Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אחרי הרבה מאוד זמן של עבודות פחחות וצבע וחיבורים וכמה עשרות של דיינמאייטים למנייהם, אני סוף סוף מתחיל להתקין את המערכת שלי

ALPINE 9887R

ALPINE H701+ control

Boston Acoustics GT-24

Boston Acoustics GT-22

Boston Acoustics GT-28

Boston Acoustics GT-40

ID-MAX12" X 2

POWER CUP BOSS 2F X 3

OPTIMA 55AMP X 2

HYBRID AUDIO L1-PRO

HYBRID AUDIO L-4

HYBRID AUDIO L-8

כבלים 0-G

RCA DLS ULTIMATE X 5

וכמויות של DYNAMAT

DYNAMAT XTREME

DYNALINER 2C"M/1C"M

DYNAPAD

HOODLINER

קצת רפהבנד כי אי אפשר בלי זה :-)

 

ועוד הרבה דברים שבטוח שחכתי, בכול מקרה בין העבודות הרבות שיש על הרכב והיו נעשות עד כו קיק פנאלים (שאת התהליך של הבנייה אני יעלה בהמשך) ובנייה מחדש של הדלת למיד באס וגדול משהו 8.2 וטבעת של 10 אינץ :-) תיבות לסאבים, בין היתר גם בניתו מחדש של הטמבונים/חצאיות של כול הרכב,

(תמונות של העבודות אני יעלה בהמשך כי באמת יש הרבה הרבה

 

אז בנתיים תהנו וסופה"ש מצויין

IMG_4462.JPG

IMG_4466.JPG

IMG_5457.JPG

IMG_5458.JPG

Photo0077.jpg

Photo0101.jpg

Photo0112.jpg

Photo0115.jpg

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה כאילו שדדת מחסן...

 

תתחדש, נראה טוב מאוד.

אתה מגביר את שני ה IDMAX עם ה-28?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

וואו לא חבל על כל כך הרבה איטום ברכב קבריולט ?

:lol::lol::lol:

 

סתם אחי(אם הוא אחיך - דבר איתו בבית, הפורום אינו צ'אט.) וואללה נראה מקצועי מאוד ומבטיח...

איזו השקעה חבל הזמן, נראה לי שפשוט הכפלת את ערך הרכב...

 

מותר לשאול על כמה זה מסתכם ? (עד כה)

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

וכמויות של DYNAMAT

DYNAMAT XTREME

 

סלח לי על הבורות אבל חומרים אלה אינם מורכבים ברכב לטובת איטום ?

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

לא צריך להתנצל אם שואלים שאלות, בשביל זה יש פורום.

 

מה שהוא התקין ברכב זה דיינמאט אקסטרים ועוד "צ'ופרים" של דיינמאט (תסתכל באתר שלהם).

 

רפא בנד- זה לא איטום , זה סתם מדבקות , הוא הזכיר זאת באירונייה,

הבנת?

ZZR

פורסם

לא כ'כ.

עד היום חשבתי שדיינמאט אקסטרים מדביקים ברכב לטובת אטימה ובידוד. אין זה כך?

ומה זה רפא-בנד? מדבקה שמה היא מטרתה? סתם מדביקים??

 

עריכה: הבנתי, תודה.

תגובתי הראשונה הייתה על הדיינמאט . . . .

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.


×
×
  • תוכן חדש...