Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

החלטתי לבודד עוד יותר את פילטר האויר ברכב ע"י בנית "חומה" מפלטת נירוסטה.

אני מחפש לוח נירוסטה דק שניתן יהיה בקלות להתאים ולחתוך אותו,הגודל הדרוש לא עובר את ה30X30 ס"מ לכל היותר.

איפה אני יכול לקנות את הלוח?,באיזור פתח תקווה ומה עלות של לוח כזה?.

 

תודה.

פורסם

הבידוד הוא ע"י עצם הצבת הלוח, בחירת החומר לא ממש חשובה. כנראה שנירוסטה נבחרה בגלל המראה, אני בד"כ משתמש בפח דק ולאחר כל עבודת ההכנה, חיתוך התאמה וכו' צובע אותו בצבע הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם תשים קופסה של חומר מוליך חום בסביבה חמה ,הטמפרטורה בפנים תגיע מהר מאוד לשוויון ,

במבחן שנערך לפני מספר שנים בין קיטים של יניקת אויר לסיביק , הקיט של AEM היה המוצלח ביותר מבחינת שיפור הספק,

הסיבה : צינור האלומיניום המוליך את האויר למצערת צופה בצד הפנימי של בציפוי קרמי מבודד חום .

פורסם

אתה נראה לי צריך פלטת שימסים (ריקוע אלומיניום), ניתן למצוא כאלה אצל מבלטנים (אולי יתנו לך חתיכה קטנה בחינם).

 

אם יש לך חבר שעובד אצל החברות שבונות מכונות שדורשות כיול, אולי יש כאלו בייצור.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

תודה על העזרה.

רוב הסיכויים שהלוח יצופה בחומר מבודד , מכאן באה שאלה נוספת:באיזה חומר ניתן לצפות את הלוח?.

האם סוג כלשהו של פוליאתורן יהיה טוב?.

 

שוב תודה.

פורסם

פוליאוריתן לא מבודד טוב במיוחד, אלא אם תשפריץ פוליאוריתן מוקצף כמו של מקררים, אבל אז זה יתפורר ויהיה מגעיל.

אני הייתי מנסה "תחבושת" אזבסט או מה שזה לא יהיה ששמים על סעפות פליטה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...