Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בשעה טובה מצאתי חישוקי מגנזיום של V5 לגולף הלבנה שלי (MK4 - 2001 , דגם COMFORTLINE). זה מדהים כמה שזה משפר את המראה של האוטו. תשפטו בעצמכם.

 

השלב הבא הוא צביעה או החלפת ידיות הדלתות ופסי הקישוט שיתאימו לצבע הרכב. האופציות הן או לצבוע אותן - וכפי שהבנתי מדיונים קודמים זה דבר לא ממש מומלץ בגלל קילוף הצבע, או למצוא את החלקים בצבע לבן. חשבתי למצוא גולף ברמת גימור ג'נריישן, אבל אני לא בטוח אם זה יהיה קל למצוא חלקים כאלה, והאם הצבע הוא אותו צבע בכלל.

 

מה אתם אומרים?? מה אתם ממליצים?

 

תודה מראש :-D

IMG_0138.jpg

פורסם
שלום לכולם.

בשעה טובה מצאתי חישוקי מגנזיום של V5 לגולף הלבנה שלי (MK4 - 2001 , דגם COMFORTLINE). זה מדהים כמה שזה משפר את המראה של האוטו. תשפטו בעצמכם.

 

השלב הבא הוא צביעה או החלפת ידיות הדלתות ופסי הקישוט שיתאימו לצבע הרכב. האופציות הן או לצבוע אותן - וכפי שהבנתי מדיונים קודמים זה דבר לא ממש מומלץ בגלל קילוף הצבע, או למצוא את החלקים בצבע לבן. חשבתי למצוא גולף ברמת גימור ג'נריישן, אבל אני לא בטוח אם זה יהיה קל למצוא חלקים כאלה, והאם הצבע הוא אותו צבע בכלל.

 

מה אתם אומרים?? מה אתם ממליצים?

 

תודה מראש :-D

 

ניתן לצבוע את פסי הקישוט ללא שום בעייה אצל כול צבעי רכב או להחליפם בחדשים (400 שקל כול פס קישוט).

 

פסי הקישוט שתמצא בפירוקיה מצבם בתוך יהייה רע.

 

בתא המטען קיימת מדבקה עם קוד הצבע ותוכל לבדוק בקלות אם צבע הרכב שמצאת מתאים לזה שברשותך.

ראה דוגמא לקוד צבע בקובץ המצורף.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
ניתן לצבוע את פסי הקישוט ללא שום בעייה אצל כול צבעי רכב או להחליפם בחדשים (400 שקל כול פס קישוט).

 

פסי הקישוט שתמצא בפירוקיה מצבם בתוך יהייה רע.

 

בתא המטען קיימת מדבקה עם קוד הצבע ותוכל לבדוק בקלות אם צבע הרכב שמצאת מתאים לזה שברשותך.

ראה דוגמא לקוד צבע בקובץ המצורף.

 

 

תודה על התגובה. כנראה אלך בסוף על צביעה.

 

האם ניתן לצבוע את ידיות הדלתות ??

מה לגבי הטמבון התחתון (קדמי ואחורי)? האם כדאי לצבוע אותם?

פורסם

הפסי מגע השחורים שיש לך הם מחוספסים,

פסי הקישוט בצבע הרכב הם חלקים.

 

אני מציע לגשת לפירוקיה לקנות סט פסי קישוט מרכב שהגיעו אצלו פסי קישוט בצבע הרכב,

לגשת לפחח שילטש יעשה יסוד חדש ויצבע

 

ואז מובטח אמינות לאורך טווח

פורסם
הפסי מגע השחורים שיש לך הם מחוספסים,

פסי הקישוט בצבע הרכב הם חלקים.

 

אני מציע לגשת לפירוקיה לקנות סט פסי קישוט מרכב שהגיעו אצלו פסי קישוט בצבע הרכב,

לגשת לפחח שילטש יעשה יסוד חדש ויצבע

 

ואז מובטח אמינות לאורך טווח

 

מאוד הגיוני... תודה על העצה.

נראה לי שגם ידיות הדלתות הם מפלסטיק מחוספס, כך שיהיה גם כן קשה לצבוע אותן.

פורסם

לי יצא לפני כמה שנים לצבוע פסי קישוט וידיות של גולף לבנה.

התוצאה היא רכב אחר לגמרי, הרבה יותר יפה. צבעתי את הפסים והידיות שהיו לי.

התוצאה החזיקה שנתיים נוספות שהרכב היה אצלי בלי שום בעיה או סימן בלאי.

מומלץ.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=93281

פורסם

הכוונה לג'נריישן.

ואם מצאתי מציאה ביד 2 שלא היו לה את התוספות האלה?

ובכלל, אני לא זוכר כמה עלתה החבילה הזאת, אבל מה שבטוח שזה היה הרבה יותר יקר מ700 שקל (בטח 10-20 אלף).

×
×
  • תוכן חדש...