Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי רנו מגאן אוטו' שנת 2000

הבעיה שלי: משאבת המתזים לא מגיבה.

 

עובדות וממצאים( אחרי שהפכתי את השרושים בנושא):

1. עשיתי טעות והכנסתי מים עם סבון למיכל .

2. לאחר כמה זמן (כנראה מאד שזה קשור) היה לוקח למשאבה הרבה זמן לעשות לעצמה פריימינג/ להוציא מים.

3. כיום לא יוצאים מיים והמשאבה לא עושה בכלל רעש של עובדת.

4. לא מדובר בבעית פיוזים ( גם כי בודדתי וגם כי מקריאה אני מבין שהרסתי עם הסבון...)

5.שפירצרים/ צנרת לא סתומים ודאי/בדוק.

אני רוצה להחליף/ לתקן לבד אין לי 450 שח מיותרים לנושא ( על אף חשיבותו)

 

שאלות:

1.לא מצאתי את המשאבה בפועל ולא דרך גישה אליה (גם אחרי הרבה שיטוטים בפורום , הכי קרוב שמצאתי זה התמונות שפה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=138166&highlight=%D7%A9%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D+%D7%A8%D7%A0%D7%95 והן לא עזרו לי באיך לפרק.

אשמח אם מישהו יכול להסביר לי/ לשלוח שירטוט של הנושא או להגיד לי שאבוד לי מראש...

2.האם יכול להיות שממשקעים /סתימה המשאבה לא מגיבה וכשאנקה אותה היא תחזור לפעול או שלפי התיאור המשאבה נשרפה ?

 

תודה מראש.

יקיר

פורסם
בדקת כשאתה מנתק את הצינור של המשאבה מהחיבור לצינורות של המשפרצים לא יוצא מים?

לא בדקתי כי אין בכלל רעש של עבודה אז עוד לא ניסיתי...אני אבדוק...

 

עדיין לא גר בראש העין אבל אולי אקפוץ אם לא אצליח לבד.

בכל אופן תודה.

×
×
  • תוכן חדש...