Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

יש לי את התוכנה NOD32 וכל פעם כשהוא מעדכן זה מופיע בצד ימין בצבע כחול כזה.

ולפני שהוא מופיע, כמה שניות המחשב עובד לאט וזה ממש מעצבן ומפריע.

 

אז איך אפשר לעשות שהוא ימשיך לעדכן אבל לא יופיע בצד ימין בכל פעם?

הגירסה היא 3.0.621.0

 

תודה רבה ושבת שלום.

אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

פתח את התוכנה,תעמוד על UPDATE,ותבטל את ה V של עדכון אוטומטי

 

אם זה לא יעזור,פתח שורת הפעלה ולך ל MSCONFIG,חפש שורה של התוכנה,אולי יש שם משהו שמעדכן עם הפעלת המערכת

 

בהצלחה

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

קודם כל מה שהציע ezuf אין את זה.

דבר שני, אני מצאתי איך להוריד ומקווה שזה זה, אחכה לראות האם יהיה או לא.

 

תודה בכל מקרה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

תבין , הנוד בשלב ראשון לאחר שמצא עדכונים מוריד אותם ולאחר סיום ההורדה הוא מבצע עדכון מסד הנתונים

השלב השני הוא השלב 'המאט' את המחשב והוא שלב מאד חשוב .

אם תנטרל אותו - העדכונים ירדו למחשב אבל לא יכנסו למסד הנתונים של התוכנה לצורך זיהוי מזיקים .

מה שיגרום למערכת להיות חשופה יותר .

האם באמת 'ההאטה' הקצרצרה הזו ( אצלי ההאטה הזו נמשכת בין 5 ל 10 שניות פעם בכמה ימים ) קריטית ששווה לך להסתכן ?

פורסם

לפעמים זה מאוד מעצבן.

תראה, המחשב שלי גם ככה לא חדש ואיטי (1.7GHZ) אז אם הנוד מופיע, בכלל לא זז.

בזמן משחקים/כל תוכנה אחרת כשהיא מופיעה, זה מפריע.

 

עכשיו אני עשיתי ככה שהוא לא יציג לי את המסך הכחול הזה, האם הוא "מבטל" את העידכונים למחשב או עדכון מסד הנתונים כמו שאמרת?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אם תפסיק את הauto-updates האנטיוירוס שלך לא יהיה שווה כלום.

אז תסבול את הכמה שניות שזה לוקח, או שתשדרג מחשב, או שתמחוק אותו לחלוטין.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

שוב פעם, אני לא רוצה שהוא יפסיק לעדכן!

שיעדכן אבל שלא יודיע לי כל שנייה שהוא "עידכן", העיניין הזה אצלי לא "כל כמה ימים" אלא ביום אחד כמה וכמה פעמים.

 

אם זה היה כל כמה ימים, אין בעיה, אבל זה כל יום כמה פעמים.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

יכול להיות שאפשר בתוכנה להנחות לבצע עדכונים בשעה מסויימת פעם ביום .

אותי זה לא מטריד ולא בדקתי את זה לעומק .

×
×
  • תוכן חדש...