Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רציתי להתייעץ בקשר לתרמוסטט בג'אסטי 93 ידנית, מנוע 1000.

לרכב בעבר היו בעיות התחממות חוזרות ונשנות מסיבות רבות שנתגלו ונפתרו עד להגעת מבוי סתום.

בו הוציאו את התרמוסטט והבעיה נפתרה (לאחר מכן פתרתי עוד כמה בעיות מגעים במאורר).

 

כמובן שכעת, בחורף לוקח למנוע הרבה זמן להתחמם ועדין לא הייתה לי בעיה של טמפ'

נמוכה מדי בעת נסיעה מהירה.

 

מה לעשות? להתקין תרמוסטט ולראות אם חוזרות הבעיות?

או פשוט לתת לאוטו אקסטרא טיים להתחמם?

פורסם

דורקי שלום רב !

מיותר לציין שביטול התרמוסטט, הוא עקיפת הבעייה, ולא פתרונה.

הרכבת תרמוסט חיונית מאד, להארכת חיי המנוע, ולמניעת שחיקתו, וחשובה לחסכון בדלק.

הרכב תרמוססט, והשאר עם יד על הדופק, ועקוב אחרי ההתחמות, הבלתי סבירה, בתקווה שלא תבוא, חזור לפורום לעדכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כמו שצביקה אמר, נסיעה ללא תרמוסטט תגרום לנזק בטווח הארוך.

תרכוש תרמוסטט יפני מקורי ולא סיני חלופי זול ואל תשכח לנקז אוויר מהמערכת.

פורסם

שלום רב !

בגאסטי, בניגוד למכוניות פרצתיות, אין צורך לנקז אוויר.

יש להתניע את המנוע, לאחר הרכבת התרמוסטט החדש, ולאחר שמפלס מי הקירור ברדיאטור מלא עד גדותיו.

להמתין עד פתיחת התרמוסטט, וזאת בעזרת מישוש הצינור העליון והתחתון, ולודדא ששניהם חמים במידה שווה.

להוסיף מי קירור לפי הצורך, להרכיב את מכסה הרדיאטור, ולנסוע לשלום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
דורקה :lol: שלום רב !

צביקה

 

אז ככה, גיששתי קצת בפורום ושמעתי שצריך לקדוח 2 חורים בתרמוסטט, זה אכן נחוץ?

ושמעתי שיש קצת בעיה בתרמוסטטים המקוריים ולכן רצוי חליפי... (אשמח לעצות, מה?, מאיפה?)

אני חושב שאעשה את העבודה בעצמי אם זה כרוך רק בניקוז נוזל התקנת התרמוסטט וסגירת הפלאנג'

 

ושוב תודה!

פורסם

דורקי שלום רב !

אין צורך לקדוח שום שני חורים בתרמוסטט, הרכב אותו איך שהוא מגיע.

ההמלצה לקדוח חורים, היא בתרמוסטט של סובאר לאגסי, שם ניקוז האוויר הוא בעייתי, ודורש ידע מוקדם ושיטה מיוחדת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה

ומה לגבי יצרן התרמוסטט, לקנות יפני מקורי בהתאם להמלצת Adi n ?

(שמעתי על בעיות עם תרמוסטטים מקוריים, או שזה גם לגבי לגאסי ולא ג'אסטי? )

×
×
  • תוכן חדש...