Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין להזמין טבעת מחו"ל ואין לי שמץ של מושג לגבי גדלים של טבעות.

 

ראיתי שהגדלים הם X,T,Q ו-W.

 

יש לי טבעת בבית, אבל לא רשום עליה שום דבר מיוחד.

 

יש איזושהי דרך לדעת את המידה ללא מדידה ?

 

אם מישהו יודע מה האותיות, שציינתי מעל, מציינות, זה גם יעזור לי.

 

 

תודה.

פורסם

מדוד את קוטר האצבע בעזרת קליבר או לחילופין בעזרת חוט תפירה את ההיקף וחלק ב-3.141.

לאחר מכן נחפש טבלת המרה למידות התיקניות.

איזה כייף לי :)

פורסם

כנס לכל צורף ויש להם סט חישוקים שאתה מודד על האצבע ועל כל אחד מידה ואות.

החישוק שמתאים לך הוא המידה שלך במ"מ או באות.

די דומה לנעליים :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מעוניין ללכת לצורף, כיוון שגם ככה אני לא הולך לרכוש אצלו שום דבר.

 

מרק,

 

אני אנסה את זה היום.

 

אשמח אם מישהו יעזור לי למצוא טבלת המרה.

פורסם

לך בכ"ז לצורף, שחק אותה קונה או שאתה רוצה לתקן טבעת ישנה וכו'.

 

לחילופין, תוכל לשלוח למוכר את זה, לשם השוואה:

 

348960_water_melons.jpg

פורסם

אתה לא צריך לשחק אותה קונה ולא נעליים, תכנס לחנות תכשיטים ותבקש מהמוכר באדיבות שייקח לך מידה כיוון שאתה מעוניין להזמין איזושהי טבעת מהאינטרנט,הוא ימדוד לך את האצבע בשנייה וחצי, אל תמדוד עם חוט וכו' כי זה לא יתן לך מדידה נכונה.

 

אגב,

 

חשוב לשאול את המוכר באיזה מידות הוא משתמש, יש אירופאי ויש אמריקאי ואלה מידות שונות !!!

 

הטבעות מחולקות לפי קטרים מילימטרים בהפרשים של חצי מילימטר.

 

דבר חשוב, טבעות המדידה הן צרות, אם הטבעת שאתה מעוניין לקנות רחבה (נניח 8-9 מ"מ רוחב) אתה חייב להוסיף לפחות חצי מידה על המידה שקיבלת בטבעת המדידה, אחרת הטבעת תיהיה קטנה ולוחצת מדי.

 

בהצלחה,

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מדוד את קוטר האצבע בעזרת קליבר או לחילופין בעזרת חוט תפירה את ההיקף וחלק ב-3.141.

לאחר מכן נחפש טבלת המרה למידות התיקניות.

מרק10, זה לא הנדסה.

זה לא התאמה של "מופה ומוטרה".

זו אצבע, עם מפרק, עם קוטר שונה שלא מודדים בלחיצת מד זחיח (קאליבר). זה לא צינור אחיד.

צריך להרגיש את הטבעת עוברת באצבע, בקפלי עור וכ'. זה לא מוט מתכת, שמחלקים בפאי ומקבלים קוטר.

 

 

כפי שכבר הציעו - גש לחנות תכשיטים ובדוק אצלם בטבעות מדידה, על האצבע.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אנגליה.

 

בסופו של דבר מתברר שיש למוכר שלוש מידות (גדול,בינוני וקטן).

 

 

אני אחד מהאנשים האלו שסתם מבלבלים מוכרים.

 

 

 

 

אמור להיות פה לא איפשהו...

פורסם
אני לא מעוניין ללכת לצורף, כיוון שגם ככה אני לא הולך לרכוש אצלו שום דבר.

 

 

אז תציע לו תשלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש לי סט "חישוקים" כזה בבית , תקרא את ההסבר בויקפדיה וכן אפשר למדוד עם סרט מדידה כזה של תופרים , אני בטוח שאם תשלח את המידה שכתובה על הסרט לאנגליה הם יתאימו לך טבעת, למרות שאם המידה שלך גבולית זאת אומרת חצי מידה עד מידה ניתן להגדיל ללא שימוש באש ז"א ללא הוספת חומר אלא עי" מתיחה במכשיר מיוחד(אם מדובר על כסף וזהב) אם תיתן את הקישור לטבעת אני אוכל לעזור יותר,מאחר וכל טבעת שונה מהשניה ולא כל טבעת ניתן למתוח או להקטין.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

תודה רבה לכולם.

 

כנראה שקיבלתם את הרושם שאני הולך להזמין טבעת יוקרתית, וובכן זה לא כך :).

 

לאחר התלבטות קטנה, הזמנתי את הטבעת (מעריצים, לצורך העניין).

פורסם
יש לי סט "חישוקים" כזה בבית , תקרא את ההסבר בויקפדיה וכן אפשר למדוד עם סרט מדידה כזה של תופרים , אני בטוח שאם תשלח את המידה שכתובה על הסרט לאנגליה הם יתאימו לך טבעת, למרות שאם המידה שלך גבולית זאת אומרת חצי מידה עד מידה ניתן להגדיל ללא שימוש באש ז"א ללא הוספת חומר אלא עי" מתיחה במכשיר מיוחד(אם מדובר על כסף וזהב) אם תיתן את הקישור לטבעת אני אוכל לעזור יותר,מאחר וכל טבעת שונה מהשניה ולא כל טבעת ניתן למתוח או להקטין.

 

אין בעייה למדוד עם סרט מדידה ולשלוח את המידה המתקבלת לאנגליה, יש רק בעייה שרוב הסיכויים שהמידה שנמדדה עם הסרט 90% לא תתאים בטבעת.

 

לגבי הגדלה של טבעת,זה קצת יותר מורכב מלמתוח וזהו, צריך לעבור מחדש על השיבוצים (אם יש כמובן) ולראות שאין שיבוצים שנפתחו,או שנסגרו יותר מדי במתיחה.

 

ובכלל,לרוב כאשר צריך להגדיל את הטבעת בצורה ממש מזערית,לא מותחים אותה, רק משייפים את השייבה מבפנים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...