Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה עומד לפני רכישה של הרכב (דגם ספורט)

עשיתי מעט בירורים לגבי ביטוח הרכב ופשוט לא האמנתי למה שאני שומע

חובה +מקיף (לכל נהג) 8000 ש"ח!!!!

האם גם אצלכם זה ככה?

אשמח אם תוכלו לספר לי קצת על הביטוח שלכם

פורסם

נסה לברר אצל סוכן הביטוח בסוכנות של סקודה.

אנחנו קיבלנו הצעה שסובבת את ה5000 ש"ח (ללא נהג חדש למיטב זכרוני)

!AWDSOME

פורסם

גדעון, אנחנו ביררנו דרכם וזה מעל 8K לנהג צעיר (ופותח הת'רד הוא עדיין נהג צעיר - 23).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אתה נהג חדש או צעיר?

 

אני משלם כ-7K (מקיף + חובה) כי אני נהג צעיר.

 

שוחטים אותך. חברה שלי נהגת חדשה ללא עבר ביטוחי (המקרה הכי גרוע שיש בביטוח) והיא משלמת 6.5K ש"ח עם כל התוספות האפשריות (גרירה, רכב חלופי, שמשות, מערכת וכו').

אני רק אציין שכאשר נכנסנו לסוכנת ביטוח בתוך הסוכנות של סקודה ההצעה הכי זולה הייתה 10K ש"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אלעד, אני אוהב את המסקנות שלך - אף אחד לא שוחט אותי - יש לנו תביעה קודמת (אבא שלי) ולכן המחיר הזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שוחטים אותך. חברה שלי נהגת חדשה ללא עבר ביטוחי (המקרה הכי גרוע שיש בביטוח) והיא משלמת 6.5K ש"ח עם כל התוספות האפשריות (גרירה, רכב חלופי, שמשות, מערכת וכו').

אני רק אציין שכאשר נכנסנו לסוכנת ביטוח בתוך הסוכנות של סקודה ההצעה הכי זולה הייתה 10K ש"ח.

מה הפלא?

נהגת זאת בחורה, והסיכון הסטטיסטי בנהיגה שלה קטן משמעותית מזה של נהג שרוצה לעשות רושם על בחורות...

פורסם
מה הפלא?

נהגת זאת בחורה, והסיכון הסטטיסטי בנהיגה שלה קטן משמעותית מזה של נהג שרוצה לעשות רושם על בחורות...

מצד שני, יש נהגות שיודעות רק שהלפסטיק שלהן עומד ליפול, ואז הן לוחצות על פול גז, מעבירות בטעות את הגיר לרברס בגטס שלהן, ומפה הנתונים הסטטיסטיים משתנים. (בצחוק, לא מכוון להעלבה).

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אלעד, אני אוהב את המסקנות שלך - אף אחד לא שוחט אותי - יש לנו תביעה קודמת (אבא שלי) ולכן המחיר הזה.

 

פרט זניח ששכחת להזכיר. זה כמו להשוות בין ביטוח של רכב X לנהג חדש למחיר של ביטוח לרכב X לנהג צעיר.

ד"א, סתם בשביל הספורט, חוסר של עבר ביטוחי זה יותר גרוע מעבר ביטוחי עם תביעות. נגיד לדוגמא פלוני תבע לפני שנתיים את חברת הביטוח, אז הביטוח לוקחים רק 20% התייקרות לעומת נהג ללא עבר ביטוחי שבו הם לוקחים 100% התייקרות. אל תקחו את הנתונים האלה כתורה מסיני, זו סתם דוגמא שסוכנת ביטוח סיפרה לי בשביל להסביר לי את ההבדלים בין עבר עם תביעות למישהו שאין לו עבר ביטוחי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

טוב, דיברתי עם הסוכן ביטוח שלי, קיבלתי אישור לכתוב פה את הפרטים שלו והכל.

אז ככה: אבי ספורטה מטפל לי יופי בתאונות (והיו מספיק :lol:) מבטח לי את הפאביה "ספורט" במחיר הרבה אבל הרבה יותר זול.

תגיד לו שנטלי שלחה אותך 03-6138840 תבקש את אבי או את ויקי.

מומלצים בחום מבחינת הטיפול והמחיר!

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אני עומד לרכוש פאביה ידנית 1.4 2010 מהשכרה, וההצעות שקיבלתי היו - 1.3-1.5K חובה.

2.8-3.5K למקיף - 2 נהגים מעל גיל 40,רכב שלא נוסע בשבת וללא תביעות ב 4 שנים אחרונות.

×
×
  • תוכן חדש...