Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי באוטו את הדברים הבאים:

Pioneer DEH2050

Pioneer TSA6982S מאחורה

PIONEER TSA1641R מקדימה

 

לא התכוונתי לבנות מערכת מפוצצת או משהו, אלא משהו פשוט שלא יעלה על 1200 ש"ח משיקולי ביטוח.

 

האם כדאי להוסיף מגבר למערכת הזאת? אני לא יודע אם יש צורך או אפילו אם אפשר להגביר את הרמקולים.

במידה וזה אפשרי, איזה מגבר עלי לחפש?

אני לא בקיא בכל ההגדרות הטכניות של המגברים, כמו התנגדות אופטימלית יחסית לRMS המתקבל (או משהו כזה...).

כמו כן, מעדיף משהו פשוט שלא יעלה על 500 ש"ח (אפילו משומש). אחד עם אפשרות לחבר אליו גם סאב קטן בעתיד. אולי.

 

אני לא מבין גדול בתחום אז נא לא לקטול יותר מדי.

 

תודה!

Kawasaki Versys !!!

פורסם

אני לא חושב ששווה לשים לרמקולים האלה מגבר.

הרדיו דיסק מספיק בשבילם.

אלה רמקולים פשוטים שלדעתי בנויים לעבוד רק עם HU, מגבר זה להספקים יותר גדולים וקומפוננטים.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

1+

 

למערכת בסדר גודל שלך אין צורך ואף זו הוצאה מיותרת שתוביל אותך להוצאות אחרות...

 

התסריט:

 

קנית מגבר... מזל טוב.

 

הרמקולים חלשים ולא נשמעים טוב - קנית זוג קומפוננט ... שומעים טוב אבל חסר לך הבאסים...

 

קנית סאב... שומעים טוב אבל אתה לא שומע צליל נקי... ("חבל אם כבר אז כבר...") - קונה HU טוב יותר...

 

קנית HU מדיוק יותר ...

 

החיוט לא מספיק טוב ... חבל האיכות לא משהו..- קנית חיוט...

 

לא אהבת את הגוון של הקומפוננט... - החלפת...

 

ושוב...

 

הרעיון מובן, כך נפלו גיבורים!

 

אם אתה לא מחפש סאונד מושלם / שואף לזה אז אל תכנס לזה.

 

אנחנו נפלנו , תחשוב טוב אם אתה רוצה את זה.

 

או שמע אתה מרוצה ממה שיש לך רק רוצה עוד קצת עוצמה?

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

תודה על התגובות.

 

אני בהחלט מרוצה ממה שיש לי ובאמת מחפש עוד קצת עוצמה.

כמו כן, אפשרות לחיבור סאב קטן להעשרת הבאסים.

Kawasaki Versys !!!

פורסם

טוב

מצטער לחלוק על כל קודמי אבל מגבר בהחלט יוסיף הרבה גם על הסטאפ הנוכחי

רמקול - איכותי ולא איכותי ככול שיהיה ישמע אחרת תחת הגברה ראויה,כלומר ישמע כמו שאמור להשמע

אם תוסיף סאב (כמובן עם הגברה,אי אפשר אחרת) יהיה חוסר איזון משווע בין הרכיבים הנ"ל לסאב

ישנם מגברים טובים וזולים שיספקו את הסחורה וימצו את יכולות הסט מבחינת איכות (הצליל מעובד בתוך המגבר) וכמובן בעוצמה ובשליטה באלמנט

רוקפורד P4004 זו דוגמא טובה למגבר זול וטוב

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

פולס אודיו BA4400 הטוב בין הזולים - 500 ש"ח במקום המחיר המוצהר 750 אצל היבואן בתל אביב

קח בחשבון שהתקנה תעלה סכום דומה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

תראה.

לרמקולים כאלו מגברים פשוטים יעשו טוב. ובעיקר כי הם יורידו את הבס מהרמקולים.

מגברים חמודים של 30-50W RMS. יתנו לך תוצאה מצויינת.

ובעתיד אתה יכול להוסיף סאב קטן (8 / 10 / 12) להשלמת הסאונד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...