Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אשמח אם תוכלו להבהיר לי את תוצאות הבדיקה (מצ"ב קובץ) שנערכה בדינמומטר ברעננה.

פרטי הרכב הם:

פוקוס מודל 2001 דגם LX, יד שנייה כאשר הראשונה מליסינג. 166K קילומטר.

הממצאים שלדעת הבוחן דורשים תשומת לב מסומנים בקו תחתון. ברשותי גם טופס המכיל גרפים ונתונים שונים, במידה והדבר דרוש על מנת להבין את התוצאה אצרף אותם.

אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה.

Picture 041.jpg

פורסם

תשמע, אני אישית לא הייתי נוגע ברכב הזה. כל כך הרבה ליקויים מכניים (גם אם חלקם כסת"ח קבוע של מכוני הבדיקה), קילומטראז' גבוה , החלפת חלקי מרכב, ולך תדע מה עוד יתגלה לך אחרי הקניה. ולזה תוסיף גם את העבר בחברת ליסינג, לך תדע איך היתה רמת התחזוקה ואופי השימוש ברכב. סה"כ לא מדובר בדגם נדיר, ישנם הרבה פוקוסים למכירה, ואישית הייתי ממליץ לך לחפש אחת ברמת גימור GLX שמורה. רמת ה- LX היא דלת איבזור ודלת בטיחות (כרית אויר אחת בלבד !).

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

מדובר על רכב מוזנח אשר עבר תאונה לא קלה.

 

אני הייתי ממשיך לחפש רכב ראוי למאכל אדם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה על התגובות המהירות

על סמך איזה ממצא אתה קובע כי הרכב עבר תאונה לא קלה?

יד ראשונה היא ליסינג נהג יחיד.

המוכר עושה רושם של אדם מאוד אמין, הרכב אצלו 5 שנים והוא עשה איתו 60K.

האם ניתן להעריך מה יהיו עלות התיקונים?

תודה

פורסם

בנוסף, מה מכל הליקויים הנ"ל הם כסת"ח ומה הם ליקויים אקוטיים שחייבים טיפול?

מה שלא ציינתי הוא שהרכב עבר טסט לפני שבועיים.

אשמח לחוות דעת יותר ממוקדות לגבי הליקויים והערכות מחיר במידת האפשר.

תודה רבה מראש.

פורסם

הדברים שהם כסת"ח ומופיעים כמעט בכל בדיקת רכב הם :

1. לתקן זוויות היגוי.

2. לפרק גלגלים ולבדוק בלמים.

3. בלאי דיסקיות הילוכים.

בבדיקה עלו כל כך הרבה ליקויים ולדעתי חובה לתקן בראש ובראשונה את הליקויים הבאים :

1. החלפת מאוורר מנוע.

2. החלפת תושבות מנוע.

3. תיקון הנזילות והקורוזיה.

4. החלפת כל הצמיגים.

5. החלפת / תיקון תושבות תיבת ההילוכים.

עצתי לך - אל תתרשם מכך שהמוכר נראה הגון, זה לא שיקול בקניה, כי זה שהמוכר אולי הגון ממש לא יעזור לך כשתיכנס לבור של הוצאות על תיקונים מכניים, ושלא לדבר על מצב המרכב של הרכב. בכל אופן בהצלחה במה שתחליט, אני, כפי שכתבתי, הייתי מתרחק מרכב במצב כזה.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

טוב.. החלטתי להמשיך הלאה

לומר את האמת אני מתחיל לאבד את הסובלנות לצערי. אני מגלה שזו משימה לא פשוטה בכלל למצוא רכב טוב בטווח המחירים שהקצבתי לעצמי, 35K.

למרות הכל שומר על אופטימיות:-D.

תודה למגיבים

פורסם

YEP

באסה לזרוק 420 ש"ח. אבל לא נורא

להבא אנסה לבחור בפינצטה את הרכב שאקח לבדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...