Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הבעיה:

מעט לאחר שהרכב עבר טיפול "גדול", והחלפת זרוע גיר במוסך רנו ברעננה נשמע צליל "גררררררר" בהתנעת בוקר ברכב סניק 2 שברשותי.

כמו כן, המנוע נכבה מידי פעם עם לחיצה ראשונה על הגז, בד"כ כשההליוך משולב ברברס

 

הטרטור:

מוסך רנו טוען שאין כל קשר בין הטיפול שלהם ובין הבעיה, וכי מדובר בתקלה ב"גל זיזים". הם כמובן לא מוכנים לתת לי את זה בכתב.

חברת בדג'ט, ממנה קניתי את הרכב לפני 10 חדשים, הפנתה אותי למוסך לצורך בחינת חבותם באחריות. מסקנת המוסך - גלגלת טיימינג ולא גל זיזים!

 

מישהו יכול לעזור ?

עלות הטיפול - המוסך עימו עובדת בדג'ט - 2,200 ש"ל לפני מע"מ (החלק עצמו עולה 1,400)

מוסך רנו - 2,900 לפני מע"מ

האם אני חייב לטפל בבעיה, האם העדר טיפול יגרום נזק משמעותי ?

האם יש למישהו הצעה מקורית ?

פורסם

לא ברור מההודעה שלך, מה זה טיפול גדול ? האם הוחלף טיימינג ?. האם הרעש היה גם לפני הטיפול ?.

האם הרעש בזמן סטרטר או לאחר שהניע ?. איזה מודל, ונפח ?.

בכול מקרה לאחר טיפול גדול במוסך, הרכב לא צריך לצאת עם רעש.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

ערב רב

מקור הרעש בגלגלת האחראית על התזמון המשתנה

מכונה בלשון המקצועית "דיפייזר" הסיבה השמן שאמור להישאר בדיפייזר

יורד חזרה לאגן השמן

נזק מצטבר יתכן עד כדי גרימת נזק למרימי שסתומים

התיקון הדרוש לפי הוראות יצרן

החלפת טיימינג כולל הדיפייזר כדאי לנצל את ההזדמנות ולהחליף גם משאבת מים

שים לב לפי הוראות היצרן מערכת הטיימינג בנויה למתיחה חד פעמית

פירוק הטיימינג לצורך החלפת הדיפייזר והחזרת אותם חלקים אסורה לפי הוראות יצרן

עלות משוערת במוסך מורשה חלקים עבודה ומעמ 6500-7500 ש"ח

חלקים מקוריים אחריות 12 חודש

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים

הצעות התיקון שקיבלתי, ממספר מוסכי רנו רסמיים עומדות על בין 3100-4200 ש"ח - על אותה עבודה בדיוק...

×
×
  • תוכן חדש...