדש...