Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב ידעתי שזה יגיע גם אליי...

 

הבנתי שברגע שהגיר האוטומטי של רנו סניק מתחמם,ההילוך קצת מתחלק בתחילת נסיעה.

 

וזה קורה לי בעיקר בנסיעות היומיות..בלילה שקר הדבר לא קורא לי.

 

אז לפני שהגיר ילך לי....

 

1.האם יש אפשרות להגדיל את הקולר לגיר כולל הצינורות?

 

2.האם לרכב זה יש פילטר לגיר וכמה הוא עולה בערך? (אפילו תחליפי...).

פורסם

מה זה הילוך "מתחלק" ?

 

האם הרכב עומד במקום כאילו בניטרל, וכשאתה נותן גז, הילוך ראשון נכנס עם מכה והרכב מתחיל לנסוע ?

 

 

פורסם
מה זה הילוך "מתחלק" ?

 

האם הרכב עומד במקום כאילו בניטרל, וכשאתה נותן גז, הילוך ראשון נכנס עם מכה והרכב מתחיל לנסוע ?

 

אכן כן!

פורסם

אז הבעיה היא לא בקולר גיר.

 

הבעיה היא איבוד לחץ שמן בגיר, דרך טבעת אטימה קטנה.

וזה אכן קרה כשהגיר חם, אחרי נסיעה ארוכה בעיר או בתנועה צפופה.

תקלה נפוצה בגירים האלו, ובקליאו שלי היה בדיק הדבר הזה, התחיל כשלרכב היו 122 אלף ק"מ.

 

במכון גירים יכולים להחליף רק את הטבעת, והבעיה תיפתר נקודתית, אך זה לא תמיד מחזיק לאורך זמן ולרוב ימליצו לך לעשות שיפוץ גיר מלא, במיוחד עם הרכב כבר עבר 100-150 אלף ק"מ.

 

 

פורסם

הבנתי...

 

כמה עולה החלפת טבעת אטימה כזאת?

 

ואם זה קורא רק שהגיר מתחמם ממש,אפשר אולי למנוע את הבעיה ע"י הפחתת החום לא?:?

 

הרי שהאוטו קר ונסיעות קצרות זה לא קורה לי פשוט..

 

והבנתי את בעיית החום מקריאה בפורומים השונים כי האוטו לא מותאם לאקלים של הארץ ובלה בלה בלה...

פורסם

טוב,אפשר להתווקח על זה.

 

הקליאו שלי בת 9.5 שנים. 9 וחצי שנים הכל היה בסדר והרכב היה מותאם לאקלים בארץ.

 

לדעתי מדובר בבלאי, בשילוב (אולי) קירור לא יעיל מספיק.

 

 

פורסם

טוב החלטתי שאני מתחיל לטפל בגיר לאט לאט עד שתיפתר הבעיה של המכה בתאוצה ולא ממהר לשפץ(נראה לי מיותר לחלוטין) אז היום הלכתי למוסך המורשה וביקשתי לקנות מסנן לגיר ושמן גיר. (את העבודה אני עושה במקום אחר).

 

המחסנאי חיפש וחיפש וחיפש ולא מצא במחשב דבר שנקרא מסנן שמן לגיר...לבסוף הוא שאל שם איזה מישהו והוא אמר לו "אין בכלל דבר כזה בסניק...

 

המחסנאי דפק בי מבט של צחוק מהול ברוגז קל...נו טוב. הרגשתי קצת מטומטם אבל לא נורא...קניתי על הדרך את הצינור יניקת האוויר שנוטה להיקרע ולהעלם ברכב זה (אגב למי שחסר הצינור הזה,היבואן מוכר תחליפי ב100 ש"ח.המקורי עולה 700! ממש מציאה!).

 

בקיצור אני מבין שלא צריך להחליף ברכב הזה שמן גיר??

 

עוד משהו..בקשר להתחממות של הגיר,הבחנתי שבכלל שהמד חום של האוטו עולה איזה 2-3 פסים מעל האמצע אז אולי בכלל יש בעיית חום כללית שמשפיעה על הגיר?

 

ועדיין אני מעוניין לדעת איפה אפשר להתקין מעין קולר לגיר. אני גר באיזור י-ם.

 

אשמח לקבל עצה!

פורסם

ניתן להרכיב קולר גיר גדול יותר שיעזור לצנן את הגיר וגם לבצע שינוי בצנרת המים. פנה שוב למוסך מורשה ובקש את החלקים לשיפור קירור הגיר.

דע כי מדובר בהוצאה כספית יחסית יקרה.

×
×
  • תוכן חדש...