Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש לי הרבה שאלות על ALERO של CHEVROLET.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן התברכנו במכונית חדשה שהצטרפה למעגל המשפחתי.

לפי המסורת של משפחתי(של אבא שלי בפרט) אם רוצים להנות ממכונית חדשה באופן מלא קונים משהו גדול, לא סטנדרטי, ועדיף אמריקאי.

אז כבר אמרתי לכם שרכשנו ALERO...אל תחשבו שאני השפעתי על החלטתו של אבי

.אחרי מבחני רבים שהוא ערך לשלל מכוניות שונות ומגוונות, הוא הגיע למסקנה סופית, התייעץ איתנו(לא שהשפענתנו על החלטתו היתה רבה, אבל מילא)והלך על זה. :D

אני שמח מאוד שקנינו את האוטו הנ"ל למרות שלא ממש ציפיתי לו.

לפני ALERO היה לי התענוג להנות מה"סוואנה" האימתנית.(מכרנו אותה ב3/4 מהחיר המקורי).

עכשיו יש לי כמה שאלות::?:

1.קודם כל, האם זו קנייה כדאית באופן כללי?

2.כמה זמן בממוצע המכונית הזאת תשרת אותנו כרכב משפחתי?

3.האם יש מקום לדבר על הביצועים שלה? או שלא כדאי להזכירם?כוחות סוס וכו'

4.כל כמה זמן מומלץ לעבור טיפול?

5.ושאלה בהקשר לצריכת דלק?((לא לפי נתוני היצרן(אנחנו בישראל))

6.ולמה מקדימה יש לה סמל שונה מהסמל האחורי?(זה "אולדסמוביל" :roll: או משהו?)

ואם אפשר:

שאלה לא קשורה(אני פשוט מנצל את ההזדמנות)

יש איזה מס מיוחד למנועי דיזל?

 

אני מודה מאוד לכל מי שענה לי :D

אני אכבד תשובות ארוכות ומפורטות...

(((אחרי הכל הרכבים שלנו עוברים במשפחה :)))D :D:D

 

תודה רבה!!!

 

מיכאל

435.jpg

פורסם

1. קנית כבר? מזל טוב, תתחדש ותהנה. אין מה לדון אחרי הקניה.

2. אין ממוצע, כמו שאין לכם במשפחה 2.3 ילדים כי זה הממוצע. חלק מחזיקים רכב משפחתי 3 שנים, חלק 5, חלק נוסעים באוטובוס.

3. האלרו מצויידת במנוע 2.2 או 3.4. לראשון 140 כוחות סוס, לשני 170. לפי היצרן ה 2.2 מגיע ל100 ב10 שניות , וה3.4 ב9.2 שניות.

4. בשביל זה יש ספר רכב. זה שונה מרכב לרכב. אם הרכב לא חדש תתקשר למוסך מרכזי ותברר , תנסה לבקש ספר רכב, אני מעריך שיעזרו לך. אם הרכב חדש צריך להיות לך ספר רכב, שם תמצא את הנתון הנ"ל.

5. צריכת דלק. אפשר להתייחס לנתוני יצרן וכו', תראה הרכב לא קל, ויש לו מנוע לא קטן. אם חשובה לך צריכת הדלק תימנע מההאצות חזקות, ומנסיעה במהירות גבוהה במיוחד (150 לדוגמא). כך תשיג צריכת דלק נמוכה.

6. הסמל אכן שייך לאולדסמוביל

 

 

תשובה לשאלה הלא קשורה: לרכבי דיזל יש אגרת רישוי גבוהה יותר באופן משמעותי מרכב בנזין.

 

 

תהנה מהאלרו, תתחדשו!

 

 

גיא.

פורסם

קודם כל, כן בארה"ב זו אולדסמוביל ויש הכבוד להיות הדגם האחרון עד להודעה חדשה של מותג זה.

 

חוץ מזה אחרי שקונים לא שואלים שאלות מהסוג ששאלת אבל אם שאלת אז:

 

1) במחיר שלה יש טובות בהרבה ממנה.

2) המכונית הזאת תשרת אתכם עד שלאבא שלך ימאס....את אמת אני לא מבין את השאלה

3) אם יש לכם את דגם ה-2200 אז יש לו מנוע של אופל 140 כ"ס

4) לגבי טיפולים פתח את ספר הרכב.

5) אין נתונים לגבי צריכת דלק לדגם זה.

6) ראה לעיל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה על התשובות...בספר רכב גם אין את הנתון כמה היא דלק מבזבזבת...לא משנה...

והסיבה שאני שואל את השאלות אחרי הקנייה היא: כי לא הייתה לי האפשרות לדעת שהוא אכן יבצע את הקנייה...

זה בא לי בהפתעה. :?

×
×
  • תוכן חדש...