Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה קונים גומיות אטימה חדשות לכל הרכב?

מה אזור המחיר?

 

וגם אני רוצה להחליף את כל השטיחים לחדשים

מאיפה קונים כזה בד\לבד אדום?

וגם כאן-איזור מחיר

תודה!

פורסם

אהלן שחר!

לבד אדום אתה יכול למצוא בהום-סנטר, אייס או כל חנות בדים מחיר בסביבות ה40 ש"ח לחתיכה דיי גדולה, לפי דעתי ב80 ש"ח תוכל לכסות את כל הרצפה באוטו שלך ועוד ישאר לך :wink::wink:

 

כשאני חיפשתי לבד אני קניתי אותו מחנות שעושה התקנות של מערכות לרכב, הם גם מחזיקים (אבל אני בספק אם אדום :idea: ) גם פה המחיר היה 40 ש"ח.

 

מקווה שעזרתי, תעדכן אותנו בתמונות !!

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
אהלן שחר!

לבד אדום אתה יכול למצוא בהום-סנטר, אייס או כל חנות בדים מחיר בסביבות ה40 ש"ח לחתיכה דיי גדולה, לפי דעתי ב80 ש"ח תוכל לכסות את כל הרצפה באוטו שלך ועוד ישאר לך :wink::wink:

 

כשאני חיפשתי לבד אני קניתי אותו מחנות שעושה התקנות של מערכות לרכב, הם גם מחזיקים (אבל אני בספק אם אדום :idea: ) גם פה המחיר היה 40 ש"ח.

 

מקווה שעזרתי, תעדכן אותנו בתמונות !!

 

שי.

 

רח' הרצל ת"א ,אצל הרפדים. יעלה חצי מהום ACE ושות'...

פורסם

בקשר לגומיות, אני לא נעול על זה, אבל תבדוק במקומות שמתקנים או מחליפים זגוגיות לרכב(שמשה קדמית וכו') אם לא יהיה להם שם אני מאמין שהם יידעו לאן להפנות אותך.

 

GOOD LUCK!!

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

אפשר למצוא גומיות בטכנו-גום ובמכו-גום. אלה שתי חנויות של שני אחים. אחת בבית אלפא

בת"א ואחת על סימטה שיוצאת מרח' סלמה ביפו.

רצוי לבוא עם דוגמא (או עם כל האוטו כמובן).

פורסם
איך אני מתקין את הבד האדום??

מפרק כיסאות?

בהדבקה?

זה מסובך???

 

אם אתה רוצה עבודה מקצועית אז כן :!:

 

מפרקים כל מה שיושב על הרצפה של הרכב כולל כיסאות, אח"כ מתחילים להוריד את הציפוי הישן, כאשר הריצפה ערומה אתה מתחיל לעבוד :wink:

לא לשכוח לנקות אותה טוב טוב עם טינר משאריות דבק ולכלוך ואבק.

 

עבודה לא קלה אבל עם קצת רצון וקצת יכולת...... :wink:

 

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

אני את הגומיות עיטום דלתות לאוטו שלי הורדתי מהטוטל-לוס של חבר, שבמקרה זה היה אוטו דגם של אוטו. פשוט תלשתי אותם, ניקיתי איפה שצריך והדבקתי אצלי. נראה כאילו הן היו על האוטו מלידה :D

 

זאת גם אופציה זולה משמעותית ממכו-גום (גם שם הייתי). אז תחפש איזו 309 זרוקה או בפירוקיה.

 

לב

Spirit In The Dark

פורסם
אני את הגומיות עיטום דלתות לאוטו שלי הורדתי מהטוטל-לוס של חבר, שבמקרה זה היה אוטו דגם של אוטו. פשוט תלשתי אותם, ניקיתי איפה שצריך והדבקתי אצלי. נראה כאילו הן היו על האוטו מלידה :D

 

זאת גם אופציה זולה משמעותית ממכו-גום (גם שם הייתי). אז תחפש איזו 309 זרוקה או בפירוקיה.

 

לב

 

מה המחירים של ממכו-גום?

×
×
  • תוכן חדש...