Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגעת נורות PHILIPS XTREME +80% + תמונות והתקנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר במנורות עסקינן

 

יש לי מאזדה NEO - יבוא אישי

 

המנורות אור דרך הם H1 :shock:!!!

 

העיניין הוא שמאחורי המנורה ישנו מעיין מתאם שכזה מכניסה שלושה חיבורים (דומה ל H4) ל H1 .

 

בדקתי באתר של דיימונד על פי סוג רכב ודגם, הם טוענים שניתן להתקין H4, פשוט H1 נתפסת לי בראש כמנורה מאוד חלשה בעוצמת אור...

 

ניתן לחבר H4 במקום H1? מבחינת מתח, חום, עומס על החוטים וכו'?

 

ובכלל ישנם עוד רכבים עם H1 כמנורת דרך?

 

תודה

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מבין מדוע אתה מפחד מנורת H1? כל הדאגה שלך היא לשווא וחבל, לנורות יש תקן וסטנדרט ואת זה חשוב להבין.

 

לא ייתכן שברכב יתקעו נורה מסוג כלשהוא בעלת 30 וואט כנורת דרך ולדגם אחר ( סתם דגומא H7 או H4) זה יהיה 55 וואט פתאום,לא.

נורת H1 פשוט בעלת חיבור שונה וצורה שונה זה הכל, הנורה היא 55 וואט רגילה סטנדרטית לכל דבר בעלת אותה עוצמת אור כמו כולן.

 

בנוסף לשאלתך, כמובן שיש עוד רכבים רבים בעלי נורות H1, אומנם לא כל כך בארץ, אבל במקומות אחרים בעולם, בהחלט משתמשים בהן.

 

אין לך מה לדאוג, רכוש נורת H1 מהדגם הרצוי וחבר אותה לשלום. מעוניין ב DIAMOND VISION אבל אין H1? תחבר דרך מתאם.

 

עומס או כל דבר אחר לא יהיה, אחריי הכל, 55 וואט כולן, מה יש להעמיס? הכבלים של המתח בנויים לתת קצת יותר מפי כמה, רק לידע כללי.

פורסם

תודה רבה, באמת אחלה בחירה עשיתי בסופו של דבר.

 

פחות דאגה בלילות האם יעירו לי על זה משהו.

פורסם

עידכון קטן לגבי ההזמנה שאני עשיתי

 

הם חזרו אלי ואמרו שאזל להם הנורה שהזמנתי שזה 9005 דימון ויזין

והם עוד חייבו אותי בכסף על זה

כלומר שילמתי כבר על כול הנורות והגיעו רק 2 זוגות נורות

 

פשוט התאכזתי מהשרות שם

פורסם

עדיף פשוט להבא לשלוח להם אימייל ולבדוק האם אכן יש את המוצר.

 

כמו כן הייתי שולח להם מייל לבטל עסקה, או שהייתי עושהמ שוה אחר קצת, מבקש שיכניסו לך איזה צו'פר אם זה אפשרי על כך שחייבו אותך ללא מוצר.

פורסם
ובכלל ישנם עוד רכבים עם H1 כמנורת דרך?

יש עוד הרבה רכבים עם H1 כנורת דרך. למעשה, באלפא שלי יש שני סטים של H1 (מעבר+דרך).

אין לך מה לחשוש מעוצמת תאורה פחותה. בסופו של דבר, הגם שב-H4 יש שני חוטי להט, בפועל, בכל רגע נתון רק אחד מהם פועל.

יש באיביי מוכר מהונג קונג שמוכר את הדיימונד H1 במחיר הנמוך ביותר שניתן להשיג, ואם אתה לוקח יותר מסט אחד, הוא נותן גם הנחה על המשלוח. השירות שלו מצוין והטיפול מהיר ויעיל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמה הערות על מה שנרשם כאן:

1. כיום ה DIAMOND VISION נושאות חותמת E1 מה שהופך אותן לחוקיות.

2. הזמנתי פעמיים מהאתר הזה ואף פעם זה לא הגיע עד הבית, תמיד זה היה דואר רשום שצריך לאסוף בסניף.

3. הDIAMOND שהזמנתי התעכבו מעל לחודש ולאחר שהתלוננתי בשירות הלקוחות שלהם, נשלח אליי עוד סט ללא תשלום, והפעם בדואר רשום מבוטח ולמרות זאת, זה עדיין לא הגיע אליי עד הבית.

מה שקרה בפועל זה ששני הסטים הגיעו בהפרש של כמה ימים אחד מן השני (ובאחד מהם נשבר הפלסטיק כמו בתמונה שצורפה כאן.

4. נורות החניה פיליפס בלו ויז'ן הן עבודה בעיניים, הגוון בדיוק כמו הנורות הרגילות. יש לי 2 סטים כאלה למי שמעוניין לקנות במחיר סמלי,אחד מהם אטום והשני הורכב ופורק מיידית.

5. באלמירה בתמונה משהו מוזר כי התאורה נראית כחולה ולא לבנה כמו אצלי בDIAMOND VISION, אולי מדובר בגרסא ישנה שלא היתה מאושרת למכירה באירופה ולאחר שיפורים הגרסא קיבלה את התקן (E1)?

6. גם אני לא מבין מה הבעיה עם H1, האור הגבוה אצלי הוא H1....

 

נ.ב. כשאני חושב על זה, אולי שליחת הציוד בדואר רשום בעדיפות גבוהה הוא הפקת לקחים מהמקרה שלי בו הם "הפסידו" סט נורות וזכו בהרבה בלבולי מוח ממני.

להלן תמונה של DV המוטבעת בE1 ובמקרה היא גם H1.

 

attachment.php?attachmentid=149466&d=1237504872

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

1) באלמרה אין שום דבר מוזר, האור הלבן אלו הנורות של ה- DIAMOND והכחול זה הלדים בעצם.

 

2) הנורות שהזמנתי הן אצלי פחות משנה, למרות שיכול להיות שבמהלך השנה שהן אצלי, הוציאו דגם שמאושר מבחינה תקנית, אבל בכל מקרה בשביל העניין אני אשלח להם מייל בשאלה האם הנורות בעלות אישורים לאירופה וכו'. למרות שבאתר לא מצויין.

מכיוון שכתוב במפורש על הנורות של 12v 55w U Not For Use In Europe/USA מסוג H7.

לא מאמין כי בפחות משנה הוציא דגם מאושר, היו מפרסמים באתר, אבל אני אשלח להם אימייל בשביל לבדוק את העניין האם זה הפך לחוקי. (גם ברחבי הפורומים בחו"ל חד משמעתי לאח וקי ובמפורש מוטבע על הנורות). אולי H1 זה משהו אחר.

פורסם

ובכן עדכון ותשובה שקיבלתי במייל מהם לגבי חוקיות הנורות של DIAMOND VISION, מה שטענתי מלכתחילה.

 

זאת התשובה שקיבלתי מהם:

 

Hi Sergey



Correct they are not officially approved for Road use, unfortunately it is unlikely that there ever will be a bulb above 4000K (BlueVision) that is road legal, however, Philips NAM site does quote the CrystalVision for the USA but this is very similar to the BlueVision just a little more blue.

I hope this helps.

 

כמו כן, ה- E1 זה לא תקן שלהם או משהו כזה, התקן חוקיות הוא בכלל ECE R37. E1 מסמל משהו אחר.



מקווה שעזרתי להבהיר לשאלות הבאות שנורות פיליפס דיאמונד ויז'ן ( DIAMOND VISION) לא חוקיות!.

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה והתמונות.

עשית לי חשק להתקין את ה ORSAM NIGHT BREAKERS שיש לי ולהשוות אותן מול הפיליפס 50%+ שמותקנות אצלי כרגע.

אגב, נורת H1 היא הנורת ההלוגן הראשונה שהגיעה לעולם המכוניות, אם אני זוכר נכון, וקיימת עשרות שנים. היא תקנית לכל דבר מבחינת עוצמת האור, לכל מי שחשש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נמאס לי קצת מהויכוח. אני לא הולך לרדוף אחרי תקנים, ואני יודע שעובדתית יש כאלה שמוטבע עליהן שהן לא לשימוש ויש כאלה שלא מוטבע.

מצידי שלא יהיו חוקיות.

האור יותר לבן מאשר כחול, עוצמת התאורה מספקת.נסעתי שלשום לדרום הלוך חזור 100 ק"מ כל כיוון בכבישים חשוכים והייתי יותר ממרוצה. (עוד משהו שלא נאמר :האופן שהנורות האלו מאירות את שלטי הדרך בכבישי חשוכים זה תענוג)

 

אם ביום מן הימים מישהו בטעות יעצור אותי על זה, אז אני אוריד אותן ואחפש תחליף.

(כבר נעצרתי לבדיקה שגרתית פעם אחת ולא אמרו על זה כלום)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היום העברתי את האלפא טסט - בלי צל של קומבינה, בלי התחכמויות ובלי מעטפת מזומנים מתחת לשטיח.

באתי בשעה שלא היה לחץ במכון הטסטים, הבוחנים עבדו בצורה שלווה ורגועה, וכמובן שהיא עמדה במבחן כמו גדולה.

אה, כן: מותקנים אצלי שני זוגות של דיימונד ויז'ן H1.

 

מצד שני, הזמנתי עבור שני חברים טובים מנורות כאלה, והיום קיבלתי מכתב שהחבילה נמצאת במכס ואינה מאושרת לשחרור. צפו לעדכונים בהמשך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אוקיי, זה נכון, אבל מה עם שאר האוכלוסייה שלא עוברת? תלוי בעובדים ואם שמו לב או שהיה להם כוח או לא.

 

פשוט הבעיה שרוב האוכלוסייה לא תמיד עוברת, אז שימוש נרחב בנורות אלו הוא בעייתי, זה הקטע.


×
×
  • תוכן חדש...