Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בוחר בטויוטה קורולה, למרות שארץ יצורה (תורקיה) לא עשתה לה טוב.

האם אתה סגור על שתי המכוניות או שאפשר להציע לך אופציות נוספות?

פורסם
הייתי בוחר בטויוטה קורולה, למרות שארץ יצורה (תורקיה) לא עשתה לה טוב.

האם אתה סגור על שתי המכוניות או שאפשר להציע לך אופציות נוספות?

אני פתוח לכל הצעה אחרת במסגרת התקציב של סיוויק וקורולה בשנתון הזה ובתנאי שיהיה יפני

פורסם

השנתון הזה נחשב לדי "מת" מבחינת יפניות משפחתיות.

רק ב- 2004 הגיעה מאזדה 3 שנחשבה לקפיצת מדרגה.

אם התקציב שלך מאפשר, זו האופציה המועדפת לדעתי.

פורסם

בשנים האלה לקורלה היו כמה בעיות סידרתיות , מחשב + ממיר קטלטי שמדליקים את נורת ה- chek engine ואין ברירה אחרת מלבד להחליף אותם סיפור מאוד מאוד יקר בחלק מהרכבים כבר הוחלפו וברוב המקרים היבואן החליף ללא עלות גם אחרי תקופת האחריות .

בעיה נוספת זה כשל תיכנוני במנוע , ללא התראה מוקדמת המנועים היו שובקים חיים אחרי בערך 80-100 אלף ק"מ פשוט באמצע נסיעה הייתה נידלקת מנורת לחץ שמן והמנוע הייה שובק חיים ללא אפשרות להניע אין מנוס מלבד להחליף מנוע כמובן .

הפגם נובע בעיקבות כשלון של העוקת שמן (אם אני לא טועה) , המנוע הייה מייצר בוצה ופשוט המעברי שמן היו נסתמים גם כאן ברוב המקרים היבואן החליף למנוע חדש ללא עלות (בתנאי שהרכב הייה מטופל במוסכים מורשים) אני לא בטוח אם הם עוד עושים זאת.

 

לכן אני ממליץ לך על ההונדה , אופציה נוספת זה ניסאן אלמרה , מאזדה 3 .

פורסם

למה אתה מספר לו את זה ?

האיש רוצה יפני בלבד, כי אמרו לו שיפני לא מתקלקל.

 

בשביל מה אתה צריך לבוא עם הסיפורים האלה ולקלקל לו את מצב הרוח?

פורסם
למה אתה מספר לו את זה ?

האיש רוצה יפני בלבד, כי אמרו לו שיפני לא מתקלקל.

 

בשביל מה אתה צריך לבוא עם הסיפורים האלה ולקלקל לו את מצב הרוח?

אתה בהחלט עוזר.

פורסם
השנתון הזה נחשב לדי "מת" מבחינת יפניות משפחתיות.

רק ב- 2004 הגיעה מאזדה 3 שנחשבה לקפיצת מדרגה.

אם התקציב שלך מאפשר, זו האופציה המועדפת לדעתי.

גם מזדה 3 בשנים הראשונות בעייתית. הבעיה העיקרית- מזגן חלש.

כל המכוניות, כולל היפניות, סובלות מבעיות בשנים הראשונות לדגם.

כללית, הקורולה היא המשפחתית העדיפה ב 2003, אבל צריך לבדוק שאינה סובלת מבעיות ילדות שהוזכרו.

×
×
  • תוכן חדש...