Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GOLF GTI


טורבינה קטנה
שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצאתי היום למכירה גולף GTI שנת 1999 יד שניה(הבן קנה מאבא שלו- למה???)

73000 קילומטר.בעל הרכב מתחייב על שאסי גיר מנוע,וכל הטיפולים היו במרכזי בירושלים. הרכב רשום על שמו כך שזה לא סוחר והוא בעל משפחה עם ילדים כך שאולי האוטו שמור.

לרכב אין תוספות פרט למה שמגיע מהחברה.

המחירון של הרכב 82000 לאחר שיקלול של 5 דלתות,יד וקילומטרז.

בעל הרכב נוסע לחו"ל ולכן מוכר.הוא רוצה 80000 ש"ח.

מה אתם אומרים???

אני היום נוסע על POLO GTI אומנם לא עגלה אבל אטמוספרית...

הרכב שלי שנת 2000 עם 61000 קילומטר שמור מאוד(טפו טפו טפו)

האם כדאי להחליף את הרכב שאני ממש אוהב וחיפשתי שנים לרכב שנתון ישן יותר בערך באותו המחיר(אדרש להוסיף בסביבות ה-5000 ש"ח) ולרדת ליד שלישית+5 דלתות בכדי שאגדוש!!!

אני יודע שהגולף חזקה בהרבה!!!

השאלה מה אתם הייתם עושים בעקבות כל השיקולים שרשמתי????

תודה

שוקי.

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון (שנתיים עם גולף GTI שנת 2000) - אל תחליף.

אמנם אוטו "ספורטיבי" אבל בכל זאת - גולף, על כל המשתמע מכך (כבדה, גדולה, לא ממש מהירה).

לדעתי האישית, אם הקנייה מתבססת רק על הרצון "לחוש את הדחף של הטורבו" - אז עזוב שטויות, זה לא כל כך משמעותי, וצריכת הדלק, לעומת זאת, עולה מעלה מעלה.

הפולו שלך מספיק מהירה ומספקת את ההנאה שיש בגולף GTI.

שוב, זוהי דעתי האישית המבוססת על נסיון רב עם הרכב הזה, ואם בכל זאת נכנס לך הג'וק לראש, אז ככל הנראה תלך על זה גם ככה.

לבסוף - יד שלישית זה הולך ונשמע לא טוב....

צ'או...

---

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לזה שהיא חזקה יותר מהפולו יש לגולף בסיס מצויין לשיפורים!!!

הקטע הוא שהיא 5 דלתות ואני מת על הפולו ולא מתלהב מהגולף!!!(בוא נגיד שאם זה היה האודי לא הייתי חושב פעמים אם להחליף או לא!!!)

הלוואי שיכולתי לשלב בין יופי של הפולו לבין המנוע המוגדש!!(בלי להוציא עוד 30 אלף ש"ח)

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כמה זמן אתה הולך להחזיק את הרכב? אם לא מעט, רכב מ99 הוא בן 5, אם תחזיק אותו שנה , שנתיים, יד שלישית זה די נורמאלי.

 

ניסית לחפש גולף 3 דלתות GTI? או A3? או שניסית ופשוט אין כמעט?

 

תראה, אם אתה עובר בשביל הכוח, תצטרך לשפר את הגולף, אני משער שאפשר בקלות להרים אותה ל180 או 200HP, אבל מעל זה תצטרך כבר שיפורים נוספים.

 

למה לא איביזה טורבו? 3 דלתות, וזולה יותר מהגולף...

 

לדעתי אם אתה לא אוהב 5 דלתות, תמשיך לחפש... אלא אם מ-מ-ש בלתי אפשרי לצוא 3 דלתות ואתה מחפש חצי שנה ואין כלום.

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה...

אני מאמין שאת הרכב יהיה לי לפחות שנה ואולי עד 4 שנים!!!(גם לפני הפולו הייתי בטוח שאשאר איתה 3 שנים בערך אבל...)

במידה וההנאה מהרכב תיהיה מרובה אין לי סיבה להחליפו

כיום אני גם נהנה אך יש משהו שחסר( נראה לי טורבו :roll: )

בכל אופן לא ממש חיפשתי גולף אלה A3 וכל מה שמצאתי הקילומטרז היה בסביבות 100 אלף שזה גבוה בשבילי, וכולן היו יד שניה לפחות והמחיר לא היה ממש ריאלי כי הייתי צריך להוסיף עוד 10 אלף בערך לשנת 99.

בנוגע לאיביזה,חוץ מהכוח שלה, הפולו שלי מפוארת בהרבה ויפה בהרבה ממנה.

לא היה משהו שגרם לי לרצות ממש להחליף את הפולו (כמו במקרה של הגולף הספציפית שאני מאמין שאם היא הייתה יד ראשונה לא הייתי כותב שורות אלו).

זה לא שאני לחוץ להחליף אלה אני רוצה להחליף רק אם תיפול "מציאה" של ממש,

יד ראשונה + קילומטרז נמוך!!!

את הגולף ניתן להביא די בקלות ל-200 כ"ס שאני מאמין שיספק אותי לפחות בהתחלה, ובתוספת של שסתום פריקה קיט הנמכה אגזוז גאנט 17 וצמיגים רחבים אני מאמין שאהיה ממש מרוצה!!!

עזרה.......................

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיום אני גם נהנה אך יש משהו שחסר( נראה לי טורבו )

טורבינה קטנה

נשמע לי הגיוני. :wink:

כמו במקרה של הגולף הספציפית שאני מאמין שאם היא הייתה יד ראשונה לא הייתי כותב שורות אלו

אם התכוונת שבמידה והיא הייתה יד ראשונה היית קונה (ולא כותב שורות אלו),

אז לדעתי לך על זה. אל תתן ליד להפריע לך, בייחוד אם הרכב שמור

ומטופח במידה הנכונה.

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה הנשאלת היא האם אני מתקדם מהרכב שיש לי היום?(רמה של אותו אוטו)

או נשאר באותו המצב?

או יורד ברמה???(יד קילומטרז ושנה גבוהים יותר משלי)

המבולבל...

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסית לחפש גולף 3 דלתות GTI? או A3? או שניסית ופשוט אין כמעט?

 

גיא

 

לגולף GTI יש היצע מאוד רחב של רכבים, כך שאם מעט סבלנות ניתן למצוא אחת מ"רופא"

 

במקרה שלי לאחר חיפוש של שבוע בלבד מצאתי

1. הרכב שרכשתי מאישה מבוגרת

2. רכב מאדם בן 70+

3. רכב של עולה חדש

4. גולף 3 דלתות מבחור צעיר

 

 

 

לטורבינה.

 

כפי שידוע לי אין לגולף יתרון כוח עצום על הפולו. (במצב סטנדרטי)

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת נתונים יבשים אין הרבה הפרש(25 כ"ס) לגולף כמובן...

אבל אפשרויות השיפורים במנוע מוגדש לעומת אטמוספרי כל כך רבות שזה רק עניין של זמן/כסף עד שהרכב יהיה הרבה יותר מהיר מהפולו!!!

הקטע שאני לא מחפש להחליף את הרכב שלי!!! רק בגלל שמצאתי משהו כל כך שמור עלה בדעתי.

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הגולף ניתן להביא די בקלות ל-200 כ"ס

 

אתם זורקים פה מספרים בלי בסיס, לפי האתר של סופרצ'יפס הצ'יפ לגולף GTI יוסיף 30 כ"ס בלבד מה שאומר 180 כ"ס ואני יכול לומר לכם מנסיון שסופרצ'יפס אופטימיים... להגיע ל-200 כ"ס ידרוש שיפורים נוספים מעבר לצ'יפ, על ידי צ'יפ בלבד להעלות את הגדישה ל-200 כ"ס אמיתיים זה יסכן את המנוע והטורבו, או לייתר דיוק יאיץ את הבלאי.

 

למרות כל הנאמר אני בעד ההחלפה ובעד הצ'יפ... הוא כן מוסיף כמובן ושווה את ההשקעה.

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הגולף ניתן להביא די בקלות ל-200 כ"ס

 

אתם זורקים פה מספרים בלי בסיס, לפי האתר של סופרצ'יפס הצ'יפ לגולף GTI יוסיף 30 כ"ס בלבד מה שאומר 180 כ"ס ואני יכול לומר לכם מנסיון שסופרצ'יפס אופטימיים... להגיע ל-200 כ"ס ידרוש שיפורים נוספים מעבר לצ'יפ, על ידי צ'יפ בלבד להעלות את הגדישה ל-200 כ"ס אמיתיים זה יסכן את המנוע והטורבו, או לייתר דיוק יאיץ את הבלאי.

 

למרות כל הנאמר אני בעד ההחלפה ובעד הצ'יפ... הוא כן מוסיף כמובן ושווה את ההשקעה.

 

ינון.

 

ינון, לפי כל המידע שברשתוי ההבדל היחידי בין מנועי ה150 כ"ס וה180 כ"ס הוא הצ'יפ. כך שאם זה נעשה במקצועיות זה אכן ריאלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הגולף ניתן להביא די בקלות ל-200 כ"ס

 

אתם זורקים פה מספרים בלי בסיס, לפי האתר של סופרצ'יפס הצ'יפ לגולף GTI יוסיף 30 כ"ס בלבד מה שאומר 180 כ"ס ואני יכול לומר לכם מנסיון שסופרצ'יפס אופטימיים... להגיע ל-200 כ"ס ידרוש שיפורים נוספים מעבר לצ'יפ, על ידי צ'יפ בלבד להעלות את הגדישה ל-200 כ"ס אמיתיים זה יסכן את המנוע והטורבו, או לייתר דיוק יאיץ את הבלאי.

 

למרות כל הנאמר אני בעד ההחלפה ובעד הצ'יפ... הוא כן מוסיף כמובן ושווה את ההשקעה.

 

ינון.

 

ינון, לפי כל המידע שברשתוי ההבדל היחידי בין מנועי ה150 כ"ס וה180 כ"ס הוא הצ'יפ. כך שאם זה נעשה במקצועיות זה אכן ריאלי.

 

תראה, אני באמת לא יודע, אבל בדיוק יש שירשור בפורום טכני ושם מישהו טוען שלמשל ב-A3 1.8T עם אותם מנועים (150 ו-180) השינוי הוא לא תוכנה בלבד... בכל מקרה, יש משהו בדבריך ולכן הצ'יפ לגירסת ה-180 מוסיף 20 כ"ס בלבד שזה נחשב נמוך יחסית וזה מהסיבה שהמנוע כבר משופר ומעבר לזה יסכן אותו.

 

גיא פרילינג בעצמו טוען שמאוד מאוד לא מומלץ לשפר את הצ'יפ מעבר למה שיצרן הצ'יפים קבע מבלי לעשות שינויים נוספים ברכב, הוא טוען שזה כבר מעלה משמעותית את רמת הסיכון, הצ'יפ נחשב שיפור סולידי כפי שהוא וצ'יפ סטנדרטי על פי האתר יוסיף 30 כ"ס ל-GTI(ואני מזכיר שסופרצ'יפס טיפה אופטימיים), אז כאמור להביא אותה ל-200 על ידי צ'יפ בלבד זה לא מומלץ ויסכן את המנוע והטורבו.

 

ינון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הגולף ניתן להביא די בקלות ל-200 כ"ס

 

אתם זורקים פה מספרים בלי בסיס, לפי האתר של סופרצ'יפס הצ'יפ לגולף GTI יוסיף 30 כ"ס בלבד מה שאומר 180 כ"ס ואני יכול לומר לכם מנסיון שסופרצ'יפס אופטימיים... להגיע ל-200 כ"ס ידרוש שיפורים נוספים מעבר לצ'יפ, על ידי צ'יפ בלבד להעלות את הגדישה ל-200 כ"ס אמיתיים זה יסכן את המנוע והטורבו, או לייתר דיוק יאיץ את הבלאי.

 

למרות כל הנאמר אני בעד ההחלפה ובעד הצ'יפ... הוא כן מוסיף כמובן ושווה את ההשקעה.

 

ינון.

 

ינון

 

סופרציפ אכן אופטימים +++ בכל מה שנוגע לציפים לרכבים אטמוספרים, התמונה שונה במנוע המדובר.

 

מנהיגה על גולף עם ציפ מול לאון עם 180 כ"ס ההבדל עצום לטובת הגולף.

 

אגב הגולף המקורית גודשת 0.65 באר

לאון גודשת 0.8 באר

 

הציפ של סופרציפ מעלה גדישה ל1.0 באר בערך.

 

לטורבינה

 

הקטע שאני לא מחפש להחליף את הרכב שלי!!! רק בגלל שמצאתי משהו כל כך שמור עלה בדעתי.

מדובר בגולף ולא באיזה צרפתיה משנות השמונים, יש גולפים במצב מעולה כמו זבל

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הגולף ניתן להביא די בקלות ל-200 כ"ס

 

אתם זורקים פה מספרים בלי בסיס, לפי האתר של סופרצ'יפס הצ'יפ לגולף GTI יוסיף 30 כ"ס בלבד

 

אתה בטוח שהנתון היה 30 כ"ס או 30%?

 

זכור לי הפרילינג תמיד טען ל30%

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...