Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לקחתי היום פיאט בראבו 1400 דגם S ידנית שנת 97 לבדיקה

בבדיקה התגלו הדברים הבאים

 

מנוע: נזילת שמן , מערכת תזמון - רעש יתר , ראש מנוע - צריכת שמן מובילי שסתומים

 

מערכת דלק: לבדוק לתקן מערכת מחשוב הזרקה - האוטו מקבל 52 כוח סוס מתוך 80 אפשריות

 

מתלה קידמה : לכוון

 

מערכת בלמים ללא פירוק גלגלים : בלם חניה - בלימה לקוייה

 

העברת כוח : תיבת הילוכים ידנית - רעש יתר

 

140 אלף ק"מ

 

סיכום משוקלל למצב הרכב בהתאם לשנת הייצור

^

מרכב - 70

שילדה - 100

פליטת גז ועשן - 100

מחוונים - 100

הילוכים - 90

מנוע - 67

בלמים - 95

סכום - 80

זה הבעיות שיש ברכב אני לא חושב שזה בעיות רציניות רציתי לדעת מה אתם אומרים כמה את חושבים יעלה לי לסדר

 

מה שחשוב זה מערכת ההזרקה כיוון פרונט ומותחן של רצועת טיימינג אלו כל השאר זה דברים שוליים

 

אודה אם תתייחסו ותעזרו לי

תודה תמיר

פורסם

באמת לא כדאי לקנות את הרכב הזה.

 

יותר מדיי דברים לתקן, וחלקם בכלל לא שוליים.

 

יש פה השקעה של עוד כמה אלפים טובים.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

מה לדעתכם צורך השקעה כספית גדולה?

הבעיות שבאמת צריך להשים לב אליהם זה המחשב של האוטו(מערכת הזרקה) , המותחן של רצועת הטיימנג,נזילה,וכיוון פרונט

פורסם

אני מניח שנדלקת על הרכב ולכן צר לי שתתבאס.

בעיקרון הרבה ממה שכותבים זה באמת כסת"ח, אבל במקרה של הרכב הנ"ל לא הייתי לוקח את הסיכון בשום אופן. נראה שמצבו לא משהו והוא ידוע כרכב בעייתי לתחזוקה ותיקון. גילוי נאות- לפני הרבה שנים כמעט קניתי רכב כזה- מודה לאלוהים שזה לא יצא לפועל.

 

מסכים מאד עם מה שכתב לך איילצבי.

פורסם

אני מקבל את כל מה שאתם אומרים ובאמת נדלקתי על הרכב

הבן אדם רוצה 9500

עם אני ילך על זה כמה השקעה תיהיה לי עד ליישור קו מישהו יכול להעריך?

פורסם

במקרה של מנוע זה יהיה כמה אלפים, מה שלא משתלם כלל יחסית למחיר הרכב.

אני מניח שאתה לא שוחה בכסף ואתה מוכן לקחת אותו בכל מחיר. אלא שאתה מחפש רכב קומפקטי, אמין וזול.

 

אם אתה ממש רוצה אותו אני מציע לך כמה דברים.

1. לחפש בפורום הטכני ובפורום הייעוץ הודעות לגבי הרכב הזה ולקרוא בסבלנות.

2. לגשת למוסך שאתה סומך עליו (או מומלץ ע"י הפורום) שהוא יבדוק את הרכב.

3. לשקול את העניין שוב לשלילה.

פורסם
עצה בחינם

אל תחפש צרות ואל תקנה פיאט ישנה.

אם האגורה אינה מצויה בכיסך עדיף שתחפש יפנית ישנה .

 

הפיאט הזו אמינה כמו כל יפנית בשנתון הזה.

די לבלבל את השכל.

דרך אגב,אני ממליץ על הרכב,טיפולים זולים ,ימבה פוזה ונוסע טוב.

אין לך מה לדאוג מהאמינות של הרכב.

תטפל בה כמו שצריך ואל תזניח, ואתה תעשה גם 300K עם אותו מנוע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

גם לדעתי - הבדיקה די סבירה לרכב בגיל הזה :idea:

 

יש ברשותי בנוסף גם פיאט בראבו 98 1.6 אוטומטית .

לא היו לי בעיות מיוחדות , ועלות החלפת הטיימינג + גלגלות , לפי הוראות היצרן עלתה כ 1400 ש"ח , במסגרת טיפול שוטף .

הרכב משמש כרכב שני , והוא יפה , מושך יפה וכל המערכות עובדות בו מעולה .

אבל - אני מבצע טיפולים לפי הספר , ובאמת משקיע , לא תחזוקת חפיף ..

 

יש לגשת למוסך המתמחה ב פיאט , לבדוק את הבעיות , ולקבל הצעת מחיר , אח"כ לעשות את חשבון הכדאיות :idea:

לבדוק מתי בוצעו טיפולים - ובמיוחד אם הוחלף פילטר דלק .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
גם לדעתי - הבדיקה די סבירה לרכב בגיל הזה :idea:

 

יש ברשותי בנוסף גם פיאט בראבו 98 1.6 אוטומטית .

לא היו לי בעיות מיוחדות , ועלות החלפת הטיימינג + גלגלות , לפי הוראות היצרן עלתה כ 1400 ש"ח , במסגרת טיפול שוטף .

הרכב משמש כרכב שני , והוא יפה , מושך יפה וכל המערכות עובדות בו מעולה .

אבל - אני מבצע טיפולים לפי הספר , ובאמת משקיע , לא תחזוקת חפיף ..

 

יש לגשת למוסך המתמחה ב פיאט , לבדוק את הבעיות , ולקבל הצעת מחיר , אח"כ לעשות את חשבון הכדאיות :idea:

לבדוק מתי בוצעו טיפולים - ובמיוחד אם הוחלף פילטר דלק .

 

אייל .

תודה רבה רציתי לשמוע עוד דברים ואיפה יש באיזור חיפה\צפון מוסך שמתמחה בפיאט.

במכון שבדקתי את הרכב אמרו שצריך להתחבר למחשב של האוטו ולסדר את מערכת ההזרקה

פורסם
הפיאט הזו אמינה כמו כל יפנית בשנתון הזה.

די לבלבל את השכל.

דרך אגב,אני ממליץ על הרכב,טיפולים זולים ,ימבה פוזה ונוסע טוב.

אין לך מה לדאוג מהאמינות של הרכב.

תטפל בה כמו שצריך ואל תזניח, ואתה תעשה גם 300K עם אותו מנוע.

ודרך אגב המנוע הוחלף לא ידוע בדיוק מתי אבל הוחלף

פורסם
שטר מכר למנוע יש?

 

היה בעיה עם זה באמת המספר מנוע לא תואם הדגם עצמו תואם הבחור אומר שיש ושהוא יביא את זה מהבעלים הקודמים..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...