Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

הזמנתי מEBAY צי"יפ כזה בעל ש ני מצבים שיש לו מצב חיסכון ומצב שהוא מוסיף (30 כ"ס) לאוטו.

 

קיבלתי אותו ואני אמור לחבר אותו IAT ולא נראה לי שאני מבין בדיוק איך.

 

אשמח לקבל המלצה על מישהו שיכול לעזור לי בנושא.

 

אני מהמרכז.

 

 

תודה רבה.

כל מה שקשור למנועים ימיים .

וכמובן לצרפתית קטנה אחת.

פורסם

אתה יכול לתת לינק למוצר הזה ?

 

בכל מקרה, תיהיה מציאותי, אין שום סיכוי בעולם שצ'יפ במנוע דיזל אטמוספרי יוסיף לך 30 כ"ס.

 

גם לא 20 וגם לא 10.

 

אבל, את כמות העשן השחור ואת צריכת הדלק הוא יכול להגדיל באופן מורגש ביותר.

 

 

פורסם

אין צורך במתקין לצי'פ שכזה, גם אני רכשתי את אותו הצי'פ, אם תראה פתחתי שרשור של" זיהוי חוטים בקונקטור חיישן אוויר"

 

כאשר צירפתי תמונה של סכמת החשמל ממדריך היינס.

 

לחיישן הIAT יש 4 חוטים שתיים מהם חשמל ושתיים נותרים הם קשר ואות.

 

מה שעליך לעשות, למצוא מה מביינהם הוא הקשר והאות ולחבר את הצי'פ אליהם(לצי'פ יש שתיי רגליים).

 

תעדכן.

פורסם
אתה יכול לתת לינק למוצר הזה ?

 

בכל מקרה, תיהיה מציאותי, אין שום סיכוי בעולם שצ'יפ במנוע דיזל אטמוספרי יוסיף לך 30 כ"ס.

 

גם לא 20 וגם לא 10.

 

אבל, את כמות העשן השחור ואת צריכת הדלק הוא יכול להגדיל באופן מורגש ביותר.

 

זה מנוע טורבו דיזל ומדובר בפועל על סדר גודל של עוד 25 כ"ס. מה שהוא קנה זה פיגיפק. הרעיון ברור, ועדיף לעשות, מה שאני מנסה לעשות - צ'יפ. אני ניתקעתי עם הצ'קסם. אם הבעיה נפתרת לי - אני פותר באופן אוטומאטי את הבעיה של הקליאו הזו. הצ'יפ שאני עובד עליו הוא לקליאו דיזל 2002 ... :)

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

אתה אופטימי מאוד אם אתה חושב שאתה תקבל מהצ'יפ הזה כזו תוספת של כח.

מה שכן, קראתי בעבר בפורום קליאוספורטנט באנגליה על TUNING BOX לקליאו דיזל שמעלה את ההספק מאיזור ה-65 כ"ס ל-100 כ"ס (העלות לא הייתה מטורפת, באיזור ה-300 פאונד וכללה בתוכה צ'יפ ניהול מנוע חדש וכמה רכיבי הזרקה משופרים).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
זה מנוע טורבו דיזל ומדובר בפועל על סדר גודל של עוד 25 כ"ס. מה שהוא קנה זה פיגיפק. הרעיון ברור, ועדיף לעשות, מה שאני מנסה לעשות - צ'יפ. אני ניתקעתי עם הצ'קסם. אם הבעיה נפתרת לי - אני פותר באופן אוטומאטי את הבעיה של הקליאו הזו. הצ'יפ שאני עובד עליו הוא לקליאו דיזל 2002 ... :)

 

זה לא מנוע טורבו דיזל, בשנת 2001 לא הגיעו טורבו דיזלים בקליאו.

 

זה מנוע 1.9 כמו של רנו מגאן צבאית או כמו של קנגו, 65 כ"ס.

 

בשנת 2002 כן הגיעו טורבו דיזלים, גם עם 65 כ"ס אבל בנפח 1.5 ליטר (DCI).

אותם אולי ניתן לשפר, כי מנוע 1.5 DCI של רנו קיים בגירסאות הספק עד 100 כ"ס.

 

 

פורסם

לא ידעתי. אז כן - שלי היא ה-DCI.. דיזל אטמוספרי זה המנוע הכי פחות רגיש לשינויי ניהול ממוחשב. למעשה - אין מה לשנות שם.. אין קידום הצתה (מה לעשות - אין פלאגים), אין טורבו ליצירת דחיסה גבוהה יותר בטורים מסויימים, ואני גם לא בטוח שניהול המנוע מאפשר תוספת דלק (אין מסילת הזרקה). אכן - אין מה לעשות עם הפיגיפק הזה.

 

לגבי ה-65 כ"ס - במאמץ אפשר להגיע ל-90 כ"ס או אולי יותר, אבל זה כבר ניכנס לאיזור סכנה אם לא עושים מודיפיקציה לכמה דברים שהעלות הכוללת שלהם שווה התקדמות לרכב חזק יותר במקור.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

תודה על כל התגובות .

 

הבעיה העיקרית שלי היא שעשיתי כבר 300 אלף על החמודה והיא כבר התעייפה אז לקראת הסוף קניתי צי"פ בכמה דולרים .

 

לגביי הבעיית חיבור היא :

1)מהצ"יפ עצמו יוצאים שלושה חוטים אחד למינוס שזה סבבה.

2)אחד אדום ואחד חום שרשום לחבר אותו ל IAT. אבל יש הסבר לאחד שיש לו 6 פינים ולי בIATיש 2 חוטים רק.

אאני מצרף את התשובה שקיבלתי.

Hi

on instructions that we send to you ther are pictures shemes how to install to 2 wires IAT sensor!

 

you need cut one wire of your 2 wires iat sensor and connect chip to it same as pictures home mate!

if you need more help inform us please!

also swich chip to low. mode warm your car than drive

 

אז צד אחד אני אחתוך אבל מה עם השני ? זה סנסור

 

מה עושים?

 

תודה.

כל מה שקשור למנועים ימיים .

וכמובן לצרפתית קטנה אחת.

×
×
  • תוכן חדש...