Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגעת נורות PHILIPS XTREME +80% + תמונות והתקנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הן היו מפורסמות בחלק מאתרי פיליפס בעולם אבל לא באתר העולמי.

 

אלעד, שמח שהצלחת להשיג את הכבודה, מקווה שלא יצא יקר מדי. אני הזמנתי את הסטים בבודדות מכיוון שגם כך המשלוח חינם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היום הזמנתי את הפיליפס אקסטרים.

 

חשבתי הרבה האם להזמין את ה-DV וירדתי מהן בסוף, כי אין לי כוח לטרטורים ולעצבים בשביל אור לבן יותר.

בסופו של יום המטרה היא יותר תאורה ואם מקבלים את זה בחצי מחיר מנורות האקסטרים, אז הן הרבה יותר משתלמות.

 

 

אגב, ביחד עם ההזמנה מקבלים גם נורות BLUE VISION קטנות כאלה.

 

איל, ראיתי שאתה מוכר כל סט כזה ב-100 ש"ח...נראה לי קצת הזוי בהתחשב בזה שמי שקונה נורות בשווי 120 ש"ח מקבל אותן חינם...

פורסם

תתחדש על הנורות, מקווה לשמוע את דעתך עליהן ואיך הן מפיקות יותר אור אצלך.

פורסם

טוב, היום הגיעו הנורות

 

שמתי על עצמי כפפות, הוצאתי את הנורות הקודמות החוצה (HELLA LONG LIFE) והחלפתי נורה אחת כדי לראות הבדלים.

 

מה אגיד ומה אומר - קיבלתי סינוור רציני מהנורה של האקסטרים. וזה עוד באור יום מוחלט של הצהריים.

 

עכשיו שתי הנורות מותקנות ומחכות להן ללילה, שם הן ייבחנו בתנאי אמת.

פורסם

גם לי יש שאלה בקשר לנורות, אני יש לי 306 אבל יש לי אנג'ל אייז בפג'ו שלי.

הסוג נורה הוא H1 .

אני רוצה להזמין נורות שיהיו בגוון שהכי דומה לקסנון ויהיה כחול לא טיפה יותר לבן או כו'...

השמח לדעת אילו נורות עדיפות דיימונד ו'יג'ן או בלו ויג'ן ?

פורסם
תודה רבה, אני אפנה ואתך ישירות אלתר שממנו הזמנתי (והמון דברים יחסית) והמשלוח בחינם לארץ והאתר הוא:

http://www.autolamps-online.com/halogen/index.htm

 

הסט עלה לי קצת מעל 200 שקלים. סט של DIAMOND היום ישירות מהאתר אשר כולל בתוכו גם הנחת מפעל כלולה במחיר, עולה כ 60 דולר, כמעט 250 שקלים, תלוי בדולר ובשער. לא המחירים שהיו פעם.

 

חשוב לציין כי אם ברצונך להזמין, דע לך כי הנורות הנ"ל מיוצרות בגרמניה עם תווי איכות ולא מהמזרח הרחוק. ככה שאם תראה בארץ מחיר של 200 שקל לסט DIAMOND VISION או XTREME תדע לך שזה אחת מהאפשרויות:

 

1) קנו לפניי כמהח ודשים טובים בשער דולר של 3.3 אולי

2) פשוט חיקוי

 

לסטים מקוריים של קסנון (HID) אפנה אותך לאתר בת שלהם, סטים מקוריים:

http://www.hid-online.com/hidonline/applications/carkits.htm

 

תבחר למטה סוג ודגם ותרא המה כולל הסט (את הכל בעצם) והמחיר שלו.

 

גם הסטים המקוריים האלה לא יאושרו בארץ למרות שאני בטוח שהם איכותיים (וגם עולים בהתאם).

באמת רואים שהנורות החדשות שקנית מאירות הרבה יותר טוב מהדיימונד ויז'ן, אני כמעט הזמנתי אותם ולבסוף מה שמנע ממני זה העניין עם הציפוי שהבנתי שאין סיכוי שהם יאירו טוב יותר מהנורות הרגילות שיש לי.

 

מה מיוחד בנורות אקסטרים האלו שגורם לתאורה יותר חזקה?

פורסם

לגבי החוקיות, כמובן, הרי לאורך כל השרשור טענתי אתה מה שאתה אומר במפורש, שזה לא חוקי. :wink:

 

לגבי האקסטרים, ממליץ לקורא:

 

http://www.xp-lamp.com/more-light.php?lc=en

 

http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/1_car_lighting/products_for_car/9_xtremepower.php?main=gb_en_consumer_lighting&parent=89083467512&id=in_en_car_lighting&lang=en

 

לפי הבנתי, תרכובת גז חדשה ועוד כל מיני דבירם מעניינים שמפורטים באתר הרשמי של הנורות ושל פיליפס.

 

שאני מניח שזה מה שגורם להן להפיק את עוצמת האור שהן מפיקות.

 

צדקת, לפי מה שראית עקבהציפוי העבה יחסית (יחסית לנורה כן) הציפוי הכחול העבה שיש עליהן, באמת חוסם חתיכת עוצמת אור. (DV)

פורסם

שאלה: אני מתכונן להזמין את הDV מהאתר autolamps-online.com, ואני לא יודע איזה סוג נורה אני צריך.

הרכב הוא הונדה סיוויק האצ'בק 07.

תודה לעוזרים.

TFSI Power


×
×
  • תוכן חדש...