Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל שנעלו לי את האשכול הקודם אני ישאל שוב.

שלום לחברי הפורום יש לי מגבר פשוט של חברת red sound USA

RS 500: 250W x2Ch.

המגבר מוברג על הפח של המושב האחורי של הרכב.

וסאב של חברת eXtreme משהו קטן לא משהו מיוחד(אין לי פרטים עליו כי אין לו מדבקה או משהו קניתי אותו יד שניה).

המגבר מחובר רק לסאב עד שהתקציב שלי יוכל לאפשר משהו נורמלי..

 

עכשיו הרדיו דיסק שלי של alpine CDE-9846R שאני שומע מוזיקה אחרי איזה 5 דקות משהו כזה השירים מתחילים לקפוץ בדקתי עם זה בדיסק שום דבר בלי סריטות דיסק חחדש..

 

נגעתי מאחורי הרדיו דיסק שלי ומרוב חום נשרפת לי היד !!!!

 

הלכתי לבדוק מה מצב המגבר שלי אני נוגע בו הוא יותר חם מהרדיו דיסק..

חשבתי על לחבר מאוורר או משהו לקירור, אבל האם זה קורה או שיש בעיה(קצר) במגבר או ברדיו דיסק?

 

בתודה יוסי ..

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם
בגלל שנעלו לי את האשכול הקודם אני ישאל שוב.

שלום לחברי הפורום יש לי מגבר פשוט של חברת red sound USA

RS 500: 250W x2Ch.

המגבר מוברג על הפח של המושב האחורי של הרכב.

וסאב של חברת eXtreme משהו קטן לא משהו מיוחד(אין לי פרטים עליו כי אין לו מדבקה או משהו קניתי אותו יד שניה).

המגבר מחובר רק לסאב עד שהתקציב שלי יוכל לאפשר משהו נורמלי..

 

עכשיו הרדיו דיסק שלי של alpine CDE-9846R שאני שומע מוזיקה אחרי איזה 5 דקות משהו כזה השירים מתחילים לקפוץ בדקתי עם זה בדיסק שום דבר בלי סריטות דיסק חחדש..

 

נגעתי מאחורי הרדיו דיסק שלי ומרוב חום נשרפת לי היד !!!!

 

הלכתי לבדוק מה מצב המגבר שלי אני נוגע בו הוא יותר חם מהרדיו דיסק..

חשבתי על לחבר מאוורר או משהו לקירור, אבל האם זה קורה או שיש בעיה(קצר) במגבר או ברדיו דיסק?

 

בתודה יוסי ..

 

ערכיה:נו בבקשה אני צריך עזרה..

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם

אני לא הרכבתי את המערכת עשו לי את זה במקום אני יודע שצריך להשים פלטת עץ כמו שהבנתי מהודעות של חברי הפורום ,אבל עם אני שם פלטה זה ימנע התחממות או קצר?

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

פורסם

בכל מקרה עדיף לחבר על פלטת עץ למניעת בעיות בעתיד.

אני משער שאם הבעיה הייתה נוצרת מקצר, היית שומע רעשים או שהמגבר היה נכנס לפרוטקשן.

בכל מקרה תבודד את המגבר (אפילו תנתק אותו מגב המושב רק לצורך הבדיקה) ותראה אם זה משנה משהו, למרות שקשה לי להאמין.

 

מגבר אמור להתחמם.

העובדה שהוא חם מבחוץ מצביעה על העברת חום יעילה מחלקי המגבר הפנימיים.

בזמן האחרון כאשר אני נוסע עם חימום, מכשיר הרדיו דיסק שלי הופך לתנור קטן. לא משנה כלום בתפקוד שלו.

בן כמה המכשיר שלך? אולי יש בו בעיה נקודתית שגורמת לקפיצות.

 

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

×
×
  • תוכן חדש...