Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש היפוניקס 600RMS והוא לא עושה רעש רק מרעיד והרבה

אבל בכל זאת הL7 בהרבה יותר חזק שמעתי כבר את המרובע 900RMS והוא בערך כמו שלי טיפה יותר חזק

 

תשאר עם הL7 או שתעבור לרמה יותר גבווה W7

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

לא חושב שמעבר מL7 לאטלס יהיה משמעותית ושווה את הבלאגן,

אם אתה מחפש כוס ובL7 אין לך אותו, ויש לך הגברה בריאהנ בוודאות (איזה מערכת חשמל איזה מגבר?) כדי לך לשקול לאסוף את הBTL שמסתובב פה בפורום

פורסם

בשביל הBTL נראה לי שהוא ייצא קצת יותר מדי בנזק אני לא מאמין שהמגבר שיש לו כרגע שהיה עם הL7

יחזיק BTL אלה אם יש לו כסף לקנות מגבר..ואם יש כסף למגבר אני אני מתווסף להמלצה על הBTL!

פורסם

כנראה שלא יצא לכם לשמוע את הביטיאל עם 400 אראמאס, הרבה סאבים חזקים פי 2 (בהספק נתון של 800+ וואט) לא יעמדו איתו.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

טוב אם אתם אומרים אני מאמין שאתם יותר מבינים..

אבל לא עדיף לו סאב שהוא ינצל אותו כמו שצריך?

ובטח יש לו מגבר שנותן יותר 400 RMS לא? אחרי הכל היו לו L7 שמקבל 750 RMS

לא כדי לו לקנות כבר את הQ? כמו שהיה לך(eliko) אתה גם מוכר אותם לא?

הQ זה 1000 RMS והוא הרבה יותר טוב מL7 ומאטלס לא?

פורסם

איזה מונו יש לך? הוא מנצל את הL7 עד הסוף או שנותן לו חצי עוצמה

אני חושב שתחליף מגבר למשהו יותר חזק.. ואחרי זה תחשוב עם להחליף סאב

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

אני היה לי סאב הזה כי שנה (+\-), לפני כשה קניתי אותו היה לי קיקר CVR ועכשב יש לי IDMAX.

 

סאב הזה סאב SQ, זה הגדרה זל ייצרן, למרות שהוא לא הייה נשמע לי סאב SQ (אולי בגלל ההגברה או חשמל...) אבל לא פחות טוב מרוב הסאבים ששמעתי.

לדוגמה:

בהשווה ל-L7 הוא יותר מוזיקלי ופחות פנצ'י וברור שיותר חזק,

בהשווה ל-CVR הוא חזק יותר ופחות מדויק,

לגבי IDMAX ברור שפחות מדויק ופחות פנצ'י ופחות מוזיקלי אבל יותר חזק, פשוט לא להתבלבל יש לו חוזק בבאס שמן כמו שני לא אוהב (הייתה לי אהבה לא ברורה לפני שקניתי ATLAS) :-D.

 

אנשים שאוהבים באס שמן וחזק בסיגנונות המוזיקה כמו RAP זה סאב הנכון.

 

בהצלחה

פורסם
אני היה לי סאב הזה כי שנה (+\-), לפני כשה קניתי אותו היה לי קיקר CVR ועכשב יש לי IDMAX.

 

סאב הזה סאב SQ, זה הגדרה זל ייצרן, למרות שהוא לא הייה נשמע לי סאב SQ (אולי בגלל ההגברה או חשמל...) אבל לא פחות טוב מרוב הסאבים ששמעתי.

לדוגמה:

בהשווה ל-L7 הוא יותר מוזיקלי ופחות פנצ'י וברור שיותר חזק,

בהשווה ל-CVR הוא חזק יותר ופחות מדויק,

לגבי IDMAX ברור שפחות מדויק ופחות פנצ'י ופחות מוזיקלי אבל יותר חזק, פשוט לא להתבלבל יש לו חוזק בבאס שמן כמו שני לא אוהב (הייתה לי אהבה לא ברורה לפני שקניתי ATLAS) :-D.

 

אנשים שאוהבים באס שמן וחזק בסיגנונות המוזיקה כמו RAP זה סאב הנכון.

 

בהצלחה

אתה מדבר על האטלס?

×
×
  • תוכן חדש...