Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה. אני בן 17 וחצי יש לי רשיון חצי שנה ואספתי מספיק כסף (לבד) לקנות רכב (רספקט:evil:).

 

התקציב הוא עד 10 K

 

דרישות שלי מהרכב:

קטן

אמין עד כמה שאפשר בכזה תקציב -ושיהיו לו חלפים זולים

חסכוני בדלק

שלא יהיה עגלה (אבל אני גם לא צריך RALLYE)

שיהיה כיפי לנהיגה

שיראה בסדר.. מומלך 3 דלתות(בכל זאת עדיין בן 17 :roll:)

 

קראתי בפורום וההמלצות שראיתי היו 106 205 קליו..

אני די מתמקד בפיג'ויים אם יש לכם הצעה אחרת תמליצו לי..

אל תדאגו לביטוח ודברים משלימים זה ההורים ישלמו..

מה לשים לב כשאני בא לראות את ה205 וה 106 ? מחלות שלהן יתקבלו בברכה:-)

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

106 ו205 הם אופציות טובות. אתה יכול להכניס למשוואה גם פונטו אם כי כנראה לא תמצא אחת עם שלוש דלתות.

 

על ה"מחלות" של כל אחד מהרכבים האלו דובר רבות בפורום. תריץ חיפוש, יש המון מידע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הכוונה שלי הייתה איך לגלות תקלות כשאני בא לראות את הרכב?

דברים שלפיהם אני יכול לחשוד שהרכב לא תקין

או שאין דרך ורק מוסך..

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

שמור לך קצת כסף וקנה ג'סטי או סוויפט ודומיו, לא עדיף? ( כנראה שיהיה אוטומט, ולא פיג'ו - אבל יעלה חצי).

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
שמור לך קצת כסף וקנה ג'סטי או סוויפט ודומיו, לא עדיף? ( כנראה שיהיה אוטומט, ולא פיג'ו - אבל יעלה חצי).

 

במידה ופותח השרשור אינו זקוק לרכב בעל גיר אוטו', הפיג'ו ושות' יהיו עדיפות במרבית הפרמטרים (מה גם שתמיד ניתן לרכוש 205 1.4 ישנה בחצי מהתקציב... אם כי לטעמי רצוי שפותח השרשור ירכוש בתקציבו רכב במצב כמה שיותר טוב, מתוחזק ומטופל מאשר לחפש מציאות).

פורסם
במידה ופותח השרשור אינו זקוק לרכב בעל גיר אוטו', הפיג'ו ושות' יהיו עדיפות במרבית הפרמטרים (מה גם שתמיד ניתן לרכוש 205 1.4 ישנה בחצי מהתקציב... אם כי לטעמי רצוי שפותח השרשור ירכוש בתקציבו רכב במצב כמה שיותר טוב, מתוחזק ומטופל מאשר לחפש מציאות).

5 לאוטו, ועוד 3-4 על המוסך. לא ככה?

ישאר לו עוד 15 שקל לבזוקה ו2 שקיות במבה. אבל בלי קשר גם רכב של 10 הוא יצטרך לשים במוסך בגלל משהו.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
במידה ופותח השרשור אינו זקוק לרכב בעל גיר אוטו', הפיג'ו ושות' יהיו עדיפות במרבית הפרמטרים (מה גם שתמיד ניתן לרכוש 205 1.4 ישנה בחצי מהתקציב... אם כי לטעמי רצוי שפותח השרשור ירכוש בתקציבו רכב במצב כמה שיותר טוב, מתוחזק ומטופל מאשר לחפש מציאות).

פותח השרשור לא מעוניין בגיר אוטו' יש לו קורולה 93' בחניה למצב הזה..

 

ולמה שג'סטי תהיה אוטו'? יש מספיק ידניות...

 

האם באמת כל כך קשה למצוא מכונית בתקציב הזה שלא תעשה בעיות??

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

כל רכב שתמצא בתקציב הזה יעשה לך בעיות, ברמה כזאת או אחרת.

אתה קונה רכב משומש, שעבר לא מעט קילומטרים ולא מעט שנים על הכביש. מכלולים יתקלקלו, תקלות יתרחשו. זה חלק מהעניין ברכב ישן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תתפלא אבל קורולה 93' שברשות משפחתי נמצאת אצלינו 7 שנים ולא עושה אף בעיה חוץ מקצת אכילת שמן (לא זוללת) וכמה מנורות שהחלפנו + צמיגים שזאת לא העיה של האוטו. חוץ מזה דלק ולנסוע .

 

עריכה: ד"א לא שאלתי באיזה סכום אפשר כן למצוא 106 פונטו או 205 שכן יהיו מטופלות היטב?

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

אני בעלים של 106 שקניתי לא מזמן שנת 96 , המחירון של הרכב היום קצת מעל 13K ,

מה שחשוב שתשים לב ברכבים האלו זאת העובדה שלמרות שרמת הגימור של הרכב היא XS ולא XSI או RALLY הספורטיביות, נהגים בגילך מרגישים כאילו היא כן וקורעים לה את הצורה, וכמובן שעולה הרבה לתחזק רכב אז גם חוסכים בתיקונים.

 

תחפש רכב כזה עדיף ממבוגר או מבחורה, יד נמוכה, (מדובר על דגם XS).

דגם ה XR פחות מפנק, מה שגם הגיר שלו יותר ארוך ופחות מהנה לנהיגה.

 

חשוב שתבדוק כשאתה קונה פיג'ו האם ממלאים מים מהברז או מיי קירור יעודיים, חשיבות רבה לנושא הזה עקב רגישות של מנועי PSA לעיניין.

שים לב למשאבת הגה כוח, גיר, ועשן מהאגזוז (מחלה של גומיות שסתומים במנועי TU).

 

בהצלחה,

טל

פורסם

הי,

 

נסה למצוא סיטרואן סקסו.

זהה מכנית ל 106, מאוד דומה אבל עולה פחות.

כמו שהדגיש קודמי, אל תתפשר על רכב עם מים במקום נוזל קירור.

אופציה נוספת שתשאיר אותך עם עודף בכיס היא סיטרואן AX 1400 מודל 97.

מכנית זהה ל 205, מחיר ברצפה ומשקל זבוב, אתה מקבל אוטו חסכוני מאוד וזריז מאוד.

 

אני מודע לכך שיצאתי "ממליץ סיטרואן", אבל לדעתי סיטרואנים מסוף שנות ה 90 נותנות תמורה מעולה לכסף.

(גם לי יש אחת, קסרה 99)

גם האופציות האירופאיות האחרות שהעלית הן טובות.

 

סער.

פורסם

חפש בפורום דובר הרבה על רכב ראשון צעירים ומה שביניהם, אם ההורים עוזרים לך באחזקה מומלץ.

 

לך על ה205, נכון הפונטו וה106 יותר מודרניות אבל הפשטות היא מה שמוזיל את האחזקה.

ועוד משהו 205 אתה תוכל למצוא אחת שמורה ויפה בלי בעיה בתקציב, או שתוכל למצוא 106 או פונטו די קרועות ו"מכוערות".

פורסם
אני בעלים של 106 שקניתי לא מזמן שנת 96 , המחירון של הרכב היום קצת מעל 13K ,

מה שחשוב שתשים לב ברכבים האלו זאת העובדה שלמרות שרמת הגימור של הרכב היא XS ולא XSI או RALLY הספורטיביות, נהגים בגילך מרגישים כאילו היא כן וקורעים לה את הצורה, וכמובן שעולה הרבה לתחזק רכב אז גם חוסכים בתיקונים.

 

תחפש רכב כזה עדיף ממבוגר או מבחורה, יד נמוכה, (מדובר על דגם XS).

דגם ה XR פחות מפנק, מה שגם הגיר שלו יותר ארוך ופחות מהנה לנהיגה.

 

חשוב שתבדוק כשאתה קונה פיג'ו האם ממלאים מים מהברז או מיי קירור יעודיים, חשיבות רבה לנושא הזה עקב רגישות של מנועי PSA לעיניין.

שים לב למשאבת הגה כוח, גיר, ועשן מהאגזוז (מחלה של גומיות שסתומים במנועי TU).

 

בהצלחה,

טל

 

מה שהדגשתי מאוד מאוד נכון, קח בחשבון שאם תקנה רכב שהוא יראה משופצר וכל מיני קשקושים מבחור צעיר , אז די סביר להניח שזה רכב שקרעו לו את הצורה (גם אם זה 205 או ג'סטי)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מה שכן, התקציב הוא 10K ותשאיר עוד קצת בצד ליישור קו, כמה שהרכב יהיה שמור, זה רכב ישן, עם בלאי טבעי,

אם אתה אחד שאיכפת לו אל תתפשר על יישור קו טוב אפילו אם כל פעם תעשה קצת.

 

בברכה,

טל

×
×
  • תוכן חדש...