Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הרוכבים נוקטים בטכניקות שונות של הסתרת המספרים: כיסוי המספר "כאילו במקרה" על-ידי שרשרת המשמשת לקשירת האופנוע, מריחת שמנים וחומרים אחרים המחזירים את הבזק המצלמות ומונעים את זיהוי המספר, התזת חול ובוץ על המספר - ואפילו "טכניקת ג'יימס בונד": קיפול לוחית המספר באמצעות דוושה מיוחדת כאשר מתקרבים למצלמה.

 

 

אפשר בבקשה לקבל הסברים על הטכניקות המפורטות?

 

במיוחד מעניין אותי איזה חומרים ושמנים ניתן למרוח על המספר,

והאם יש דרך למשטרה לעלות על זה...

 

ככל הידוע לי אין שום איסור על מריחת חומרים על המספר,

כל עוד הוא ברור וקריא ממרחק מסוים, אז האם זה חוקי?

 

מעניין :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

 

הרוכבים נוקטים בטכניקות שונות של הסתרת המספרים: כיסוי המספר "כאילו במקרה" על-ידי שרשרת המשמשת לקשירת האופנוע, מריחת שמנים וחומרים אחרים המחזירים את הבזק המצלמות ומונעים את זיהוי המספר, התזת חול ובוץ על המספר - ואפילו "טכניקת ג'יימס בונד": קיפול לוחית המספר באמצעות דוושה מיוחדת כאשר מתקרבים למצלמה.

 

 

אפשר בבקשה לקבל הסברים על הטכניקות המפורטות?

 

במיוחד מעניין אותי איזה חומרים ושמנים ניתן למרוח על המספר,

והאם יש דרך למשטרה לעלות על זה...

 

ככל הידוע לי אין שום איסור על מריחת חומרים על המספר,

כל עוד הוא ברור וקריא ממרחק מסוים, אז האם זה חוקי?

 

מעניין :D

 

אם נגלה לך נצטרך להרוג אותך

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
"אם אמות, אעשה זאת בראש זקוף ובלב שלם"

 

דבר יא יען :lol:

 

אני לא מכיר אף חומר שעושה את העבודה חוץ מקיפול של הלוחית/הסתרה ע"י בד ו/או שרשרת ו/או רשת מטען וכו...

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
"אם אמות, אעשה זאת בראש זקוף ובלב שלם"

 

דבר יא יען :lol:

 

אני לא מכיר אף חומר שעושה את העבודה חוץ מקיפול של הלוחית/הסתרה ע"י בד ו/או שרשרת ו/או רשת מטען וכו...

 

שמא המצאה של YNET?

 

אני תמיד שמעתי על כל מיני חומרים, אבל אנשים תמיד טענו שהכל בולשיט,

אז אם מישהו יודע משהו על חומר שמספק את הסחורה, שישפריץ כאן כל

פיסת מידע שברשותו, תודה :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

שמעתי ברדיו - בשיא הרצינות - שאם מרססים ספריי לשיער על לוחית הרישוי אז המצלמה לא תופסת את המספר..

עוד לא ניסיתי... אבל אם מישהו ניסה וזה הצליח (קרי - לא הגיעה אליו תמונה אח"כ...) אז נא לעדכן.

לשעבר shira A4 turbo

פורסם
יש אופנועים שלא מגיעים בקלות למהירות המצטלמת

:lol:

לוא דווקא....

אני לדוגמא,, למרות שהייתי נוסע במהירויות הרבה יותר גבוהות מהמהירות המותרת ,בכל פעם שהייתי מגיע למצלמה עובדת פשוט הייתי מאיט עד למהירות המותרת ורק אחרי שהמצלמה מאחורי ואני במרחק בטוח ממנה הייתי נותן שוב בגז.

חוץ מזה, רק בחלק קטן מהכבישים בארץ יש מצלמות, בעיקר בכבישים המרכזיים 1,2,4,5

...

בדרום ובצפון אין כל כך הרבה מצלמות והדאגה העיקרית היא מממל"ז ולא ממצלמה.

פורסם

חסר לי ממצא במחקר לגבי רמת האנטלגנציה של אלה שלא מסתירים את המיספר.....

 

ובקשר למצלמות בצפון - מאז הרחבת חלק מהכבישים שם צצו כל מני עמודים עם קופסאות, אין לי מושג אם יש בהם מצלמה פעילה או לא.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

ידוע למישהו מהצדיקים מעל איזו מהירות המצלמה מצלמת ?

אמרו לי שרק מעל 120 קמ"ש( בהנחה שמדובר על כביש מהיר, לדוגמא ב"ש - ת"א ). האם נכון ?

:roll:

הGPZ למכירה עקב טיסה לחו"ל בקרוב. שנת 95, מצב מצויין. פרטים בהודעות פרטיות.

×
×
  • תוכן חדש...