Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סתם משהו שבדקתי עכשיו.

התנגדות של הסטינגר היא 1.2 אום והתנגדות של כבל אחר שיש לי גם עם סיכוך כפול 1.5 אום.

 

האם האוזן שלכם מסוגלת לשמוע את ההבדל בצליל שמושמע עם תוספת התנגדות של 0.3 אום???

לי היה אולפן בבית והחלפתי כבלים אבל שמעתי הדבל רק בכבלים של 5 ש"ח לבין 170 ש"ח.

 

האם החלוקה לרמות יחד עם מס' סיכוכים? בסופו של דבר שני הכבלים בנויים מאותו סוג נחושת (שזה גם לא 100 אחוז נחושת).

 

בלימודים פעם דיסקאסנו על זה, האם ברכבים ישנה השפעה של סביבה כגון: מנוע, גוף וכו'... ועד כמה זה קריטי...

 

אני לא מאמין שיש הבדל שמיע וגם אם כן, אז נגיעה הכי קלה, התעטשות על כפתור הווליום והבדל כבר לא שמיע.

 

מה שכן חשוב בסביבת רכב זה אכן כל נושא הבידוד מהרעשים.

 

הייתי מעדיף את הכבל עם הסיכוך הכפול וההתנגדות הטיפה יותר גבוהה על פני כבל עם התנגדות נמוכה וללא סיכוך כאשר מדובר על סביבת רכב.

 

כבל הRCA משמש כאנטנה ולכן הוא סופח אליו רעשים כגון לולאת הערקה, רעשי עבודה של מחשבי רכב.

 

בין כבל שעשוי מנחושת לכבל שעשוי מכסף וכבל שעשוי מזהב - כבלים שעשויים מכסף הם יקרים, מתחמצנים מהר במידה ונחשפים לחמצן - שיקול של הרוכש.

כבל עשוי זהב או מצופה זהב - יקרים, אמנם התנגדות נמוכה אך כפי שכבר נאמר ההבדלים הם לרוב זניחים ובדרך כלל ההבדל השמיע הוא פיסכולוגי בלבד.

 

אני עד היום משתמש בכבלים של RCA שהם מסוככים, מאיכות טובה אבל לא פלצנית ולמען ההבדל בין כבל מסוכך של לקסוס שעולה 53 שקלים לבין כבל מונסטר עם סיכוך כפול והארקה - אני לא שמעתי הבדל שמיע. עד היום הכבל הזה שוכב בארון ממתין להזדמנות להיות מותקן מתישהו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...