Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 10 אלף בSEAT CORDOBA SX-כמה שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים,אני בדיוק לפני טיפול ברכב שאני מתכנן לעשות בעצמי עם חבר שעוזר לי. רציתי לשאול,ספציפי לרכב שלי, מה הכי כדאי לקנות,שמן-איזה הכי טוב ונותן ביצועים טובים, וגם אם כדאי לשים איזה תוסף לשמן לפני שמרוקנים,אולי כדי שיצא הלכלוך יחד עם השמן,אם כן איזה תוסף. פלאגים,איזה הכי טובים איכותיים ויתנו גם ביצועים טובים ביחס לאחרים. פילטר שמן,אני יודע שצריך וכדאי רק מקורי,בחנות נתנו לי אחד של חברת mann ‎שאמרו שזה מקורי לרכב שלי. מה אתם אומרים? שוב,הרכב זה Seat Cordoba sx ‎1.6‎ ‎שנת 98 ידנית כמובן. תודה מראש לכל העונים!

פורסם

ברוך הבא לפורום,

 

נא קרא כאן:

www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=217228

למען הדברים יהיו ברורים יותר בהמשך.

 

כל מה ששאלת כבר נדון בהרחבה בפורום. אנא בצע חיפוש סבלני ותמצא את כל מבוקשך.

אם הבקשה לא ברורה תוכל לקרוא כאן:

www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=74565

×
×
  • תוכן חדש...