Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

רכשתי AUDI A4 02

ברכב יש מערכת AUDI CONCERT

מה דעתכם ? ,חיבור מגבר וקומפונט יהיה טוב .

פורסם

לא.

 

למה? בשל שלמערכת ברכבים הנ"ל היא מערכת מקצועית שמוגברת בעצמה וכל שינוי בא יהיה לרעה

אלא רק שינוי של כל הרכיבים הכולל מגבר רמקולים וHU

 

אם תחליף HU לבד יהיה עוצמה חלשה בהרבה ממה שקיום

 

הייתי ממליץ לקנות מתאם לHU שעלותו כ200 ש"ח ואז רכיבים זה או הכול או כלום.

 

כל זאת אני אומר מניסיון כי ברשותי יש האודי A-6 אם מערכת דומה ואף מעט יותר טובה בשל שפע רמקולים

וניסיתי המון שינויים והוחלט לעדכן רכיבים אט אט ולחולל "מהפכה" כללית.

 

 

מקווה שעזרתי לך לחשוב ולהחליט מה ואיך!

 

המשך שבת שלום

:roll:

פורסם

לא שמעתי את מערכת מקורית של AUDI, אבל אני חושב שאתה צריך להגיע לאחד המפגשים שלנו, לשמוע, להתרשם ממערכות וסט-אפים שונים.... ואז להחליט אם יש מקום לשדרוג.

 

בהצלחה

פורסם

ניתן להוציא את המערכת

 

ניתן לרכוש מתאם להרכבת HU חלופי בגודל סטנדרטי לכל HU בשוק.

מתאם עולה בסביבות ה200 ש"ח +-

 

אך שוב להחליף HU לא ייתן לך כלום אלה איכות יותר ירודה ועוצמה חלשה - בדוק!

 

אז ככה שבמקרה כזה או שהכול קומפלט או שלא שווה לגעת.

:roll:

פורסם

לי יש גם אוודי A4 רק שנה פחות

הרדיו דיסק הוא לא באיכות משהו וגם לא הרמקולים או הקומפוננט שבאים בדלתות הקידמיות אני החלפתי ואני מרוצה

ברדיו אין יציאות של RCA ולקנות מתאם לדעתי לא משתלם הכל עניין של תקציב אני אומר לך תחליף

פורסם

חזרתי עכשיו מהמתקין ,הוא אמר לי שלא ניתן לחבר קומפונט,מגבר ,ורמקוליפ 6/9 ושהמערכת הקיימת AUDI CONCERT

מעולה:?:

פורסם

המערכת באמת מעולה ואפילו יותר מכך

 

וכמובן שלא ניתן להתקין אלה רק הכול בייחד

כלומר HU את יכול להחליף אבל העוצמה תיהיה הרבה יותר חלשה

 

ובכדי להנות אתה חייב להחליף רמקולים ומה שכולל מגבר ועוד!

:roll:

×
×
  • תוכן חדש...