Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי רכישה של 205 gti


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, בזמן האחרון חשבתי על שידרוג הרכב שלי, שאהבתי אותו מאוד לדגם ספורטיבי יותר.

לבעלי הניסיון שבינינו, ה205 נפח 1600,

עד כמה היא חזקה?

מהן העלויות החודשיות לאחזקתה(בממוצע)?

עד כמה החלקים שונים מה205 הסטנדרטיות?

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

עד כמה היא חזקה? 115 כ"ס כשהמנוע במצב טוב.

עלויות חודשיות לאחזקה? אני מניח שלבד אתה יכול לברר כמה אגרת הרישוי והביטוח יעלו. לגבי תיקונים - הכל תלוי במצב האוטו.

אתה יכול לקנות "מציאה" במחיר נמוך, אבל מהר מאוד תגלה שאתה צריך להחליף הרבה מאוד דברים.

אם תוציא יותר על מכונית שתוחזקה היטב, או לחלופין שעברה רענון וחידוש, אז לא יעלה לך יותר להחזיק מאשר 205 1400.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

האמת שאחרי שהצטרפתי לפורום הזה הבנתי שהקנייה שלי תגיע אך ורק ממקורות כמו הפורום.

לדעתי לקנות רכב כזה מחבר פורום יהיה שקט נפשי

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

התשובות שלי בכחול.

עד כמה היא חזקה? 115 כ"ס, על מסה של 840 ק"ג. היא חזקה. בקו ישר הרבה מכוניות מהירות ממנה, בכביש מפותל אצל נהג מיומן, כולן ישארו מאחור.

מהן העלויות החודשיות לאחזקתה(בממוצע)? גבוהות, אבל זה מתקזז עם זה שאין ירידת ערך. :-P היא תשמש ליום יום או רכב פנאי ?

עד כמה החלקים שונים מה205 הסטנדרטיות? רוב החלקים שונים מה-205 הרגילה. חלקים רבים מה-405, או מרכבים נוספים של הקונצרן. חלקים רבים ייעודיים רק ל-205GTI, אבל הכל ניתן להשיג.

 

כדאי לקנות 205 שמורה ומתוחזקת, גם במחיר קניה גבוהה יחסית, מאשר להתחיל עם גרוטאה ולשקם אותה. (אלא אם אתה מזוכיסט, או שהשיקום עצמו מאתגר אותך, ויש לך זמן להעמיד את האוטו, או לא להנות מנהיגה ספורטיבית במהלכו).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מטריד אותי שהשיקום מאתגר אותי.

(=

 

אני אחסוך כמה שקלים ואני חושב שאלך על שיקום וקנייה של gti סטנדרטית בהחלט ואני יסדר וישפר אותה.

(סיכוי טוב שאני יחפור לכם בשאלות באותה תקופת שיפוץ)

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

×
×
  • תוכן חדש...