Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

רציתי לברר לגבי הסאב וופר של JBL מדגם Gto-1260BR

האם הוא עוצמתי ומפיק סאונד נקי וחזק (האם הוא מספק במלואו 250W RMS)

והאם משתלם לקנות אותו במחיר של 800-900 ש"ח

למי שיש ניסיון קודם איתו בבקשה להגיד לי אם הוא שווה את הקניה . צירפתי גם תמונה של הדגם

 

 

20080406_185236.jpg

 

בתודה רבה ,

אור פרג'

פורסם

הסאב לא עוצמתי ,אבל איכותי ויש לו סאונד טוב

הייתי ממליץ ברכבים עם בגז' לא אטום כמו ג'יפים או פרייבט 5,3 דלתות שהבגז' שלהם מופרד רק עם מגש פלסטיק.

הסאב נציל מאוד ונישמע טוב מאוד גם עם מגברים לא חזקים.

 

יש לך אותו בפחות כסף

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578147

פורסם

אז זהו שהפגז' לא כמו הג'יפים (הפורום אינו צ'אט, השתדל לשמור על רמה מסויימת) , אני נוהג בקליאו ארוכה כולל פגז' 2003 (הקליאו שמיוצרות בטורקיה)

ולא כמו הקצרות שההפרדה כמו שאמרת כמו בג'יפים

פורסם

שמע חזק זה עיניין של השקפה ,מה שחזק לי חלש למישהוא אחר

מניסיון ברכבים עם בגז' לא מופרד הסאב נישמע טוב וחזק

בתוך בגז' אטום יכול להיות שהמצב אחרת ,אם זאת הפעם הראשונה שיש לך סאב באוטו

סביר שלא תתאכזב ממנו סך הכול מדובר בסאב טוב בעוצמה בינונית.

פורסם

אני לא חושב שמדיוק זה המילה על הסאב הזה...

 

לדעתי שווה לך לבוא לפגש או שנים לשמוע מס' סאבים ולהחליט מה רמת הדיוק הרצויה.

 

ישנם מס' סאבים טובים ממנו בסכום של 800-900-1000 ש"ח

עיין ערך IDQ / HERTZ וגם ביד שניה ישנם מס' סאבים (יקרים יותר) בתקציבך.

 

ההחלטה הכי נבונה היא שתבוא למפגש או שניים ותשמע קצת.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

תיקנה סאב פיוניר תכוון טוב,טיבה תובה,מגבר טוב תקבל חוזק ואלי עם תעשה את מה שרשמתי נכון אז גם דיוק

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם

יש לי חבר שיש לו את הסאב הזה הוא מרוצה עד הגג

גם חיברתי את הסאב לרכב שלי (זוג קומפוננט + סאב) והסאב מאוד מצא חן בעיניי

אני ממליץ

ודרך אגב אתה יכול תמיד ללכת לחנות אודיו בדרך כלל יש להם מבחר סאבים ולבדוק ולבחור איזה סאב הכי מתאים לך.

פורסם

אני קניתי לא מזמן את ה GT5 1204 אח שלו היותר גדול טיפה 275W,ואני מרוצה מאד

מבחינת עוצמה מספיק חזק יותר מיזה נזק לאוזניים. מחובר למגבר קטן אלפיין ועושה עבודה טובה

והמחיר יותר אטרקטיבי מזה שאתה רוצה לקנות.

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

×
×
  • תוכן חדש...