Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מבקש את חוות דעתכם על פולקסווגן טרנספורטר בנזין ידני משנת 1986.

אני צריך אותו לעבודה (משלוחי מזון וכד'), וגם קצת למשפחה (אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים, בינתיים...).

 

1. צריכת דלק.

 

2. אמינות.

 

3. עלות אחזקה.

 

4. המלצות נוספות (?).

 

האם ברמת המחירים כיום יש יתרון בלהחזיק רכב דיזל (אני נוסע בין 20K ל25K בשנה)?

פורסם

אתה מתייחס למנוע ה-2 ליטר?

אין לי ניסיון כלל עם הרכב (תנסה בפורום אספנות, אולי שם ידעו :-)).

 

השאלה היא - איזה תקציב עומד לרשותך לקניית רכב?

טרנספורטר מהשנים האלו במצב טוב נמכרת בכ-7\8 אלף.

פורסם

התקציב שלי בערך 12K-14K, ואני מעדיף שישאר לי סכום מספק ליישור קו.

 

מה לגבי אחזקת דיזל באופן כללי? משתלם בכלל כיום?

פורסם

דיזל יהיה משתלם יותר ללא ספק. הבעייה היא למצוא רכב שעבר כמות קילומטרים הגיונית.

הבנתי שיש לך משפחה לא קטנה, השאלה היא מה המשקל שאתה מתכנן להעמיס ברכב לצורכי העבודה?

פורסם

המטען הוא במשקלים לא גדולים מדי (20-200 ק"ג), וגם זה לא יומיומי.

למה דיזל כ"כ משתלם? הרי הסולר היום הרבה יותר יקר.

פורסם
שלום לכולם,

 

מבקש את חוות דעתכם על פולקסווגן טרנספורטר בנזין ידני משנת 1986.

אני צריך אותו לעבודה (משלוחי מזון וכד'), וגם קצת למשפחה (אנחנו זוג עם 3 ילדים קטנים, בינתיים...).

 

1. צריכת דלק.

לא נמוכה

 

2. אמינות.

אמינות של רכב בן 22 תלויה ברמת התחזוקה שלו לאורך שנות חייו

 

3. עלות אחזקה.

מה שתחסוך בעלות המימון של משהו יקר יותר תשאיר במוסך עבור תיקונים...זה לא זול כמו שזה נראה...

 

4. המלצות נוספות (?).

לחפש משהו אחר....

 

האם ברמת המחירים כיום יש יתרון בלהחזיק רכב דיזל (אני נוסע בין 20K ל25K בשנה)?

מאחר שמדובר ברכב דיזל ישן, ובעלויות הסולר הנתונים - בנזין עדיף אבל אם תמצא דיזל עם ק"מ סביר ומתוחזק טוב - שווה לשקול קניה

 

בנפחי המטען שהזכרת - רנו אקספרס או קנגו/ברלינגו מסוף שנות התשעים יתנו לך תמורה טובה יותר.

לנסוע בטרנספורטר 1986 20-25 אלף ק"מ בשנה נמשע לי מתכון בטוח לצרות...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
המטען הוא במשקלים לא גדולים מדי (20-200 ק"ג), וגם זה לא יומיומי.

למה דיזל כ"כ משתלם? הרי הסולר היום הרבה יותר יקר.

 

ברלינגו 98-99 תיכנס לך בתקציב, ואני ממליץ לך לחסוך עוד כמה שקלים לפני הקנייה.

דובר על זה רבות בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220694

פורסם

תודה לכולם בכל מקרה, אני עדיין מתלבט ובדיקת הרכבים נמשכת.

 

אולי מישהו יכול להסביר לי למה הדעות על קיה פרג'יו הן כ"כ קיצוניות?

פה בפורום נתקלתי בכמה הסתייגויות נחרצות מהרכב הזה, ומצד שני כמה בעלים של פרג'יו ששאלתי אותם, דווקא נורא מתלהבים מהרכב, ולא מדובר בכאלה שמנסים למכור.

פורסם

קאיה פרג'יו הוא רכב לעבודה נטו. הרכב מגיע ללא מזגן כסטנדרט ורוב המזגנים ה"מאולתרים" לא מוצלחים במיוחד.

לגבי המנוע - 2.7 ליטר ללא טורבו, רועש מאוד ולא חסכוני כלל בצריכת הסולר.

מגיע גם בתצורה של ספסל אחורי 4 נוסעים (סה"כ 6+1), הארגז גדול יותר ממה שהוא נראה במבט ראשון.

בקשר לאמינות - נדיר למצוא אחת שמורה עם ק"מ שפוי, ובכל אופן, רואה די הרבה מוסך.

 

אני מניח שלא תאהב את עצתי (ובכל אופן), תחסכוך עוד כמה שקלים ותלך על ברלינגו\פרטנר.

פורסם

אני חייב יותר מ- 5 מקומות, ובכל מקרה, אני רוצה רכב שיאפשר לי העמסה של סחורה בנפח גבוה בלי שאצטרך כל פעם לפרק את כסאות הבטיחות של הילדים.

עד כמה הפרג'יו לא חסכוני בסולר? האם ה- H-100 עדיף?

אגב, ברור שנדיר למצוא קילומטרז' שפוי, אבל אני משתדל לחפש רכבים שהוחלף בהם מנוע לאחרונה (כשהדבר מגובה במסמכים רלוונטים), ויש לא מעט כאלו, גם פרג'יו וגם H-100.

אגב, נסיעות משפחתיות ארוכות אני בכל מקרה לא מתכוון לעשות איתו, אלא עם "האוטו של אבא" (הונדה ג'אז 2006), אלא רק נסיעות יומיומיות, לגן וחזרה וכד' (מעבר לעבודה).

פורסם

ה-H100 מגיעה עם מנוע 2.5 דיזל אטמוספרי, חסכונית יותר מהקאיה, קשה לערוך השוואה כזאת אבל מהניסיון שלי היא גם אמינה יותר מהקאיה. חלקים בשפע.

 

בכל אופן עדיפה על הטרנספורטר :-)

×
×
  • תוכן חדש...