Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב נשרף והביטוח מסרב לשלם...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש, אם הוא תובע את חברת הביטוח שלו, וחברת הביטוח תובעת את הפוגע אז אין השתתפות עצמית, קינון ועליית פרימה.

תן באמת לשכן לעשות את העבודה השחורה תרתי משמע, תגיד לו שאם הוא לא מזיז עניינים אתה תובע אותו על כל מה שציינתי קודם וזה הולך להיות סכום של 20K שקל ויעקלו לו את הבית ואת המשכורות בגלל זה.

תאמין לי שהוא יתחיל לזוז יותר יפה...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אם נצא מנקודת הנחה שאין לך ביטוח מקיף, שלח קודם כל מכתב התראה מנומס לשכן.

ואם זה לא עוזר אז תגיש את התביעה.

מומלץ קודם כל לשלוח מכתב התראה. (אולי השכן יעדיף להסתדר איתך ולתבוע את חברת הביטוח שלו, או יפעיל מספיק לחץ על הסוכן שלו).

לגבי הנתבע, השכן הוא נתבע בוודאות, ואם אתה רוצה להיות נחמד אליו, אתה יכול לצרף כנתבע נוסף את חברת הביטוח שלו.

לאור סכום התביעה, מדובר בכל מקרה בתביעות קטנות.

פורסם

חברת הביטוח ומה היא מוכנה לשלם זו בעייה של השכן. אם יש דו"ח של חוקר שריפות שהרכב שלו התחיל את השריפה אז הוא אישית מחוייב כלפיך וחברת הביטוח היא בעייה שלו.

 

אם אין דו"ח כזה תהיה לך בעייה גדולה להוכיח מי גרם נזק למי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אין השתתפות עצמית, קינון ועליית פרימה.

 

קינון יש אצל ציפורים.

כינון יש בפוליסה, כלומר - מכוננים את הפוליסה מחדש, אחרי שתנאי החוזה (פוליסה) המקוריים קויימו.

×
×
  • תוכן חדש...