Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אחים.

היום ניגשתי לטסט והכל הלך לי חלק, פשוט טסט מושלם הבוחן אפילו הצליח להרדם טיפה.

עכשיו, עולה הבחור שאחריי, הוא עושה בערך כל טעות אפשרית, הבנאדם פנה לרחוב ונעצר מאחורי מכוניות חונות כי הוא חשב שכולם מחכים למשהו.

 

ומה קרה בסופו של דבר? הבוחן התבלבל בין שנינו! אני נכשלתי הוא עבר, ולי הוא רשם את ההערה על העצירה מאחורי מכוניות חונות (!).

 

באמת שלא שמעתי על דברים כאלה לפני, מה אני יכול לעשות לגבי זה ולמה אפשר לצפות?

כי באמת שאני לא מתכוון לוותר ככה בקלות על זה שהבוחן זקן סנילי שלא יודע למי הוא רושם איזה הערות.

 

תודה מראש.

פורסם

תגיש ערעור המורה שלך יכול לעזור לך בזה במידה ויצאת צודק יבחון אותך רב בוחן שיחליט אם בכל זאת מגיע לך רישיון(כלומר בכל מקרה תצטרך לעשות שוב פעם טסט)בד"כ עם רב בוחן זה אמור להיות יותר קל.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

לעשות טסט נוסף זה בטוח, אבל האם אני אצטרך לשלם עליו גם עודפעם?

 

מישהו פה עבר מקרה של ערעור? כמה זמן כל העניין לקח? מה יצא מזה בסופו של דבר?

פורסם

במידה וזכית בערעור הטסט יהיה בחינם,אך טסט אם רב בוחן הוא בדרך כלל ארוך יותר.

מהגשת הערעור עד קבלת הטסט החוזר בחינם יעברו מס' חודשים (2,3,4)הכל תלוי.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

אני חושב שעד שתגיע לטסט אצל רב-בוחן.

אתה תספיק לעשות עוד טסט רגיל (לוקח שבועיים) ולעבור.

למכירה מסך Dell 2007WFP, למעוניינים בה"פ.

פורסם

תאמין לי, באסה. מעורר זעם אנשים שלא אכפת להם מכלום, ואפילו את העבודה שלהם לא יכולים לעשות כמו שצריך. אין מה לעשות כל אחד נכווה מהבירוקרטיה המגעילה בארצנו ומאנשים כמו הטסטסר שלך, היה לי חבר עם סיפור דומה.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

לפני שרצים להבחן אצל הרב בוחן אני חושב ששווה להשקיע בנסיון להסביר את מהות הטעות.

שלח את המורה שלך לדבר עם הבוחן ושיסביר את הטעות שנעשתה, אם זה לא יעבוד תבקש לדבר עם הרב בוחן בנוכחות הבוחן בהקדם האפשרי.

 

אחרי הכל, מדובר בטעות בזיהוי ואין סיבה שלא תקבל את הרשיון שמגיע לך, במיוחד לאור ההערה שהוא כתב לך על העמידה מאחורי שיירת מכוניות חונות (טעות שהנבחן השני עשה).

 

לא אכפת לי איך הם יפתרו את הפאדיחה עם הנבחן השני אבל אתה צריך לצאת משם עם חותמת "עבר" על הטסט שלך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה,במקרה כזה הוא בכל זאת חייב לעבור מבחן נוסף וכמובן שבחינם כפיצוי,אם הוא יעבור אותו זה תלוי אך ורק בו.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

פה לא מדובר על ערעור מקצועי על הכשלה(מוצדקת או לא) של הבוחן אלא על טעות בזיהוי, אני לא מאמין שצריך עוד טסט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מחזק את באגירה ..

טעות זיהוי =טעות של הבוחן לא של הנבחן.

אני אישית לא הייתי ניגש לעוד טסט אלא דורש בירור ותיקון הטעות.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

שלום ,

 

אמנם למיטב ידיעתי אני כנראה לא אחד מאחיך אבל תרשה לי...

 

אל תהיה כל כך בטוח שאתה צודק.

 

היום ניגשתי לטסט והכל הלך לי חלק, פשוט טסט מושלם

 

אמרו חכמים שאין הנחתום מעיד על עיסתו. גם נהג מנוסה וטוב לא נוהג מושלם. אולי אתה שוגה בביטחון עצמי מופרז

ולא מודע לאיכות וטיב נהיגתך ?

 

בעצמך העדת כי הבוחן הצליח להרדם קימעא. אם הסתכלת בזמן הנהיגה על הטסטר בהכרח הסרת עיניך מן הכביש ,

דבר שאינו עולה בקנה אחד עם הצהרתך הצנועה שנהגת מושלם , ורק על זה אפשר להכשילך.

 

הכביש מלא בנהגים מנוסים ממך , שהם נהגים פשוט גרועים , אך בטוחים שהם נהגים מושלמים....

פורסם

יכול להיות שהוא לא נהג מושלם, אבל מהכתוב עולה שהבוחן התכוון להכשיל את הנבחן שעצר מאחורי מכוניות חונות.

 

לא נורא או כן נורא אם פותח השירשור יעשה טסט נוסף בחינם או בתשלום - זאת ממש לא הבעיה האקוטית.

 

הבעיה היא שכרגע נוהג בכביש מישהו שהבוחן התכוון להכשיל ובגלל טעות זיהוי קיבל חותמת עבר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני לא מבין איך הבחור השני לא פתח פה אשכול

 

' אתם לא מבינים איזה טסט ביזיון היה לי - ועברתי !! '

 

:lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...