Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחרונה עשיתי טיפול 10.000 ,ומאז (3 חודשים) קרא לי בערך 15 פעמים ,שבעת ההתנעה נורית לחץ שמן לא נכבת,עד שאני נותן גז קצת,או מכבה ומדליק מיד.

מי יודע מה זה יכול להיות?

מה זה מבשר?

עלות,בדיקה?

כמה אוטו יכול לסחוב כך?

 

תודה

פורסם

השניות הראשונות שלאחר ההנעה הם הכי קריטיות למנוע .

המנורה צריכה להידלק מקסימום עד 5 שניות לאחר ההנעה כי בזמן שהיא דולקת המנוע לא מקבל שימון.

ברוב הרכבים היא נכבית שנייה עד שנייה וחצי לאחר ההנעה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אח שלי ,לא הבנתי אותך

זה שאני נותן גז לאחר ההתנעה כאשר הנורית לא נכבית ,ואז בעקבות זה שאני נותן גז אז הנורית נכבית,

מה זה אומר? שאם אני לא אתן גז לא יגיע שמן למנוע ואז ילך המנוע? האם זה שאני נותן גז באותו שניה ,אני בעצם

מציל את המנוע ,או שאם סתם אני אחכה כמה שניות יותר ממה שזה אמור להיכבות הנורית גם תכבה?

קרה שזה לא נכבה וכיביתי והדלקתי מיד ואז הנורית נכבתה .

קרה גם שזה לא נכבה איזה 15 שניות ,אז ישר נתתי גז ונכבתה הנורית,יתכן שנגרם נזק או שחיקה ?

 

תודה וסליחה על הנדנוד

פורסם

קבל עצה שאולי תציל את המנוע .

גש למוסך ותבקש בדיקה של החיישן לחץ שמן + בדיקת לחץ שמן עם שעון .

בעיקרון ברגע שהנורית נכבית אז הלחץ מעל המינימום, המנורה נדלקת מתי שהלחץ נמוך מדי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
כנראה שהרכיבו לך

פילטר שמן לא מקורי

שלום רב

כמו שרשמו לך לפניי יש להחליף את מסנן השמן . לדגמי ניסן יש להרכיב מסנן בעל שני שסתומים

וכדאי שתעשה זאת בהקדם

בברכה זיסו יוסי- מוסך זיסו

פורסם
כנראה שהרכיבו לך

פילטר שמן לא מקורי

קבלת תשובה נכונה, קודם תרכיב מסנן שמן מקורי או איכותי ואז תבדוק אם התקלה חוזרת.

פורסם

ה יי עידכונים

הייתי אצל מוסכניק ,בדק לי לחץ שמן עם שעון,"אמר שזה ברמה הגבול"

שם לי חומר stp flashin למנוע,נתן למנוע רבע שעה לעבוד עם החומר

ואז החליף לי יוניט לחץ שמן ,פילטר שמן מקורי,ושמן מחדש.ן

דרך אגב הפילטר היה מקורי .

אמר שהמנוע נשמע ונראה בסדר גמור.

ולעקוב אחרי זה

 

תודה לכולם

פורסם

שלום רב

יש לי שתי שאלות

הראשונה האים כרגע בזמן ההנעה נורית לחץ שמן נכבת ישר או נשארת דולקת לשתי שניות

והשניה האים ראית את מסנן השמן .האים זה המסנן מהדגם הישן כלומר גבוה ודי שמן או מהדגם החדש קטן ונמוך

בברכה זיסו יוסי- מוסך זיסו

פורסם
אח שלי ,לא הבנתי אותך

זה שאני נותן גז לאחר ההתנעה כאשר הנורית לא נכבית ,ואז בעקבות זה שאני נותן גז אז הנורית נכבית,

מה זה אומר? שאם אני לא אתן גז לא יגיע שמן למנוע ואז ילך המנוע? האם זה שאני נותן גז באותו שניה ,אני בעצם

מציל את המנוע ,או שאם סתם אני אחכה כמה שניות יותר ממה שזה אמור להיכבות הנורית גם תכבה?

קרה שזה לא נכבה וכיביתי והדלקתי מיד ואז הנורית נכבתה .

קרה גם שזה לא נכבה איזה 15 שניות ,אז ישר נתתי גז ונכבתה הנורית,יתכן שנגרם נזק או שחיקה ?

 

תודה וסליחה על הנדנוד

 

לא נותנים גז כאשר המנוע קר, זה שחיקה מוגברת למנוע ומקצר את חיי המנוע!

יש לחכות כמה דקות על סרק ואז להתחיל בנסיעה רגועה עד שהטמפ' מגיעה לטמפ' עבודה.

פורסם

לא צריך לחכות ולא בטיח. הבעיה הייתה ביוניט לחץ שמן וכל שאר העבודה לדעתי הייתה מיותרת.

אבל הכי חשוב שהבעיה נפתרה ואתה מרוצה.

×
×
  • תוכן חדש...