Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://highrpm.wek.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=25

60% שיפור בפליטת חלקיקים !

40% שיפור בפליטת NOx !

ולמרות זאת, מעל 10% שיפור בהספק ומומנט !

לא פחות ממדהים, לדעתי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

מאיפה מגיעים כל האתרים המוזרים האלה?

 

PM אין במנועי בנזין. הטכנולוגיה הזאת יכולה, לטענת פיאט, להוריד עד 60% מה-NOX (נמוך ממילא בבנזין) ועד 40% ב-CO ו-HC, מה שיאפשר ציון ירוק של 3 במקום 4 למיטו טורבו - חסכון של עוד 1750 שקלים במס. לא שזה יעזור - המחיר שלה לא ירד מתחת לרמתו כיום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מאיפה מגיעים כל האתרים המוזרים האלה?

 

PM אין במנועי בנזין. הטכנולוגיה הזאת יכולה, לטענת פיאט, להוריד עד 60% מה-NOX (נמוך ממילא בבנזין) ועד 40% ב-CO ו-HC, מה שיאפשר ציון ירוק של 3 במקום 4 למיטו טורבו - חסכון של עוד 1750 שקלים במס. לא שזה יעזור - המחיר שלה לא ירד מתחת לרמתו כיום.

 

רוני

הכוונה היא בשימוש במערכת בכל סוג של מנוע, לא ספציפית במנוע הבנזין הנ"ל.

ראה את הצהרת פיאט המקורית :

The new engines are an important "breaking point" from the current petrol engine scenario, just as was the case for the diesel Common Rail technology which saw its debut on the Alfa Romeo 156 in 1997. Just think that, compared to a traditional petrol engine with the same displacement, MultiAir engines ensure an increase in power (up to 10%) and torque (up to 15%), as well as a considerable reduction in consumption levels (up to 10%) and CO2 emissions (up to 10%), of particulates (up to 40%) and NOx (up to 60%).

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
מעניין.

הם אומרים שהספק עולה אבל מוכרים מכוניות עם הספק יותר נמוך :screwy:

במקום 155 יש 135 כס

במקום 180 יש 170 כס

ויש אחד מסכן עם 105

http://www.worldcarfans.com/9090615.007/alfa-romeo-mito-gets-multiair-treatment

 

לא, במקום 155 יש 170 (10%) ובמקום 120 יש 135...

 

ושוב - PM אין במנועי בנזין. הכוונה שלהם היא ל-CO ו-HC:

 

Optimum valve control strategies during engine warm-up and internal exhaust gas recirculation, realised by reopening the intake valves during the exhaust stroke, result in emissions reductions ranging from 40 per cent for unburnt hydrocarbons and carbon monoxide (HC/CO), and up to a 60 per cent cut in oxides of nitrogen, (NOx).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אני מנסה להבין איפה הטעות שלי. בהצהרת פיאט רשום :

particulates.

זה לא חלקיקים ? (Particulate Matter = PM) ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

גם מה שאני ציטטתי זה הצהרה של פיאט. כמו שגורמי עיתונות טועים לפעמים, כך גם יחצנים עם ראש גדול. כנראה ההצהרה שפורסמה כעת בנוגע למנועי המיטו לא עברה הגהה כמו שצריך על ידי איש טכני, או שמשהו אחר התפקשש שם בדרך. הציטוט שאני הבאתי הוא כנראה ישן יותר ועם מידע מדויק יותר. זה נכון ש-Particulate matter זה PM, אבל כמו שכתבתי - הנתון הזה לא קיים במנועי בנזין.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב, בגלל הספק באמינות הדבר אני מחקתי את הנתונים הללו ופשוט כתבתי פליטת מזהמים. במקום כל התסבוכת הזו, רוב האנשים בכלל לא מבינים מה זה NOx :roll:

באילו מנועים יש פליטת PM ? דיזל ? גז ? להזכירך פיאט טוענים לשיפור בפליטת PM בשימוש במערכת הזו בכל סוג של מנועים, כולל דיזל. ייתכן וכוונתם הייתה אך ורק לדיזל, למרות שזה לא צויין בפירוש.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לא, במקום 155 יש 170 (10%) ובמקום 120 יש 135...

 

ו-:

 

אז לאיפה נעלם ה 180 כ"ס(בדקתי את האתר האיטלקי שלהם ויש בין 78כ"ס ל 155 עכשיו)?

 

 

חוץ מזה,מה עובר עליהם מחליפים מנוע אחרי שנה?

אייל

פורסם
מעניין.

הם אומרים שהספק עולה אבל מוכרים מכוניות עם הספק יותר נמוך :screwy:

במקום 155 יש 135 כס

במקום 180 יש 170 כס

ויש אחד מסכן עם 105

 

 

 

 

http://www.worldcarfans.com/9090615.007/alfa-romeo-mito-gets-multiair-treatment

 

:roll:

 

זה לא עובד ככה,זה בדיוק הפוך ממה שרשמת.

(הודעתו של רוני היא התשובה הנכונה).

 

לגבי מה שעובר עליהם,הם פשוט מנסים לשפר את הביקורת על המיטו.

ואת המיטו בכלל.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
טוב, בגלל הספק באמינות הדבר אני מחקתי את הנתונים הללו ופשוט כתבתי פליטת מזהמים. במקום כל התסבוכת הזו, רוב האנשים בכלל לא מבינים מה זה NOx :roll:

באילו מנועים יש פליטת PM ? דיזל ? גז ? להזכירך פיאט טוענים לשיפור בפליטת PM בשימוש במערכת הזו בכל סוג של מנועים, כולל דיזל. ייתכן וכוונתם הייתה אך ורק לדיזל, למרות שזה לא צויין בפירוש.

 

PM יש בדיזל, כמו גם הרבה יותר NOX ממנועי בנזין.

 

אז לאיפה נעלם ה 180 כ"ס(בדקתי את האתר האיטלקי שלהם ויש בין 78כ"ס ל 155 עכשיו)?

חוץ מזה,מה עובר עליהם מחליפים מנוע אחרי שנה?

 

ה-180 כ"ס לא הוצע עדיין למכירה - רק הוצג לפני כחודשיים בתערוכת רכב.

והם לא מחליפים מנוע - רק מוסיפים מערכת שמשפרת אותו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...