Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה שדרגתי את המהירות ל- 5 מגה (אני נמצא בחבילה של הוט+012 סמייל) הגיע אליי טכנאי והחליף את המודם ל-(THOMSON).

 

מאז "השדרוג" אני סובל מניתוקים כל שעתיים בערך, לטענת החברה הבעיה אצלי במחשב, נראה לי שהבעיה היא בעת חיבור תוכנת האימיול, צריך עזרה?

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

האם זה מודם מדגם SPEED TOUCH 510? יש לו לפעמים מחלה כזאת, מה שעושים זה עדכון תוכנה שלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מוזר, אני לא מכיר שיש צורך להחליף מודם במהירויות של 5 מגה, הייתה לך בעיה עם המודם הקודם?

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
האם זה מודם מדגם SPEED TOUCH 510? יש לו לפעמים מחלה כזאת, מה שעושים זה עדכון תוכנה שלו.

לא, מדובר בדגם TCM425.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם
מוזר, אני לא מכיר שיש צורך להחליף מודם במהירויות של 5 מגה, הייתה לך בעיה עם המודם הקודם?
צודק, שכחתי לציין כי הוספתי ראוטר, והמודם הישן לא התאים לעבודה ברשת אלחוטית

.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

ברוב מהקרים בעיות כאלו נובעות ממספר חיבורים גדול מדי של תוכנת האימיול.

נסה להוריד את כמות החיבורים של האימיול בצורה דרסטית ותתחיל להעלות לאט לאט עד שתגיע למקסימום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ספידטאץ' זה של בזק פה זה מודם כבלים

 

איזה ראוטר יש לך? הוספת את הראוטר עם השדרוג? אם כן יכול להיות שהבעיה נובעת ממנו ואולי צריך לאפס אותו.

 

אבל לפני זה תבדוק עם האימיול כמו שהמליצו לך להוריד את המספר של Max Connections דרך options > connection

 

אתה יכול להתחיל מ300 ולעלות.

כמו כן תכוון את מהירות ההעלאה כך שלא תפגע בהורדה, המומלץ זה 80% מהמקסימום העלאה, תתחיל מ70% ותעלה בהדרגה.

 

UPLOAD מקסימלי שלך צריך להיות 500k/bit

כלומר 62.5Kbyte - תכפיל ב0.7 קיבלת 43.75 נגיד 44.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

זו בעיה אצל הוט, אני מכיר את הבעיה הזו.

אתה חייב להגביל את ה UPLOAD באימיול עד 90% מהקיבולת ההעלאה המקסימלית, אם נניח יש לך 1.5MB, אז הגבלה ל 11K תפתור את הבעיה.

זו לא בעיה במודם.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

זה לא "בעיה" זה פשוט תלוי בהגבלות של התשתית.

 

הסיפור הוא שזה מתחיל מהמגבלות של שיטת ADSL - שזה אומר Assymetric Digital Subscriber Line

 

כלומר קו אסימטרי - מהירות העלאה והורדה לא שוות.

 

בהוט זה יכול להיות סימטרי, כלומר טכנית אתה יכול לקבל קו של 5M/5M.

 

הוט פשוט התאימו את עצמם למה שבזק מציעים, וחבילה סימטרית תעלה לך הרבה יותר.

 

ושוב, הגבלה מומלצת לUPLOAD זה 80%

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

להלן הגדרות החיבור באימיול:

 

מגבלת הורדה: 20 ק"ב

מגבלת העלאה: 8 ק"ב

מגבלת חיבורים: 200

מקורות לקובץ: 300

 

לצערי הבעיה עדיין לא נפתרה, יש פתרון נוסף?

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

אתה בטוח שבלי אימיול אין ניתוקים?

אם כן, נסה לחבר את המודם ישירות למחשב כדי לוודא שהבעיה אינה בראוטר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שווה גם בדיקה שבראוטר מוגדר חיבור ALWAYS ON ולא חיבור לפי דרישה.

 

יש לזה שמות שונים בראוטרים שונים, בנוסף אכן חבר את המודם ישירות למחשב ותבדוק שאין ניתוקים

 

בנוסף במידה והניתוקים ממשיכים תבדוק איזה נורות דולקות או מהבהבות במודם, יכול להיות שהוא מעבד סינכרון ואז רוב הסיכויים מדובר בבעיה כלשהי בתשתית.

 

בנוסף אתה יכול להגיד להוט שיש לך ניתוקים ולבקש שישימו לך את המודם במעקב, הם עושים את זה ל 24 שעות ובמידה ומדובר בבעיה כלשהי במודם או בתשתית הם ישר יראו את הבעיה.

פורסם

חיובי, חברתי את המודם ישירות למחשב ועדיין יש ניתוקים, ללא חיבור האימיול אין ניתוקים.

הגיע טכנאי מהוט שהחליף את התשתית הפנימית בבית, אך הבעיה עדיין נמשכת, מחר אזמין טכנאי בשנית :roll:.

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

איזה ראוטר יש לך?

 

ישנם ראוטרים, כמו הTP-LINK, שיש לי שלפעמים מתנתקים ואחרי כדקה מתחברים שוב,

במקרה זה יש לאימיול LOW-ID ובעיות להתחבר שוב. לי זה קורה כל הזמן ואז אני מנתק את הראוטר

לדקה מחבר שוב והבעיה נפתרת למספר שעות, חצי יום.

 

כנראה הגיע הזמן להחליף לראוטר יותר טוב

 

 

אלי

 

פורסם

גילוי נאות, אני נציג תמיכה טכנית של האינטרנט בהוט.

לגבי האימיול, כאשר יש יותר מדי קישוריות שנפתחות, ונוצר עומס על המודם (מה שיכול לקרות באימיול) הוא נכנס למצב הגנה ומתנתק.

אכן ניתן להכניס את המודם למעקב אבל במעקב ניתן יהיה לראות האם הניתוק נובע מהתשתית או מסיבה אחרת.

 

אם במערכת אצלנו נרשמים ניתוקים של מודם אז ישלחו לך טכנאי.

 

אם אתה רוצה אני יכול לבדוק את זה בשבילך.

×
×
  • תוכן חדש...