Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שהורי סוף סוף איישו את עמדת המחשב, פתאום הם החליטו שאין יותר צורך לקנות עיתון.

יש את כל החדשות באינטרנט, הם אומרים.

אחרי כמה שבועות בלי עיתון הבנתי שאני לא יכול לחיות ואני ממש צריך אחד כזה בשרותים.

לא, לא בשביל הניגוב.

אז במהלך החיפושים אחרי חומר קריאה "משובח" עשיתי מנוי לבלייזר, יש לציין שמחיר זנות - שליש מהמחיר בדוכנים.

אחרי עיון קצר במהלך "ישיבה" הבנתי שמקומו בדיוק איפה שאני קורא אותו, בשרותים.

מכיוון שהמנוי ממש משתלם וחומר הקריאה סביר אני לא מתכוון לבטל את המנוי,

בנוסף את העמודים עם הבחורות אני נותן לבחור שעובד עם אבי בתמורה אני מקבל שמן זיתי ביתי.

(ככה זה כשגרים בשכם ויש לכם 3 נשים)

 

לאיזה עיתונים/מגזינים בעברית אתם מנויים?

פורסם

אני עדין מנוי לעיתון יומי- מעריב + נהנה מהמנוי שאבא שלי עושה על אוטו ולוקח לו אטותו אחרי שבוע.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ככה מכיוון שלא קשור ישירות לרכב:

בלייזר - אחלה קריאה וכתבות קלילות ומעניינות (חוץ מהחפירות בספורט שזה סקשן ריק מבחינתי)

POPULAR SCIENCE - למי שאוהב טכנולוגיה וגאדג'טים - מעניין מאוד.

PC PLUS - עיתון מחשבים חביב למדי , אבל הופך ליהיות בעייתי ככל שקוראים יותר באינטרנט ועד שהוא מגיע הביתה - חצי מהכתבות זה דברים שכבר קראת עליהם , דווקא החודש הם עשו צעד מאוד חיובי קדימה - מנויים מקבלים במייל לינק לגיליון הקרוב כשבועיים לפני שהוא מגיע הביתה כדי ליהיות מעודכנים יותר.

 

חוץ מזה אני מנוי (דרך קומיקס וירקות - חנות מצוינת עם יחס לא מהעולם הזה) לכמה חוברות קומיקס שאני מקבל בשותף הביתה כל חודש, העיקרית - SHONEN JUMP , מגזין מנגה שמאחד פעם בחודש 6-7 מנגות יפניות מהטובות שיש כשמדי פעם מתחלפות סדרות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אייל

איך עושים מנוי לישראל היום?

איתו אוכל גם לנגב :roll:

edanj

אם הייתה לי עבודה כנראה הייתי מנוי לאטו, אך מכיוון שאין לי הכנסה בכלל עדיף לקנות 3 קופסאות נובלס.

Liviur

בעיקרון את חדשות המחשבים אני קורא ברשת.

אני כבר בערך 10 שנים לא ראיתי קומיקס, את האמת לא ממש נמשך לזה.

פורסם

הארץ בעיקר בגלל המוסף הכלכלי שלו.

 

בעבר היה גם גלובס אבל ממש לא שווה את המחיר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בליזר, לאשה, מנטה, ראש1, ויוה, פנאי פלוס, דיסני.

ידיעות אחרונות, כלכליסט, 24 דקות.

סתם אני עובד בידיעות ואני מקבל כל זה בחינם. כאילו מנוי.

פורסם

אז תן לי לסכם:

1. אתה גר בשכם עם ההורים ועם 3 נשותיך :shock:

2. אתה מביא ביד בשרותים על בלייזר (3 נשים לא מספיקות לך?).

3.אתה מובטל.

4.חשבתי שאצלכם מעשנים פאריד ונלסון (וקצת שרתון).

 

לא ידעתי שיש כאלה משתמשים ב CF, בכל מקרה, מרחבה, אהלן וסאהלן :roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני עדין מנוי לעיתון יומי- מעריב + נהנה מהמנוי שאבא שלי עושה על אוטו ולוקח לו אטותו אחרי שבוע.

עידן

 

גם אני ככה עם אבא שלי ו THE MARKER.

 

 

אייל

איך עושים מנוי לישראל היום?

איתו אוכל גם לנגב :roll:

 

 

מה שהיה אצלנו : פתאום הופיע העיתון על מפתני הדלתות, לאחר חודש שבו ראיתי שהעיתון מאוד יעיל ל"ישיבה" של הבוקר , פתאום הוא פסק מלהגיע ובמקומו הגיע פתק עם מספר טלפון במידה ורוצים מנוי חינם. אז התקשרתי ומאז זה מגיע.

אז בקיצור : תתקשר *8444 ויביאו לך את זה אלא אם כן אתה גר בשכם :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בזמן ש bagira מריץ פה בדיחות על חשבוני,

התקשרתי למערכת ישראל היום והם טענו שהגיעו למכסה המנויים ויצרו איתי קשר במקרה שיתחילו לגייס מנויים חדשים.

פעם הייתי מקבל אותו כל בוקר בתחנת האוטובוס בבורסה רמת גן, היום לא מפיצים שם יותר, או שאני מגיע מאוחר מדי.

פורסם

אני מקווה שלא נעלבת, אם כן, סליחה מעומק ליבי, אין לי שום עניין להכנס לעניינים של נקמת דם וכבוד המשפחה :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...