Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במדידת כמות שמן בגיר יש לי בעיה לראות את התוצאה על המדיד כי השמן מאד בהיר ואין קו גובה מוגדר. הבדיקה נעשתה עם מנוע פועל בטמפ. עבודה . נקיתי ויבשתי את המדיד ולמרות הכל קשה להבחין בגובה השמן. נשמע מגוכח אבל זה המצב למרות נסיון של שנים . המכונאי בדק ואמר שהכמות תקינה אבל תהרגו אותי , פשוט לא מבין איך הוא ראה משהו ברור. אולי יש למישהו הסבר ואולי שיטת מדידה שעובדת.

נעילת ההודעה הזו למטה היתה לטעמי החלטה חפוזה וזאת משום שההודעה הזו נכונה לכל רכב ולא מאופינת דוקא בסוג או דגם מסוימים.

פורסם
במדידת כמות שמן בגיר יש לי בעיה לראות את התוצאה על המדיד כי השמן מאד בהיר ואין קו גובה מוגדר. הבדיקה נעשתה עם מנוע פועל בטמפ. עבודה . נקיתי ויבשתי את המדיד ולמרות הכל קשה להבחין בגובה השמן. נשמע מגוכח אבל זה המצב למרות נסיון של שנים . המכונאי בדק ואמר שהכמות תקינה אבל תהרגו אותי , פשוט לא מבין איך הוא ראה משהו ברור. אולי יש למישהו הסבר ואולי שיטת מדידה שעובדת.

נעילת ההודעה הזו למטה היתה לטעמי החלטה חפוזה וזאת משום שההודעה הזו נכונה לכל רכב ולא מאופינת דוקא בסוג או דגם מסוימים.

 

שלום,

קח את המדיד וחספס את הקטע המודד את המפלס בעזרת בד-שמיר , שפשף באותו הכיוון ,כך השמן יכנס לחריצים ותוכל לראות את המפלס.

 

דוד

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...