Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגעת נורות PHILIPS XTREME +80% + תמונות והתקנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה, אני אפנה ואתך ישירות אלתר שממנו הזמנתי (והמון דברים יחסית) והמשלוח בחינם לארץ והאתר הוא:

http://www.autolamps-online.com/halogen/index.htm

 

הסט עלה לי קצת מעל 200 שקלים. סט של DIAMOND היום ישירות מהאתר אשר כולל בתוכו גם הנחת מפעל כלולה במחיר, עולה כ 60 דולר, כמעט 250 שקלים, תלוי בדולר ובשער. לא המחירים שהיו פעם.

 

חשוב לציין כי אם ברצונך להזמין, דע לך כי הנורות הנ"ל מיוצרות בגרמניה עם תווי איכות ולא מהמזרח הרחוק. ככה שאם תראה בארץ מחיר של 200 שקל לסט DIAMOND VISION או XTREME תדע לך שזה אחת מהאפשרויות:

 

1) קנו לפניי כמהח ודשים טובים בשער דולר של 3.3 אולי

2) פשוט חיקוי

 

לסטים מקוריים של קסנון (HID) אפנה אותך לאתר בת שלהם, סטים מקוריים:

http://www.hid-online.com/hidonline/applications/carkits.htm

 

תבחר למטה סוג ודגם ותרא המה כולל הסט (את הכל בעצם) והמחיר שלו.

פורסם

כמובן, אלו נורות מאושרות לשימוש באירופה וארצות הברית. בעלות תקן E המאשר זאת ומוטבע על הנורה כמובן (לדייק תקן ECE E37). נורות צהובות/לבנבנות, לעומת ה DIAMOND אשר לא חוקיים ואינם בעלי תקן.

פורסם
כבר חשבתי נעלמת איפשהו בעיר GOLF, מאוד השתדלתי כמובן לא להפריע לבאים לט"ו לצפייה בכוכבים עם סשיין צילומים.

 

אני לרוב ברחובות וכמעט לא נמצא באשדוד (חוץ מסופ"ש) :)

 

איך המחיר יצא קצת מעל 200 ש"ח? רשום שהמחיר הוא 27 פאונד שהם כ-160 ש"ח (משלוח חינמי).

פורסם

יצא לי לשלם בדולרים לצערי. (יש אפשרות לבחור בין דולרים לפאונד ויורו וכו')

פורסם

מוכרים בארץ? עדיף תעשה חיפוש, לא ידוע לענות לך, לפי מה הבנתי ישנה חנות בשם GTLV ששם פחות או יותר יש את המוצרים הנ"ל, רק שים לב מהיכן מיוצר.

 

תלוי בסוג הנורה שלך, מהי? H4? H7? H11? אתה צריך לדעת, אבל אנשים שבטח יודעים כבר יגידו לך, אבל תעשה חיפוש גם כן.

פורסם

H4 זה סוג של תקן\צורת נורה.

 

כל נורה שהיא H4 תתאים לך ללא צורך בהתאמות, פשוט להוציא את הישנה ולהכניס את החדשה.

 

כנס לאתר שצרפו פה בשרשור ותראה אם יש נורות כאלה H4 (תכין 21 פאונד).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תומר תודה רבה , האם יש h4בנורות האלה? והאם צריך התקנה או פשוט צריך לשים אותן?

 

כמו כן תשתדל לעשות את זה לפחות עם כפפות חד פעמיות (תמיד יקרה וקורה שאיכשהו בהכנסה או הוצאה של נורה קודת או בכלל הטיפול, יוצאת נגיעה עם כף היד) ולדאוג שיהיו נקיות, מגע של יד אדם או שומן גוף עלול לגורם לתוצאות לא נעימות בהמשך השימוש.

 

התקנה אין, רק כמו שאמרו, להוציא את הקודמת (בזהירות) ולהכניס את החדשה.

 

ממליץ להיעזר בחבר, לפי הנשמע ממך, עדיף שתעשה זאת עם חבר בפעם הראשונה. (שמבין כמובן ועשה כמה החלפות).

פורסם

חבל שלא עושים שילוב של ה-DV והאקסטרים, אני חושב שמה שנותן לאקסטרים את הכוח הוא הגז וטכנולוטגיה אחרת, אמנם גם העדר הציפוי עוזר המון אבל לדעתי זה רק חלק אחד במשוואה.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)


×
×
  • תוכן חדש...